Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=диференційований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Пироженко, Лідія
(старший науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України; кандидат педагогічних наук).
Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках ХХ ст. / Лідія Пироженко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 41 - 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.26 - 221
Рубрики:
Організація освіти в Україні, 20 ст.
Организация образования в Украине
Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальний план
--
початкове навчання
--
замкнений концентр
--
дидактичні дослідження
--
методичні дослідження
--
теорія змісту освіти
--
програмна комісія
--
розвивальне навчання
--
система навчання
--
досвід роботи
--
прийоми роботи
--
експериментальна перевірка
--
диференційований
підхід
--
учебные планы
--
начальное обучение
--
замкнутый концентр
--
методические исследования
--
програмная комиссия
--
система обучения
--
опыт работы
--
экспериментальная проверка
--
дифферинцированный подход
Анотація:
Про питання добору й побудови змісту початкової освіти у середині 60-х на початку 70-х років минулого століття.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. \о нем\; Савченко, О. \о нем\; Рождественський, М. \о нем\; Скаткін, М. \о нем\; Академія педагогічних наук СРСР \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Липова, Людмила
(старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта
--
професійна освіта
--
неперервна освіта
--
школа-ВНЗ
--
післявузівська освіта
--
освіта упродовж усього життя
--
освітньо-професійні програми
--
академічна мобільність
--
навчальна методична інформація
--
диференційований
підхід
--
індивідуалізоване навчання у ЗНЗ
--
вища школа
--
профільної освіти
--
кооперативне навчання
--
кабінет допрофільної підготовки
--
индивидуализированное обучение
--
общее образование
--
профессиональное образование
--
послевузовское образование
--
обучающая методическая информация
--
высшая школа
--
профильное образование
--
кооперативное обучение
--
кабинет допрофильной подготовки
--
непрерывное образование
--
учебно-профессиональные программы
--
образование на протяжении всей жизни
Анотація:
Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференційований
підхід
до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищаї (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. кінець-20 ст. поч.
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
диференційований
підхід
--
дифференцированный подход
--
державні гімназії
--
государственные гимназии
--
реальні училища
--
реальные училища
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
типи гімназій
--
типы гимназий
--
навчальні плани гімназій
--
учебные планы гимназий
--
зразок навчального плану
--
образец учебного плана
--
статути гімназій
--
уставы гимназий
--
чоловічі гімназії
--
мужские гимназии
--
жіночі гімназії
--
женские гимназии
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
Анотація:
Здійснено порівняльно-ретроспективний аналіз типів середніх навчальних закладів і розкрито
диференційований
підхід
до навчання в державній гімназійній та реальній освіті кінця ХІХ - початку ХХ столітть.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
диференційований
підхід
--
дифференцированный подход
--
види диференціації
--
виды дифференциации
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
зовнішня диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя дифференциация
--
рівнева диференціація
--
уровневая дифференциация
--
профільна диференціація
--
профильная дифференциация
--
середня школа
--
средняя школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "
диференційований
підхід
". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Чиж, С. Г.
Диференційований
підхід
як засіб забезпечення особистісно орієнтованого вузівського навчання / С. Г. Чиж> // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 21-30 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
378
Рубрики:
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
вища освіта
--
вузовское обучение
--
вузівське навчання
--
высшая школа
--
вища школа
--
дифференцированный подход
--
диференційований
підхід
--
дифференциация образования
--
диференціація навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Шуневич, Оксана
(кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
диференційований
підхід
--
диференційований
підхід
у навчанні
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
лингводидактика
--
личностно ориентированное образование
--
личностно ориентированный подход
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
особистісно орієнтоване навчання
--
теория множественного интеллекта
--
теорія множинного інтелекта
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.
Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук).
Диференційований
підхід
до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
диференційований
підхід
--
дифференцированный подход
--
індивідуальний
підхід
--
индивидуальный подход
--
індивідуальні особливості
--
индивидуальные особенности
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагоги-новатори
--
педагоги-новаторы
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
важкі діти
--
сложные дети
--
виховання важких дітей
--
воспитание сложных детей
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Папакулич, М. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Механізм сучасного банківського кредитування та його складові [Текст] / М. Ю. Папакулич> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 7/8
,
№ 7
. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.7
ББК
65.262.2г-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория банковского кредитования
Теорія банківського кредитування
Кл.слова (ненормовані):
банковские кредитные операции
--
банківські кредитні операції
--
дифференцированный подход
--
диференційований
підхід
--
долгосрочное кредитование
--
довгострокове кредитування
--
заемные средства
--
позикові кошти
--
капитал банков
--
капітал банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
кратикосрочное кредитование
--
короткострокове кредитування
--
кредитные механизмы
--
кредитні механізми
--
кредиторы
--
кредитори
--
прибыль банков
--
прибуток банків
--
принципиальные основы
--
принципові засади
--
терминология
--
термінологія
--
финансовое регулирование
--
фінансове регулювання
--
экономическая эффективность банковских кредитов
--
економічна ефективність банківських кредитів
Анотація:
Дано визначення сутності кредитного механізму та його економічної основи. Визначена сутність принципів короткострокового і довгострокового банківського кредитування. Виділено принципи сучасного банківського кредитування: платність, терміновість, забезпеченість, диференційованість; викладено розуміння змісту кожного з них і виділено на їхній основі елементи механізму кредитування. При цьому розгляд принципів побудовано за спадною їхньої значимості в сучасних умовах господарювання.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
>
9.
Методичні аспекти роботи
зі студентами залежно від національності / Т. В. Філат, Л. М. Сербіненко, М. Ю. Сидора, О. С. Запорожець> // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІІI Міжнар. наук.-практ. конф. (31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). - 2018. - С. 354–358. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11308/1/Filat_2018_3.pdf. - Повний текст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11308. - Зміст
УДК
376-054.62
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
мовна підготовка
--
языковая подготовка
--
гармонійна адаптація
--
гармоничная адаптация
--
особливості національного характеру
--
особенности национального характера
--
диференційований
підхід
--
дифференцированный подход
--
позитивні національні риси
--
положительные национальные черты
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Філат, Т. В.; Сербіненко, Л. М.; Сидора, М. Ю.; Запорожець, О. С.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)