Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=економічна ефективність маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кендюхов, Олександр Володимирович (завідувач кафедри стратегічного управління економічним розвитком Донецького національного технічного університету; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор; академік Акуадемії економічних наук України).
    Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- брендинг -- бенчмаркинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- торговые марки -- торговельні марки -- економічне моделювання -- экономическое моделирование -- экономическая эффективность маркетинга -- економічна ефективність маркетинга -- бренд-капитал -- бренд-капітал
Анотація: Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їхній основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Файвішенко, Діана Сергіївна (доцент кафедри маркетингу і коменрційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)