Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=государственное управление образованием<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Дзвінчук, Дмитро (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри державного управління Івано-Франківського національного технічного універсітету нафти і газу).
    Освітня політика України в умовах глобалізації / Д. Дзвінчук, М. Баран // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 49-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- наукові погляди -- державне управління освітою -- система управління освітою -- реформування системи управління -- адміністративна освітня реформа -- етапи реформування -- державно-громадська освітня політика -- модель формування -- модернізація освітньої політики -- образовательная политика -- научные взгляды -- государственное управление образованием -- система управления образованием -- реформирование системы управления -- административная образовательная политика -- этапы реформирования -- государственно-общественная образовательная политика -- модель формирования -- модернизация образовательной политики
Анотація: Висвітлення сучасного стану державної освітньої політики, визначення напрямів ії розвитку, внесення пропозицій щодо оптимізації впливу держави на освітню сферу в період значних модернізаційних перетворень.


Дод.точки доступу:
Баран, Марія (асистент кафедри державного управління Івано-Франківського національного технічного універсітету нафти і газу)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

3.


    Карпенко, О. В.
    Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А.В. Січкар // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 89-94. - Бібліографія : С.93-94 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- евроинтеграция образования -- европейское образование -- євроінтеграція освіти -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Чехии -- образовательные услуги -- освіта в Чехії -- освітні послуги -- развитие образования -- розвиток освіти -- система образования -- система освіти -- управление образованием -- управління освітою -- Чехія
Анотація: На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.


Дод.точки доступу:
Січкар, А.В.

Знайти схожі

4.


    Паращенко, Людмила (доктор наук з державного управління; доцент Національної академії державного управління при Президентові України).
    Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів / Л. Паращенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24(4Укр)
Рубрики: Среднее образование в Украине
   Середня освіта в Україні

   Открытое образование

   Відкрита освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальні мережі -- навчальне середовище -- інформатизація освіти -- реформування освіти -- открытое образование -- государственное управление образованием -- общее среднее образование -- информационно-коммуникационные технологии -- социальные сети -- учебная среда -- информатизация образования -- реформирование образования
Анотація: Проаналізовано перспективи інформатизації навчального середовища в системі загальної середньої освіти України. Визначено можливості соціальних мереж для розвитку навчального середовища та формування ключових компетентностей учнів.


Знайти схожі

5.


    Набок, М. В.
    Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 80-87. - Література : С.86-87 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- качество образования -- менеджмент образования -- модель управління освітою -- образование в Украине -- образование за рубежом -- общее среднее образование -- освіта в Україні -- освіта за кордоном -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою -- якість освіти
Анотація: Вивчається важлива проблема якості загальної середньої освіти як засобу оцінювання ефективності управління освітою. Автор використовує світовий досвід оцінювання якості освіти, важливість цього досвіду для України.


Знайти схожі

6.


    Набок, М. В.
    Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Література : С.65-66 : 15 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методи управління освітою -- методы управления образованием -- моделі управління освітою -- модели управления образованием -- образовательный менеджмент -- общее среднее образование -- освітній менеджмент -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Автор статті досліджує проблему ефективності державного управління загальною середньою освітою.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Паращенко, Людмила (кандидат наук з державного управління; доцент; Національна академія державного управління при Президентові України).
    Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід / Л. Паращенко // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.2(4Укр)
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
державне управління освітою -- система освіти -- загальна середня освіта -- оцінювання знань -- шкільна освіта -- государственное управление образованием -- система образования -- общее среднее образование -- оценивание знаний -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності національної системи загальної середньої освіти в контексті міжнародного досвіду.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

