Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дошкільна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Янко
    Проблема якості в управлінні дошкільною освітою / Янко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 113-117. - Бібліографія : С.117 : 9 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкольная педагогика -- дошкольное образование -- качество образования -- управление качеством образования -- управління якістю освіти -- якість освіти
Анотація: Мета статті - розкрити підходи до розв'язання проблеми управління якістю дошкільної освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кузь, В. Г.
    Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дошкільна освіта -- дошкільні установи -- дошкольное образование -- дошкольные учреждения -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- навчально-виховний комплекс -- современное образование -- сучасна освіта -- учебно-воспитательный комплекс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Нечай, Світлана (завідувач кафедри дошкільної педагогіки Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 86-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- музика -- вплив музики -- розвиток особистості -- педагогічний потенціал музики -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- педагогічна освіта -- музыка -- влияние музыки -- развитие личности -- педагогический потенциал -- музыка -- дошкольное образование -- дошкольное воспитание -- педагогическое образование
Анотація: Обгрунтовується доцільність використання музики як одного із засобів цілісного й різнобічного розвитку дитини, що дає підстави для постановки проблеми музично-педагогічної підготовки вихователів до професійно-педагогічної діяльностів дошкільному закладі на принципово нових засадів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Азаров, Микола (прем'єр-міністр України).
    Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Кабінету Міністрів України 27 серпня 2010 / М. Азаров // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 1-2
УДК
ББК 65.9 (4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України, 2010 р., 27 серпня

   Экономика

   Экономика Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
засідання кабінету Міністрів -- економіка країни -- освіта -- відновлення шкіл -- вищі навчальні заклади -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- заседания кабинета министров -- экономика страны -- образование -- восстановление школ -- высшие учебные заведения -- школьное образование -- дошкольное образование
Анотація: Розміщено вступне слово прем'єр-міністра України М. Азарова, присвяченого питання освіти.


Дод.точки доступу:
Кабінет Міністрів України \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

6.


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми

Знайти схожі

7.


    Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької держ. академії).
    Система дошкільної та середньої освіти: ретроспектива і структурно-інституційні аспекти змін у сучасних умовах / Д. Є. Швець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 126-130. - Бібліографія : С.130 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- институт образования -- інститут освіти -- освіченість -- педагогическая деятельность -- педагогічна діяльність -- середня освіта -- система образования -- система освіти -- социализация и семья -- социализация личности -- социализация молодежи -- социология образования -- соціалізація і сім'я -- соціалізація молоді -- соціалізація особистості -- соціологія освіти -- среднее образование
Анотація: Розглянуто структурно-інституційні аспекти системи дошкільної та середньої освіти в ретроспективі соціології освіти та особливості її змін у сучасних умовах.


Знайти схожі

8.


   
    Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік" // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
засідання колегій -- заседания коллегий -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- підсумки розвитку освіти -- итоги развития образования -- інформаційні повідомлення -- информационные сообщения
Анотація: Інформаційне повідомлення про розширене засідання колегії Монмолодьспорту України.


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України \о нем\; Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Чечилова, Галина (заступник директора з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; викладач методист).
    Бориславський педагогічний коледж: минуле, сучасне, майбутнє / Г. Чечилова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 52-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Хмельницька область

    Хмельницкая область

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- система виховної роботи -- система воспитательной работы -- виховна робота -- воспитательная работа -- педагогічні коледжі -- педагогические колледжи -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Описано особливості діяльності Бериславського педагогічного коледжу. Висвітлюються напрацювання та здобутки навчального закладу впродовж вісімдесятирічного періоду його функціонування. Зосереджено увагу на таких аспектах діяльності, як виховна робота, проходження студентами педагогічної практики, організація культурно-масових заходів, робота творчих колективів, спортивна підготовка молоді.


