Пошуковий запит: <.>K=вивчення теоретико-літературних понять в школі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
|
Бондаренко, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент; Херсон). Визначення теоретико-літературних понять чи словникова робота? / Л. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 11-12. - Бібліографія : С.12 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- литературоведческая терминология -- литературоведческие понятия -- літературознавча термінологія -- літературознавчі поняття -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- словарная работа -- словникова робота -- украинская литература -- українська література Анотація: Досліджуються важливі складови вивчення шкільного курсу української літератури - словникова робота і засвоєння теоретико-літературних понять (термінів), визначається різниця між цими процесами та їх функції у формуванні літературної компетенції учнів.
Знайти схожі
|
>2.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені М. Гоголя). Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- сюжет -- украинская литература -- українська література Анотація: Описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету.
Знайти схожі
|
>3.
|
Колінько, Олена (кандидат філологічних наук; докторант Інституту філології Київського національного університету). Імпресіоністична новела в українській і російській літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу) / О. Колінько> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 27-31. - Бібліографія : С.31 : 24 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- импрессионизм -- імпресіонізм -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- новела -- новелла -- пейзаж в литературе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- порівняльне літературознавство -- російська література -- русская литература -- сравнительное литературоведение -- типологический анализ -- типологічний аналіз -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті аналізується і порівнюється імпресіоністична новела в українській та російській літературах кінця 19 - початку 20 ст. на матеріалі художніх текстів М. Коцюбинського, Б. Зайцева, І. Буніна. Визначаються типологічні збіги у творчості письменників, які викликані схожістю художніх прийомів і стильових практик.
Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \про нього\; Зайцев, Борис Константинович (русский писатель) \о нем\; Бунин, И. А. (русский писатель ; 1870-1953) \о нем\ Знайти схожі
|
>4.
|
Петровська, Тетяна (здобувач лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України). Робота над поняттям "художній образ", "метафора" на уроках літературного читання / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 16-17. - Література : С.17 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр.) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- метафора -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок читання -- урок чтения -- художественные образы -- художні образи Анотація: Висвітлено роботу над художнім образом на уроках літературного читання для повноцінного сприйняття художнього твору. Розкрито методичний алгоритм осмислення учнями метафор.
Знайти схожі
|
>5.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук: професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя). Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- вчинок -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- персонажи -- персонажі -- поступок -- психологические основы обучения -- психология поступка -- психологічні засади навчання -- психологія вчинку -- украинская литература -- українська література Анотація: Сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів на основі психології вчинку. автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, вивчення його духовного потен ціалу через осмислення учнями зображених дій.
Утримувачі документа: НБ ДНУ ім. О. Гончара Знайти схожі
|
>6.
|
Міщенко (аспірант Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка). Робота над портретом на уроках української літератури / О. Міщенко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 31-35. - Література : С.35 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- литературный портрет -- літературний портрет -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в школе -- образ-персонаж -- украинская литература -- українська література Анотація: Представлена спроба комплексного підходу до вивчення теоретико-літературного поняття "портерт" у старших класах школи та запропоновані методичні рекомендації щодо роботи над портретом образа-персонажа художнього твору.
Утримувачі документа: НБ ДНУ ім. О. Гончара Знайти схожі
|
>7.
|
Нежива, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; Луганськ). Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 34-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- литературная компетенция -- литературное образование -- литературные направления -- литературные стили -- літературна компетенція -- літературні напрямки -- літературні стилі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- шкільна літературна освіта Анотація: Характеризується сутність великостильової компетентності, результатом сформованості якої є створення естетичних орієнтирів у літературі, що забезпечують належне сприйняття різностильових художніх творів, збагаченню естетичного досвіду.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.11.pdf Знайти схожі
|
>8.
|
Нежива, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка). Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 29-32. - Література : С.31-32 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- стили в искусстве -- стилі в мистецтві -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- художественные стили -- художні стилі Анотація: Обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів.
Знайти схожі
|
>9.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського університету імені М. Гоголя). Дослідження системних зв'язікв образів-персонажів на уроках української літератури / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 24-27. - Література : С.27 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- системні зв'язки -- системные связи -- украинская литература -- українська література Анотація: Описано процес вивчення образів-персонажів на основі їх художньої взаємодії.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\5.pdf Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>10.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя). Шкільний аналіз образів-персонажів за філософсько-історичною системою "виклик - відгук" / Ю. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- конфликт в художественном произведении -- конфлікт в художньому творі -- литературный герой -- літературний герой -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- персонаж -- украинская литература -- українська література Анотація: Запропоновано новий підхід до шкільного аналізу образів-персонажів із використанням філософсько-історичної системи "виклик - відгук", що дає змогу школярам осмислити образи літературних героїв у їх зв'язках із конфліктниими зонами художнього т вору.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>11.
