Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внешкольные учебные заведения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Литовченко, Олена (завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Виховання соціально компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 28 - 31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202.5
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєва компетентність -- соціальна компетентність -- діагностика компетентності -- ключові компетентності -- гуманистичні цінності -- соціальне життя -- соціальні почуття -- індивідуальні особливості -- позашкідьні навчальні заклади -- компетентностный подход -- жизненная компетенция -- социальная компетенция -- диагностическая компетенция -- ключевые компетентности -- гумманистические ценности -- социальная жизнь -- социальные чувства -- индивидуальные особенности -- внешкольные учебные заведения
Анотація: Мета статті-виствітліти деякі теоретичні положення проблеми соціальної компетентності особистості як результату навчально-виховного процесу в позашкільному навчальному закладу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення теорії та історії педагогіки АПН України).
    Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- позашкільні навчальні заклади -- навчально-виховний процес -- соціальна адаптація особистості -- соціально-педагогічні аспекти діяльності -- інтегрування знань -- внешкольное образование -- внешкольные учебные заведения -- учебно-воспитательный процесс -- социальная адаптация личности -- социально-педагогические аспекты деятельности -- интегрирование знаний
Анотація: Сприяння соціальній адаптації особистості в реальному житті є основою навчально-виховної діяльності сучасних позашкільних навчальних закладів

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Тарасюк, Світлана (заступник директору Палацу дитячої та юнацької творчості Солом'янського району м. Києва; аспірантка відділу історії та теорії педагогічної майстерності ІПООД АПК України).
    До проблеми вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю / С. Тарасюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 34-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- професійна діяльність педагогів -- заклади художньо-естетичного профілю -- методична робота -- форми методичної роботи -- внешкольные учебные заведения -- профессиональная деятельность педагогов -- учреждения художественно-эстетического профиля -- методическая работа -- формы методической работы
Анотація: Висвітлюються організаційно-методичні умови вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Проаналізовано актуальні проблеми діяльності позашкільних навчальних закладів, запропоновано авторську педагогічну модель удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Вербицький, Володимир (доктор педагогічних наук; директор Національного економіко-натуралістичного центру університетської молоді МОН молодьспорту України).
    Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 59-63. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейська система стандартів -- европейская система стандартов -- реформування освіти -- реформирование образования -- реформування позашкільної освіти -- реформирование внешкольного образования -- навчання продовж життя -- обучение на протяжении жизни -- инновационные образовательные системы -- інноваційні освітні системи
Анотація: Висвітлюється сутність Болонського процесу, описуються його основна мета та завдання. Розкрито місце позашкільних навчальних закладів у європейській освіті крізь призму Болонського процесу. Підкреслено актуальність проблем формування конкурентоспроможної особистості відповідно до вимог сьогодення, пошуку нового інтелекту та створення інноваційної освітньої системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Образование. Педагогика
   Теорія і методика навчання

   Освіта. Педагогіка

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- зміст навчальних програм -- содержание учебных программ -- вимоги до начальних програм -- требования к учебным программам -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы -- екологічна освіта -- экологическое образование -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- підсистеми знань учнів -- подсистемы знаний учеников -- возрастные особенности учеников -- вікові особливості учнів -- екологічна культура -- экологическая культура
Анотація: Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розглянуто принципи побудови змісту та критерії добору навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- компетентнісний підхід до освіти -- компетентностный подход к образованию -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- Я-концепція -- Я-концепция -- компетентність особистості -- компетентность личности -- соціально-особистісна компетентність -- социально-личностная комтетентность -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- зростаюча особистість -- подрастающая личность -- соціалізація дітей -- социализация детей
Анотація: Здійснено систематизацію й аналіз сучасних теоретичних підходів, концепцій і напрямів формування компетентності зростаючої особистості як у вітчизняній, так і зарубіжній науково-методичній літературі. Запропоновано власне трактування процесів соціалізації дітей та учнівської молоді у позашкільних навчальних закладах, виокремлено і охарактеризовано деякі теоретичні концепти цих процесів.


Знайти схожі

7.


    Яременко, Лілія (кандидат педагогічних наук).
    Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
функції позашкільної освіти -- функции внешкольного образования -- функція організації дозвілля -- функция организации досуга -- функція формування творчих здібностей особистості -- функция формирования творческих способностей личности -- творчі здібності особистості -- творческие способности личности -- дозвіллєва діяльність -- досуговая деятельность -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- позашкільна освіта -- внешкольное образование -- умови організації творчої діяльності учнів -- условия организации творческой деятельности учащихся -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- креативне мислення -- креативное мышление -- процес формування креативного мислення -- процесс формирования креативного мышления
Анотація: Розглядається поняття дозвіллєвої діяльності, сутність якої визначається свободою вибору особистістю власної поведінки відповідно до наявних у неї потреб та інтересів. Наголошується, що завдяки цьому відбувається її повноцінний розвиток у позашкільних закладах освіти не лише протягом навчальної діяльності, а й під час активного дозвілля. Стверджується: в умовах позашкільної освіти з функцією організації дозвілля нерозривно пов'язана функція формування творчих здібностей людини, оскільки саме творчість передбачає цілеспрямовану креативну діяльність індивіда, що завершується створенням чогось нового, суспільно корисного. З огляду на це, кожний етап формування в особистості креативного мислення потребує організації педагогічно продуманих дій з урахуванням вікових можливостей дітей.


Знайти схожі

8.


    Грудинін, Борис (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики).
    Особливості проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 67-81 : табл.; 10-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- исследовательская деятельность -- конкурс-захист науково-дослідницьких робіт -- конкурс-защита научно-исследовательских работ -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- досвід діяльності -- опыт деятельности -- учасники конкурсів -- участники конкурсов -- статистичні дані -- статистические данные -- теоретичні методи досліджень -- теоретические методы исследований -- систематизація статистичних даних -- систематизация статистических данных
Анотація: Проаналізовано проблеми залучення учнів старших класів загальноосвітньої школи до дослідницької діяльності в системі Малої академії наук України. Використано теоретичні методи дослідження, зокрема групування та систематизацію статистичних даних з метою виявлення спільного та особливого, а також встановлення загальних принципів. Результатом проведеної роботи став аналіз та систематизація статистичних даних щодо проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України у форматі роботи відділень фізико-математичного та технічного спрямувань. |


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук України \о ней\; МАНУ, Мала академія наук України \о ней\; Мала академія наук учнівської молоді \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)