Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=государственные стандарты образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в європейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України; кандидат технічних наук; доцент).
    Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 3. - С. 16-38 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національні моделі модернізації освіти -- национальные модели модернизации образования -- національна система освіти -- национальная система образования -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація освіти -- модернизация образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кращі університети країн СНД -- лучшие университеты стран СНГ -- державні стандарти вищої освіти -- государственные стандарты образования -- європейські стандарти освіти -- европейские стандарты образования -- людський фактор -- человеческий фактор -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- якість людського потенціалу -- качество человеческого потенциала -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- триєдина структура цілей -- триедина структура целей -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- поняттєво-термінологічний апарат НРК -- понятийно-терминологический аппарат НРК
Анотація: Розглядаються концептуальні підстави розробки Національної рамки кваліфікацій в Україні. Детально розглянутий процес формування й висування цілей при розробці НРК, її втіленні в реальному результаті діяльності й смислоутворюючий зміст практики впровадження рамки в Україні.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікації \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Мовчан, Р. В. (доктор фылологычних наук).
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська література. 5-9 класи [Текст] / Р. В. Мовчан, К. В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар та ін. // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 2-9 : табл. - початок, продовження в наступних номерах . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- викладання літератури -- преподавание литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- нормативні документи -- нормативные документы -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- 5 клас -- 5 класс
Анотація: Програма з української літератури для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст Міністерства освіти і науки; кандидат педагогічних наук; доцент); Бондар, М. П. (кандидат філологічних наук; Київ); Івасюк, О. М. (кандидат філологічних наук; Чернівці); Кочерга, С. А. (доктор філологічних наук; Ялта); Кавун, Л. І. (доктор філологічних наук; Черкаси); Неживий, Олексій (професор Луганського національного університету імені Тараса Шевченка); Михайлова, Н. В. (учитель-методист; Київ)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Арзубов, Микола (викладач математики Харківського НВК № 45 "Академічна гімназія"; учитель вищої категорії; учитель-методист; відмінник освіти України; заслужений учитель України; засновник та керівник Молодіжного наукового товариства Q-BIT).
    Інформатика в школі - початок IT-освіти / М. Арзубов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 100-104. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- общее среднее образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- навчальні предмети -- учебные предметы -- інформатика -- информатика -- шкільний курс інформатики -- школьный курс информатики -- інформаційна грамотність -- информационная граммотность -- ІТ-освіта -- ИТ-образование
Анотація: Автор аналізує сучасний стан викладання шкільного курсу інформатики. Розкриває проблеми загальної та профільної підготовки старшокласників, які збираються отримати вищу IT-освіту.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Ніколенко, Ольга Миколаївна (доктор філологічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; завідувач кафедрою світової літератури Полтавського національного педагогічного університету ім.Володимира Короленка).
    Залишмо дітям найкращі книжки світу [Текст] / О. М. Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 12. - С. 3-5 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- реформування освіти -- реформирование образования -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- програми з літератури -- прогрммы по литературе -- об'єднання навчальних дасциплін -- объединение учебных дисциплин -- интервью
Анотація: Інтерв'ю з педагогом педагогом О. Ніколенко про проблеми та перспективи формування нових програм з зарубіжної літератури у світлі реформування системи освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Мовчан, Раїса (доктор філологічних наук).
    Літературна освіта в українській загальноосвітній школі: сучасний стан, виклики реальності, реформування [Текст] / Р. Мовчан // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 2, 3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта України -- образование Украины -- шкільна освіта -- школьное образование -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- мотиваційні компетентності -- мотивационные компетентности -- функціональні компетентності -- функциональные компетентности -- навчальні програми -- учебные программы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- програмні твори -- программные произведения -- інтерпретація літературних творів -- интерпретация литературных произведений -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- патріотичне виховання -- патриотичекое воспитание -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- литературное образование -- літературна освіта
Анотація: Про відповідність навчальних програм та пропонованих реформ літературної освіти її цілям (зокрема громадянському та національному вихованню дітей).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Кондратенко, Тетяна (головний спеціаліст).
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 68-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- формування готовності майбутніх вчителів -- формирование готовности будущих учителей -- вчителі технологій -- учителя технологий -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- пелагогічні системи -- педагогические системы -- освітні галузі -- образовательные отрасли -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- навчання старшокласників -- обучение старшеклассников -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- технологічні компоненти освітньої галузі -- технологические компоненты образовательной отрасли -- зміст освітньої галузі "Технологія" -- содержание образовательной отрасли "Технология" -- морфологічна карта оновлень педагогічної системи -- морфологическая карта обновления педагогической системы
Анотація: Досліджується проблема взаємозв'язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів "Трудове навчання" та "Технології". Доведено, що цей взаємозв'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". З урахуванням взаємопов'язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією.


Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник).
    Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- типові освітні програми -- типовые образовательные программы -- очікувані результати -- ожидаемые результаты -- обов'язкові результати -- обязательные результаты -- мета початкової освіти -- цель начального образования -- принцип дитиноцентризму -- 1 клас -- 2 клас
Анотація: Йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1 - 2 класів. Матеріали створено на засадах Закону України "Про освіту, Концепції Нової української школи, ідеях діяльнісно-результативної освіти, дитиноцентризму, прриродовідповідності. Обгрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти. Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.


Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\; Державний стандарт початкової загальної освіти \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)