Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференційований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Пироженко, Лідія (старший науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках ХХ ст. / Лідія Пироженко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 41 - 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 - 221
Рубрики: Організація освіти в Україні, 20 ст.
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальний план -- початкове навчання -- замкнений концентр -- дидактичні дослідження -- методичні дослідження -- теорія змісту освіти -- програмна комісія -- розвивальне навчання -- система навчання -- досвід роботи -- прийоми роботи -- експериментальна перевірка -- диференційований підхід -- учебные планы -- начальное обучение -- замкнутый концентр -- методические исследования -- програмная комиссия -- система обучения -- опыт работы -- экспериментальная проверка -- дифферинцированный подход
Анотація: Про питання добору й побудови змісту початкової освіти у середині 60-х на початку 70-х років минулого століття.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. \о нем\; Савченко, О. \о нем\; Рождественський, М. \о нем\; Скаткін, М. \о нем\; Академія педагогічних наук СРСР \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищаї (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кінець-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- державні гімназії -- государственные гимназии -- реальні училища -- реальные училища -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- типи гімназій -- типы гимназий -- навчальні плани гімназій -- учебные планы гимназий -- зразок навчального плану -- образец учебного плана -- статути гімназій -- уставы гимназий -- чоловічі гімназії -- мужские гимназии -- жіночі гімназії -- женские гимназии -- навчальні заклади -- учебные учреждения
Анотація: Здійснено порівняльно-ретроспективний аналіз типів середніх навчальних закладів і розкрито диференційований підхід до навчання в державній гімназійній та реальній освіті кінця ХІХ - початку ХХ столітть.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Чиж, С. Г.
    Диференційований підхід як засіб забезпечення особистісно орієнтованого вузівського навчання / С. Г. Чиж // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 21-30 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- вузовское обучение -- вузівське навчання -- высшая школа -- вища школа -- дифференцированный подход -- диференційований підхід -- дифференциация образования -- диференціація навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
    Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- лингводидактика -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированный подход -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтоване навчання -- теория множественного интеллекта -- теорія множинного інтелекта -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.


Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук).
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности -- молодші школярі -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагоги-новатори -- педагоги-новаторы -- досвід шкіл -- опыт школ -- важкі діти -- сложные дети -- виховання важких дітей -- воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

8.


    Папакулич, М. Ю. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Механізм сучасного банківського кредитування та його складові [Текст] / М. Ю. Папакулич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 7/8, № 7. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.2г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория банковского кредитования

   Теорія банківського кредитування

Кл.слова (ненормовані):
банковские кредитные операции -- банківські кредитні операції -- дифференцированный подход -- диференційований підхід -- долгосрочное кредитование -- довгострокове кредитування -- заемные средства -- позикові кошти -- капитал банков -- капітал банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кратикосрочное кредитование -- короткострокове кредитування -- кредитные механизмы -- кредитні механізми -- кредиторы -- кредитори -- прибыль банков -- прибуток банків -- принципиальные основы -- принципові засади -- терминология -- термінологія -- финансовое регулирование -- фінансове регулювання -- экономическая эффективность банковских кредитов -- економічна ефективність банківських кредитів
Анотація: Дано визначення сутності кредитного механізму та його економічної основи. Визначена сутність принципів короткострокового і довгострокового банківського кредитування. Виділено принципи сучасного банківського кредитування: платність, терміновість, забезпеченість, диференційованість; викладено розуміння змісту кожного з них і виділено на їхній основі елементи механізму кредитування. При цьому розгляд принципів побудовано за спадною їхньої значимості в сучасних умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

9.


   
    Методичні аспекти роботи зі студентами залежно від національності / Т. В. Філат, Л. М. Сербіненко, М. Ю. Сидора, О. С. Запорожець // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІІI Міжнар. наук.-практ. конф. (31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). - 2018. - С. 354–358. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11308/1/Filat_2018_3.pdf. - Повний текст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11308. - Зміст
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
мовна підготовка -- языковая подготовка -- гармонійна адаптація -- гармоничная адаптация -- особливості національного характеру -- особенности национального характера -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- позитивні національні риси -- положительные национальные черты

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Філат, Т. В.; Сербіненко, Л. М.; Сидора, М. Ю.; Запорожець, О. С.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)