Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційний зміст навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу навчання української мови та літератури).
    Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 2-7. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний зміст навчання -- емоційний інтелект -- кодування емоцій -- кодирование эмоций -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность -- жанри мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- психология обучения -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- психологія навчання -- украинский язык -- українська мова -- эмоции -- эмоциональное содержание обучения -- эмоциональный интеллект
Анотація: Автор розглядає особливості емоційного компонента процеса навчання української мови в школі, аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)