Дод.точки доступу:
Бериславський педагогічний коледж \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи / К. Стецюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 74-79. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- экологическая культура -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- процес формування -- процесс формирования -- поетапне формування -- поэтапное формирование -- принцип послідовності -- принцип последовательности -- родинне виховання -- семейное воспитание -- дошкільна освіта -- дошкольное воспитание -- загальна середня екологічна освіта -- общее среднее экологическое образование -- неформальна екологічна освіта -- неформальное экологическое образование -- етапи формування екологічної культури -- этапы формирования экологического образования -- загальна культура -- общая культура -- професійна культура -- профессиональная культура -- загальна екологічна культура -- общая экологическая культура -- екологічна культура фахівця певної галузі -- экологическая культура специалиста определенной отрасли -- індивідуально-особистісна культура -- индивидуально-личностная культура
Анотація: Розглядається проблема поетапності й систематичності процесу формування екологічної культури як складової професійної компетенції майбутніх фахівців. Такими етапами є: формування загальної культури студента, формування професійної культури майбутнього спеціаліста, формування загальної екологічної культури, екологічної культури спеціаліста, індивідуально-особистісної екологічної культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Коржух, Ольга Сергіївна.
    З турботою про світ дитинства : [конф., 20 жовт. 2011 р., м. Київ] / О. С. Коржух // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 4. - С. 119-120. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Кл.слова (ненормовані):
конференція -- сучасне дошкілля -- дошкільна освіта -- феномен міграції -- мультикультурне середовище -- когнітивний розвиток -- дитинство

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Куліш, Тетяна (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні працівники -- педагогические работники -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- творча спадщина -- творческое наследие -- дошкільна освіта -- дошкольное образование
Анотація: Проаналізовано й узагальнено погляди Н. Лубенець на виховання дітей дошкільного віку. З'ясовано, що теоретичні положення, розроблені педагогом, відіграли важливу роль у становленні суспільного дошкільного виховання в Украні, окреслили перспективи його рзвитку. Наголошено, що її прогресивні погляди на виховання є актуальними і сьогодні.


Дод.точки доступу:
Лубенець, Наталія Дмитрівна (педагог ; 1877-1943) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Тарабасова, А. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Світ діяльності дитини дошкільного віку: теоретико-методологічні засади дослідження / А. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 68-72. - Бібліографія : С. 72 : 10 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ведущая деятельность -- деятельность ребенка -- дитина -- діяльність дитини -- дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкільне виховання -- дошкільний вік -- дошкольная педагогика -- дошкольники -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- дошкольный возраст -- педагогика дошкольного возраста -- педагогическое воздействие -- педагогическое действие -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- предметно-развивающая среда -- предметно-розвивальне середовище -- провідна діяльність -- развитие ребенка -- ребёнок -- розвиток дитини -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади різних видів діяльності дітей дошкільного віку, вплив предметно-розвивального середовища на розвиток дитини та роль провідної діяльності в житті дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Мінченко, Тамара (методист українознавства ІППОЧО).
    Курс українознавства у навчально-виховних закладах Чернівецької області [Текст] / Т. Мінченко // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 217-221 : фото. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.266(4 укр)
Рубрики: Методика викладання суспільних наук
   Методика преподавания общественных наук

   Україна
    Украина

    Чернівецька область

    Черновецкая область

Кл.слова (ненормовані):
викладання українознавства -- методичні вказівки -- патріотичне виховання -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- преподавание украиноведения -- методические рекомендации -- патриотическое воспитание -- школьное образование -- дошкольное образование -- концепции воспитательной работы -- концепції виховної діяльності
Анотація: Методичні рекомендації з приводу викладання українознавства педагогам і керівникам дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, службовців освітніх адміністративних установ, враховані в Регіональній Концепцції виховної діяльногсті навчальних закладів Чернівецької області на 2011-2015 роки.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Регіональна Концепцція виховної діяльногсті навчальних закладів Чернівецької області на 2011-2015 роки \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти; заступник декана з наукової роботи факультету педагогіки і психології).
    Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 70-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- педагогические кадры -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- воспитатели дошкольных учебных заведений -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- моральне виховання -- моральное воспитание -- підготовка фахівців дошкільних закладів -- подготовка специалистов дошкольных учреждений -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні плани -- учебные планы
Анотація: Піднімається актуальне питання вищої школи щодо забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано окреслені в нормативно-правових документах завдання, пов'язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку, які мають бути реалізовані в навчально-виховному процесі. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\

Знайти схожі

16.