8.
   37
   У 67


    Кірдан, О. Л.
    Державне управління вищою освітою: критерії оцінки якості / О. Л. Кірдан // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д., 2012. - Т. 1. - С. 65-68 . - ISBN 978-966-350-352-3
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
высшее профессиональное образование -- вища професійна освіта -- государственное управление образованием -- державне управління освітою -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- ВУЗы -- ВНЗ -- оценка качества высшего образования -- оцінка якості вищої освіти -- критерии оценки -- критерії оцінки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Набок, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент; вчений секретар).
    Умови підвищеня ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- общее среднее образование -- управління освітою -- управление образованием -- державне управління освітою -- государственное управление образованием -- регіональна освітня політика -- региональная образовательная политика -- ефективність регіональної системи управління -- эффективность региональной системы управления
Анотація: Обгрунтовуються умови підвищення ефективності управління як визначального чинника розвитку системи загальної середньої освіти регіону. Акцентується увага на необхідності впровадження диверсифікованних, гнучких структур і механізмів управління середньою освітою та налагодження дієвих відносин регіональних органів управління освітою і організацій громадянського суспільства. Успішна реалізація цих умов можлива лише за наявності відповідно підібраних, підготовлених та розставлених кадрів.


Знайти схожі

10.


    Островерхова, Надія (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник).
    Державний стандарт загальної освіти: засади реалізації / Н. Островерхова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 25-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- общее среднее образование -- державні стандарти -- государственные стандарты -- державні стандарти загальної середньої освіти -- государственные стандарты общего среднего образования сре -- особистісно орієнтований підхід -- личностно ориентированный подход -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- діяльнісний підхід -- деятельный подход -- державне управління освітою -- государственное управление образованием -- організаційні механізми управління -- организационные механизмы управления -- впровадження ДСЗСО -- внедрение ГСОСО
Анотація: Окреслено організаційні механізми управління впровадження державного стандарту загальної середньої освіти-наукові підходи, принципи, концепції; методи, способи, засоби, стимули впливу на суб'єкти його реалізації; технології реалізації критерії оцінювання їхньої ефективності. Приділяється увага пріоритетним внутрішньошкільним суб'єктам упровадження державного стандарту загальної середньої освіти, формам підготовки до реалізації його змісту.


Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

11.


    Паращенко, Людмила (доктор наук з державного управління; професор Національної академії державного управління при Президентові України).
    Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ / Л. Паращенко // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 7-16. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- державне управління освітою -- навчальне середовище -- інфраструктура загальної середньої освіти -- освітнє середовище -- освітні реформи -- среднее образование -- государственное управление образованием -- учебная среда -- инфраструктура общего среднего образования -- образовательная среда -- образовательные реформы
Анотація: Визначено перспективні напрями розвитку навчального середовища.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

12.


    Ворона, М. І. (здобувач; Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
    Правові та організаційні засади державного управління в сфері підготовки іноземних студентів в Україні / М. І. Ворона // Статистика України. - 2013. - № 4. - С. 48-52 : мал. - (Державне управління). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- вища освіта -- управління освітою -- государственное управление образованием -- міжнародне співробітництво -- кваліфікаційні іспити -- міжнародні освітні стандарти -- права людини -- подготовка специалистов -- высшее образование -- управления образованием -- державне управління освітою -- международное сотрудничество -- квалификационные экзамены -- международные образовательные стандарты -- иностранные студенты -- іноземні студенти -- навчання іноземних студентів -- обучение иностранных студентов
Анотація: Проаналізовано та описано сучасну систему державного управління процесом навчання іноземних студентів в Україні шляхом вивчення функцій та повноважень органів влади. Визначено механізми, які застосовуються державою для підтримки діяльності цієї системи, зокрема фінансовий, організаційно-правовий тощо. Виявлено проблеми, з якими стикається іноземний студент в Україні, та визначено напрями подальших досліджень.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Про правовий статус іноземців, закон України \о произв.\; Конституція України, основний закон \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Колесник, О. О. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Теоретико-методологічні засади упровадження мережних форм управління у регіональному освітньому просторі / О. О. Колесник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 52-56. - Література : С. 55-56 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- мережна парадигма управління -- мережеве управління -- региональное образование -- региональное образовательное пространство -- регіональна освіта -- регіональний освітній простір -- сетевая парадигма управления -- сетевое управление -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Поєднання самоврядних засад розвитку освітньої мережі зі специфічними формами мережного управління з боку органів державної влади бачиться єдино можливою альтернативою подальшого розвитку освітніх мереж у силу неможливості застосувати стандартні форми правового регулювання й контролю і необхідності активізувати соціокультурні механізми саморегулювання в ній. Упровавдження мережевої парадигми управління освітою на регіональному рівні найбільш доцільно здійснювати у вигляді реалізації певних проекті в. В умовах становлення мережної організації освіти системні зміни вимагають не часткових модифікацій в органах управління галуззю, а цілком нової їхньої організації та нових напрямів їхньої діяльності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Захарін, Сергій Володимирович (директор Науково-дослідного інституту економіки Київського національного університету технологій та дизайну; доктор економічних наук; старший науковий співробітник).
    Фінансування розвитку системи вищої освіти України : проблеми і перспективи / С. В. Захарін, М. П. Денисенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 113-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в-93 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы образования, 1995-2010 гг.

