Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=витрати на рекламу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   06
   Л 89


    Балик, У. О.
    Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 611 : Проблеми економіки та управління. - С. 210-213
УДК
Рубрики: РЕКЛАМА
Кл.слова (ненормовані):
РАСХОДЫ НА РЕКЛАМУ -- МЕНЕДЖМЕНТ СТРАТЕГИЧЕСКИЙ -- ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ -- МЕНЕДЖМЕНТ СТРАТЕГІЧНИЙ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Балик, У. О.
    Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2008. - № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 3-6
УДК
Рубрики: РЕКЛАМА
Кл.слова (ненормовані):
расходы на рекламу -- витрати на рекламу

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Безверхий, Костянтин (аспірант без відриву від виробництва кафедри обліку, аналізу та аудиту в АПК ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"; головний бухгалтер ТОВ "Паріс-Мережі").
    Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг / К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 12. - С. 14-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Бухгалтерський облік

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- косвенные расходы -- непрямые расходы -- организация учета -- расходы на сбыт -- расходы на рекламу -- расходы на маркетинг -- состав расходов -- перечень расходов -- коммерческие расходы -- план счетов -- концепция бизнеса -- программный продукт 1С -- бухгалтерський облік -- непрямі витрати -- організація обліку -- витрати на збут -- витрати на рекламу -- витрати на маркетинг -- склад витрат -- перелік витрат -- комерційні витрати -- план рахунків -- концепція бізнесу -- програмний продукт 1С
Анотація: У статті висвітлено сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг. Зроблено висновок, що інтеграція обліку на вітчизняних підприємствах має формуватися в єдиній інформаційній базі бухгалтерського обліку. Розроблено склад і перелік витрат, що пов'язані із збутом, рекламою та маркетингом.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Пушкар, М. \про нього\; Дерій, В. \про нього\; Загородній, А. \про нього\; Вознюк, Г. \про нього\; Партин, Г. \про нього\; Керимов, В. \про нього\; Ковтун, С. \про нього\; Ластовецький, В. \про нього\; Щиборщ, К. \про нього\; Євдокимов, В. \про нього\; Білуха, М. \про нього\; Шигун, М. \про нього\; Гаргола, Ю. \про нього\; Голов, С. \про нього\; Палій, В. \про нього\; Витрати і доходи підприємств у системі обліку і контролю, монографія \о произв.\; Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати" \о произв.\; План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій \о произв.\; Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств та організацій \о произв.\; 1С: Підприємство 8.2, програмний продукт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
   65.290в6-5
   Є 40


    Завірюха, А. О. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Економіко-математичне моделювання рекламних витрат за умови кооперативної ігрової моделі / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - С. 145-147 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
корпоративные игровые модели -- корпоративні ігрові моделі -- економічне моделювання -- экономическое моделирование -- расходы на рекламу -- витрати на рекламу -- рекламные расходы предприятий -- рекламні витрати підприємств -- маркетинговая деятельность предприятий -- маркетингова діяльність підприємств -- ретейлеры -- ритейлери -- функция кооперативной прибыли -- функція кооперативного прибутку
Анотація: Розглянуто економіко-математичне моделювання рекламних витрат та функція кооперативного прибутку сумісної взаємодії підприємтсв виробника та ритейлера. Зображено поверхні розв'язку визначення рекламних витрат при різних значеннях змінних системи визначення прибутку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)