Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=воспринимаемая ценность туризма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)).
    Вивчення факторів вдоволеності туристів : дослідження напрямів мусульманського туризму в Малайзії / А. Хак, Хіге Хан А. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 486-497 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5МАЛ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая ценность туризма -- сприймана цінність туризму -- имиджелогия -- іміджелогія -- качество обслуживания туристов -- якість обслуговування туристів -- туристический бизнес -- туристический бизнес -- мусульманский туризм -- мусульманський туризм -- национальные экономики -- національні економіки -- потребительская удовлетворенность -- религиозные факторы -- релігійні фактори -- споживацька задоволеність -- религиозные мотивации -- релігійні мотивації -- стратегическое маркетинговое планирование -- стратегічне маркетингове планування -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Показано, що індустрія туризму — одна з найбільших галузей сфери послуг Малайзії з великим впливом на національну економіку. Вивчено чинники, які впливають на задоволеність туристів ісламського туристичного напряму. Проведено 3 етапи аналізу даних: оцінювання факторної структури; оцінювання чинників за результатами спостереження і моделювання структурними рівняннями для перевірки гіпотези. Це дослідження необхідне для кращого розуміння задоволеності туристів-мусульман у Малайзії в різних аспектах. Виявлення істотних факторів, які впливають на задоволеність мусульманських туристів та їх бажання провести повторний візит, допоможе в розробці стратегічних маркетингових планів із залучення туристів до Малайзії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хіге Хан, Абдул (молодший науковий саівробітник Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)