|
Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України). Особливості вивчення теоретико-літературних понять у 5-7 класах (за творчістю Миколи Вороного, 6 клас). Стаття друга / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 14-17. - Література : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменників -- вивчення теоретико-літературних понять -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение творчества писателей -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література Анотація: Автор статті пропонує варіанти методичних моделей для вивчення літературознавчих понять на уроках за творчістю Миколи Вороного.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2014_10\4.pdf Дод.точки доступу: Вороний, Микола Кіндратович (поет ; 1871-1938) \про нього\ Знайти схожі
|
>12.
|
Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти). Особливості вивчення теоретико-літературних понять / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 10. - С. 22-28. - Література : С.28 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- теоретико-літературні поняття -- теоретико-литратурные понятия -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы Анотація: Досліджуються особливості вивчення теоретико-літературних понять в школі на уроках літератури.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>13.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. М.В. Гоголя). Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми / Ю. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 4. - С. 19-22. - Бібліографія : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- украинская литература -- українська література Анотація: Присвячено методиці аналізу образів-персонажів за допомогою стандартної літературознавчої схеми.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2015_4\5.pdf Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>14.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя). Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 33-38. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образи-персонажі -- психологизм -- психологізм -- украинская литература -- українська література Анотація: Автор статті пропонує поглиблене використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів літературних творів.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\7.pdf Знайти схожі
|
>15.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор ). Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 23-28. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- украинская литература -- українська література -- функціональність літературного героя -- функциональность литературного героя Анотація: Автор статті розкриває деякі важливі аспекти вивчення образів-персонажів у школі.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_1\5.pdf Знайти схожі
|
>16.
|
Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор ). Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 26-31. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- изучение теоретико-литературных понятий на уроке литературы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ-персонаж -- украинская литература -- українська література -- рівні структури особистості -- уровни структуры личности -- когнітивна сфера -- когнитивная сфера -- літературні герої -- литературные герои -- спрямованість літературного героя -- направленность литературного героя -- стиль життя -- стиль жизни -- досвід літературного героя -- опыт литературного героя -- темперамент -- рисунок тіла -- рисунок тела -- Мартин Боруля Анотація: Автор наукового матеріалу пропонує поглиблене використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномена літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні (сфери) та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_5-6\6.pdf Знайти схожі
|
>17.
|
Безрукова, Світлана (вчитель зарубіжної літератури; Черкаська область). Використання елементів ейдетики під час вивчення теорії літератури / Світлана Безрукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 24-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): активні методи навчання -- активные методы обучения -- вивчення теоретико-літературних понять -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- ейдетика -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- эйдетика Анотація: Автор статті пропонує слайдову презентацію матеріалів з використання елементів ейдетики на уроках літератури.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\6.pdf Знайти схожі
|
>18.
|
Ткач, Ірина (вчитель-методист Миколаївської СЗОШ № 22). Нотатки щодо методики викладання теми "Постмодернізм" на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі / І.Ткач> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 54-56. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- постмодернизм в архитектуре -- 11 клас -- постмодернізм в архітектурі -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури Анотація: Автор пропонує деякі методичні матеріали, які допоможуть учням краще зрозуміти деякі естетичні риси постмодернізму на уроках зарубіжної літератури в 11 класі.
Знайти схожі
|
>19.
|
Ніколенко, Ольга (доктор філологічних наук; професор ). Роман ХІХ століття (Формування, провідні ознаки, різновиди) [Текст] / О. Ніколенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 2-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення теоретико-літературних понять в школі -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- романи Анотація: Автор пропонує розгляд однієї з класичних тем програми зарубіжної літератури для школи, що стосується розвитку роману 19 ст., а також аналіз твору Стендаля "Червоне і чорне".
Дод.точки доступу: Стендаль (французський письменник ; 1783-1842) \о нем\; Червоне і чорне, роман \о произв.\ Знайти схожі
|
>20.
|
Ткач, Ірина (учитель-методист). Вивчення образу автора й ліричного героя на уроках зарубіжної літератури: проблеми і способи вирішення [Текст] / І.Ткач> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 15-17. - Литература : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього текста в школі -- вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- лирический герой -- ліричний герой -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- образ автора -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- розробка уроків -- разработка уроков -- 5 клас Анотація: Автор пропонує розробку уроку зарубіжної літератури у 5 класі, коли починається знайомство учнів з образом автора й ліричного героя твору.
Знайти схожі
|
|