Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=внешкольные учебные заведения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Литовченко, Олена
(завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання АПН України; кандидат педагогічних наук).
Виховання соціально компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 28 - 31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.202.5
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
життєва компетентність
--
соціальна компетентність
--
діагностика компетентності
--
ключові компетентності
--
гуманистичні цінності
--
соціальне життя
--
соціальні почуття
--
індивідуальні особливості
--
позашкідьні навчальні заклади
--
компетентностный подход
--
жизненная компетенция
--
социальная компетенция
--
диагностическая компетенция
--
ключевые компетентности
--
гумманистические ценности
--
социальная жизнь
--
социальные чувства
--
индивидуальные особенности
--
внешкольные
учебные
заведения
Анотація:
Мета статті-виствітліти деякі теоретичні положення проблеми соціальної компетентності особистості як результату навчально-виховного процесу в позашкільному навчальному закладу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Пустовіт, Григорій
(доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення теорії та історії педагогіки АПН України).
Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки / Г. Пустовіт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
позашкільні навчальні заклади
--
навчально-виховний процес
--
соціальна адаптація особистості
--
соціально-педагогічні аспекти діяльності
--
інтегрування знань
--
внешкольное образование
--
внешкольные
учебные
заведения
--
учебно-воспитательный процесс
--
социальная адаптация личности
--
социально-педагогические аспекты деятельности
--
интегрирование знаний
Анотація:
Сприяння соціальній адаптації особистості в реальному житті є основою навчально-виховної діяльності сучасних позашкільних навчальних закладів
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Тарасюк, Світлана
(заступник директору Палацу дитячої та юнацької творчості Солом'янського району м. Києва; аспірантка відділу історії та теорії педагогічної майстерності ІПООД АПК України).
До проблеми вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю / С. Тарасюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 34-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади
--
професійна діяльність педагогів
--
заклади художньо-естетичного профілю
--
методична робота
--
форми методичної роботи
--
внешкольные
учебные
заведения
--
профессиональная деятельность педагогов
--
учреждения художественно-эстетического профиля
--
методическая работа
--
формы методической работы
Анотація:
Висвітлюються організаційно-методичні умови вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Проаналізовано актуальні проблеми діяльності позашкільних навчальних закладів, запропоновано авторську педагогічну модель удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Вербицький, Володимир
(доктор педагогічних наук; директор Національного економіко-натуралістичного центру університетської молоді МОН молодьспорту України).
Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 59-63. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные
учебные
заведения
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейська система стандартів
--
европейская система стандартов
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
реформування позашкільної освіти
--
реформирование внешкольного образования
--
навчання продовж життя
--
обучение на протяжении жизни
--
инновационные образовательные системы
--
інноваційні освітні системи
Анотація:
Висвітлюється сутність Болонського процесу, описуються його основна мета та завдання. Розкрито місце позашкільних навчальних закладів у європейській освіті крізь призму Болонського процесу. Підкреслено актуальність проблем формування конкурентоспроможної особистості відповідно до вимог сьогодення, пошуку нового інтелекту та створення інноваційної освітньої системи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Пустовіт, Григорій
(доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 7-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Освіта. Педагогіка
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные
учебные
заведения
--
зміст навчальних програм
--
содержание учебных программ
--
вимоги до начальних програм
--
требования к учебным программам
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
навчальні програми
--
учебные
программы
--
екологічна освіта
--
экологическое образование
--
принципи побудови навчальних програм
--
принципы построения учебных программ
--
підсистеми знань учнів
--
подсистемы знаний учеников
--
возрастные особенности учеников
--
вікові особливості учнів
--
екологічна культура
--
экологическая культура
Анотація:
Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розглянуто принципи побудови змісту та критерії добору навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Пустовіт, Григорій
(доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
компетентнісний підхід до освіти
--
компетентностный подход к образованию
--
теоретичні концепти
--
теоретические концепты
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные
учебные
заведения
--
Я-концепція
--
Я-концепция
--
компетентність особистості
--
компетентность личности
--
соціально-особистісна компетентність
--
социально-личностная комтетентность
--
соціальні компетентності
--
социальные компетентности
--
зростаюча особистість
--
подрастающая личность
--
соціалізація дітей
--
социализация детей
Анотація:
Здійснено систематизацію й аналіз сучасних теоретичних підходів, концепцій і напрямів формування компетентності зростаючої особистості як у вітчизняній, так і зарубіжній науково-методичній літературі. Запропоновано власне трактування процесів соціалізації дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах, виокремлено і охарактеризовано деякі теоретичні концепти цих процесів.
Знайти схожі
>
7.
Яременко, Лілія
(кандидат педагогічних наук).
Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
функції позашкільної освіти
--
функции внешкольного образования
--
функція організації дозвілля
--
функция организации досуга
--
функція формування творчих здібностей особистості
--
функция формирования творческих способностей личности
--
творчі здібності особистості
--
творческие способности личности
--
дозвіллєва діяльність
--
досуговая деятельность
--
творча діяльність учнів
--
творческая деятельность учеников
--
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
умови організації творчої діяльності учнів
--
условия организации творческой деятельности учащихся
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные
учебные
заведения
--
креативне мислення
--
креативное мышление
--
процес формування креативного мислення
--
процесс формирования креативного мышления
Анотація:
Розглядається поняття дозвіллєвої діяльності, сутність якої визначається свободою вибору особистістю власної поведінки відповідно до наявних у неї потреб та інтересів. Наголошується, що завдяки цьому відбувається її повноцінний розвиток у позашкільних закладах освіти не лише протягом навчальної діяльності, а й під час активного дозвілля. Стверджується: в умовах позашкільної освіти з функцією організації дозвілля нерозривно пов'язана функція формування творчих здібностей людини, оскільки саме творчість передбачає цілеспрямовану креативну діяльність індивіда, що завершується створенням чогось нового, суспільно корисного. З огляду на це, кожний етап формування в особистості креативного мислення потребує організації педагогічно продуманих дій з урахуванням вікових можливостей дітей.
Знайти схожі
>
8.
Грудинін, Борис
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики).
Особливості проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 11
. - С. 67-81 : табл.; 10-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність
--
исследовательская деятельность
--
конкурс-захист науково-дослідницьких робіт
--
конкурс-защита научно-исследовательских работ
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные
учебные
заведения
--
досвід діяльності
--
опыт деятельности
--
учасники конкурсів
--
участники конкурсов
--
статистичні дані
--
статистические данные
--
теоретичні методи досліджень
--
теоретические методы исследований
--
систематизація статистичних даних
--
систематизация статистических данных
Анотація:
Проаналізовано проблеми залучення учнів старших класів загальноосвітньої школи до дослідницької діяльності в системі Малої академії наук України. Використано теоретичні методи дослідження, зокрема групування та систематизацію статистичних даних з метою виявлення спільного та особливого, а також встановлення загальних принципів. Результатом проведеної роботи став аналіз та систематизація статистичних даних щодо проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України у форматі роботи відділень фізико-математичного та технічного спрямувань. |
Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук України \о ней\; МАНУ, Мала академія наук України \о ней\; Мала академія наук учнівської молоді \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)