    Якименко, І. А. (аспірантка Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Дитячі дошкільні заклади українського села у матеріально-побутовому вимірі повсякденного життя повоєнних років (1945-1955 рр.) / І. А. Якименко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 68-72. - Література : С.72 : 24 назви
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1945-1955 рр.
   Образование. Педагогика, 1945-1955 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
детские дошкольные учреждения -- дитячі дошкільні заклади -- дошкільна освіта -- дошкільні майданчики -- дошкольные площадки -- дошкольное образование -- история образования -- история образования в Украине -- история повседневности -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія повсякденності -- колгоспні ясла -- колхозные ясли -- материально-бытовые условия -- матеріально-побутові умови -- образование в Украине -- освіта в Україні -- повоєнні роки -- повседневная жизнь -- повсякденне життя -- послевоенные годы -- украинское село -- українське село
Анотація: Аналізуються соціально-побутові умови функціонування дитячих дошкільних закладів українського села в контексті соціально-економічних реалій повоєнних років.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Табачник, Дмитро (міністр освіти і науки України).
    Освіта є ключовим елементом забезпеченя сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 3-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
виступи -- выступления -- загальні збори -- общее собрание -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- ЗНО -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- вища освіта -- высшее образование -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- обдаровані діти -- одаренные дети
Анотація: 4 квітня 2013 року відбулися Загальні збори Національної академії педагогічних наук України на тему : "Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік". Надається виступ Д. Табачника на цих зборах.


Дод.точки доступу:
Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік, загальні збори \о них\

Знайти схожі

18.


    Ніколаєнко, Станіслав (доктор педагогічних наук; професор; голова Громадської ради освітян і науковців України).
    Україні потрібна нова стратегія розвитку освіти [Текст] / С. Ніколаєнко // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 153-160 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- освітня політика -- образовательная политика -- освіта впродовж життя -- образование в течении жизни -- навчально-методична література -- учебно-методическая литература -- вища освіта -- высшее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- технічне забезпечення навчальних закладів -- техническое обеспечение учебных заведений -- становище науки -- положение науки -- становище педагогічних працівників -- положение педагогических работников -- виховання молоді -- воспитание молодежи -- моральне виховання -- моральное воспитание -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- фізичне виховання -- физическое воспитание
Анотація: Висвітлено сучасний стан та найважливіші проблеми системи освіти в Україні, подано пропозиції щодо їх вирішення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Сагуйченко, В. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Дошкільна освіта як відповідь на культуру пізнього модерну / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 9. - С. 80-84. - Література : С.83-84 : 10 назв
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- образование и культура -- образование и общество -- освіта і культура -- освіта і суспільство -- поздний модерн -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто окремі питання вітчизняної дошкільної освіти, пов'язані з прийняттям Базовового компоненту дошкільної освіти в контексті сучасної філософії освіти з урахуванням сучасного соціокультурного контексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Прибитько, В. М. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД Чернігівської області).
    Творча співпраця заради безпеки життєдіяльності дітей / В. М. Прибитько // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 9. - С. 12-13 : фотогр. - (Життя навчальних закладів)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- науково-практичні семінари -- научно-практические семинары -- секційні засідання семінарів -- секционные заседания семинаров -- форми роботи з безпеки життєдіяльності -- формы работы по безопасности жизнедеятельности -- методична робота дошкільних закладів -- методическая работа дошкольных учреждений
Анотація: Про Всеукраїнський науково-практичний семінар "Формування навичок та умінь з безпеки життєдіяльності дитини за базовим компонентом дошкільної освіти", який пройшову м. Чернігові.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Формування навичок та умінь з безпеки життєдіяльності дитини за базовим компонентом дошкільної освіти, всеукраїнський науково-практичний семінар \о нем\; Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників, секційне заняття Всеукраїнського семінару \о нем\; Організація методичного супроводу діяльності дошкільних навчальниз закладів з формування навичок безпечної поведінки дошкільників, секційне засідання Всеукраїнського семінару \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)