   Фінанси освіти, 1995-2010 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- высшее образование -- вища освіта -- государственное управление образованием -- державне управління освітою -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- отраслевое финансирование -- галузеве фінансування -- фінансування освіти -- финансирование образования
Анотація: Проаналізовано стан розвитку системи вищої освіти України. Визначено організаційно-економічні та фінансові умови функціонування системи вищої освіти. Обґрунтовано пропозиції щодо подальшої оптимізації розвитку системи вищої освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Денисенко, Микола Павлович (професор кафедри економіки, обліку і аудиту Київського національного унірверситету технологій та дизайну; доктор економічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.
74.580.42
М 80


    Мороз, С. А. (здобувач; Національний технічний університет цивільного захисту України; м. Харків).
    Місце і роль трудового потенціалу ВНЗ у формуванні та розвитку національної гуманітарно-технічної еліти: державно-управлінський аспект [Текст] / С. А. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 102-110. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв.
ББК 74.580.42
Рубрики: Трудовой потенциал вуза
   Трудовий потенціал ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- трудовий потенціал -- гуманітарно-технічна еліта -- вища освіта -- державне управління освітою -- механізми державного управління -- высшие учебные заведения -- трудовой потенциал -- гуманитарно-техническая элита -- высшее образование -- государственное управление образованием -- механизмы государственного управления
Анотація: Розглянуто місце і роль наукових та науково-педагогічних працівників в реалізації соціальної функції держави в межах освітянської галузі, а також визначено умови ефективної діяльності ВНЗ в контексті темпоральних конструкцій розвитку вищої освіти. Стаття містить узагальнення щодо існування залежності між рівнями розвитку національної гуманітарно-технічної еліти та трудового потенціалу ВНЗ.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Кузьмін, Олег Євгенович (доктор економічних наук; професор; директор інституту економіки і менеджменту).
    Чинники забезпечення якості державного управління освітянською діяльністю ВНЗ [Текст] / О. Є. Кузьмін, М. Л. Яструбський // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 36-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Экономика
   Экономика культуры, науки, образования

   Економіка

   Економіка культури, науки, освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
чинники забезпечення якості -- факторы обеспечения качества -- систематизація чинників -- систематизация факторов -- державне управління освітою -- государственное управление образованием -- чинники державного управління -- факторы государственного управления -- якість державного управління освітою -- качество государственного управления образованием -- вища освіта -- высшее образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: Проведено огляд провідних систем державного управління вищою школою, включаючи вітчизняну. Наведено перелік чинників, що знаходять прояв у якісних характеристиках державного управління освітянською діяльністю. Запропоновано схему систематизації чинників, які покликані забезпечити якість державного управління освітянською діяльністю вищої школи. Наведено обгрунтування чинників, описано їх прояв у системі державного управління, спираючись на вітчизняний і зарубіжний досвід. Проведено опис основних характеристик освітянської політики, яка для кожної держави є специфічною через неоднаковий рівень економічного розвитку.


Дод.точки доступу:
Яструбський, Михайло Ярославович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри обліку та аналізу)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)