Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=емоційний зміст навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Потапчук, Тетяна
(координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови
--
педагогические условия
--
майбутні вчителі музичного мистецтва
--
будущие учителя музыкального искусства
--
навчальне спілкування
--
учебное общение
--
навчальня співпраця студентів
--
учебное содружество студентов
--
інтерактивні методи
навчання
--
интерактивные методы обучения
--
емоційний
зміст
навчання
--
эмоциональное содержание обучения
--
хорове мистецтво
--
хоровое искусство
--
позитивне ставлення до
навчання
--
позитивное отношение к обучению
--
виконавська практика
--
исполнительская практика
--
виконавство
--
исполнительство
--
спільні навчальні дії
--
совместные учебные действия
--
робота в парах
--
работа в парах
--
робота у трійках
--
работа в тройках
--
карусель
--
робота у малих групах
--
работа в малых группах
--
акваріум
--
аквариум
--
незакінчене рішення
--
незаконченное решение
--
кейс-метод
Анотація:
Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до
навчання
, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі
навчання
; насичення процесу
навчання
емоційним
зміст
ом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до
навчання
у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до
навчання
.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
>
2.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу
навчання
української мови та літератури).
Навчання
української мови в сучасній загальноосвітній школі:
емоційний
аспект [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 2-7. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
емоції
--
емоційний
зміст
навчання
--
емоційний
інтелект
--
кодування емоцій
--
кодирование эмоций
--
емоційна компетентність
--
эмоциональная компетентность
--
жанри мовлення
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
психология обучения
--
психология учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія
навчання
--
украинский язык
--
українська мова
--
эмоции
--
эмоциональное содержание обучения
--
эмоциональный интеллект
Анотація:
Автор розглядає особливості емоційного компонента процеса
навчання
української мови в школі, аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)