Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емпатія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

2.


    Столяренко, Оксана (викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
    Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- толерантность -- міжособистісні відносини -- межличностные отношения -- сенситивність -- сенситивность -- особистісна модель взаємодії -- личностная модель взаимоотношения -- рефлексія -- рефлексия -- саморегуляція -- саморегуляция -- емпатія -- эмпатия -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- студенти ВУЗів -- студены ВУЗов -- суб'єкт-суб'єкта взаємодія -- субъект-субъектное взаимоотношение
Анотація: Аналізуються психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ. Наголошується на важливості виховання в молодої людини терпимого ставлення до найближчого оточення, оволодіння асертивною поведінкою, навичками об'єктивного сприймання себе та інших людей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Столяренко, Оксана (викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
    Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна толерантність -- межличностная толерантность -- критерії міжособістісної толерантності -- критерии межличностной толерантности -- толерантність студентів -- толерантность студентов -- компоненти міжособістісної толерантності -- компоненті межличностной толерантности -- мотиваційно-ціннісний критерій -- мотивационно-ценностный критерий -- когнітивний критерій -- когнитивный критерий -- емоційно-вольовий критерій -- эмоционально-волевой критерий -- поведінковий критерій -- поведенческий критерий -- асертивна поведінка -- ассертивное поведение -- асертивність -- ассертивность -- емпатія -- эмпатия
Анотація: Розкривається сутність поняття "міжособистісна толерантність", визначаються та аналізуються її критерії і показники, а також наголошується на необхідності застосування чітко розробленої критеріальної бази у навчально-виховному процесі ВНЗ.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Грабовець, О. В. (практичний психолог Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ст. № 29).
    Корекційно-профілактичні тренінги-семінари з вчителями / О. В. Грабовець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 55-61. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

   Психологія колективу

   Психология коллектива

Кл.слова (ненормовані):
конфліктогени -- конфликтогены -- емпатія -- эмпатия -- негативні емоційні переживання -- отрицательные эмоциональные переживания -- психофізіологічна саморегуляція -- психофизиологическая саморегуляция -- рефлексія -- рефлексия -- мовленнєва поведінка -- речевое поведение -- живе образне спілкування -- живое образное общение -- тренінги-семінари -- тренинги-семинары -- тести -- тесты -- тренінги для вчителів -- тренинги для учителей
Анотація: Пропонується програма корекційно-профілактичного тренінгу для вчительського колективу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Конфліктна компетентність учителя, тестова методика \о произв.\; Конфліктність учителя, тест \о произв.\; Терпимість учителя, тест \о произв.\; Такт учителя, тест \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Шлімакова, І. І. (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри екологічної психології та психічного здоров'я Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка).
    Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-36. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - Закінчення. Початок у № 7, 2013 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
екологічні цінності -- програми тренінгів -- программы тренингов -- еколого-психологічні тренінги -- эколого-психологические тренинги -- экологические ценности -- екологічне мислення -- экологическое мышление -- профілактика екодевіантної поведінки -- профилактика екодевиантного поведения -- самоконтроль емоційних станів -- самоконтроль эмоциональных состояний -- екологічна емпатія -- экологическая эмпатия
Анотація: Пропонуються вправи екопсихологічного тренінгу для старшокласників. Проаналізовано сучасні підходи до формування екологічної свідомості школярів з урахуванням гендерного підходу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Вісім кроків до природи, програма еколого-психологічного тренінгу \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Шегута, М. А. (Украинская инженерно-педагогическая академия; Стаханов).
    Рациональная реконструкция истории философии: проблема понимания, объяснения, интерпретации и критического мышления / М. А. Шегута // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 12-19. - Література : С.18-19 : 18 назв
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- герменевтический круг -- герменевтичне коло -- емпатія -- интерпретация -- историко-философский анализ -- историко-философский процесс -- история философии -- інтерпретація -- історико-філософський аналіз -- історико-філософський процес -- історія філософії -- объяснение -- персоналии философов -- персоналії філософів -- понимание -- пояснення -- рациональная реконструкция -- раціональна реконструкція -- розуміння -- тлумачення тексту -- толкование текста -- философский дискурс -- философский текст -- філософський дискурс -- філософський текст -- эмпатия
Анотація: Посвящено феномену историко-философского процесса, составляющему многообразие философских направлений, течений, школ. Целью исследовательской работы историка философии всегда является рациональная реконструкция историко-философского текста. Рек онструкция философских концепций прошлого выступает как момент процесса понимания текстов, совокупность которых в аспекте их понимания создаёт определённый герменевтический универсум. Реконструкция прошлого видения мира во всём его многообразии, уника льности, зашифрованное в философских текстах знание даёт объяснение, понимание, интерпретацию и истолкование текстов. В этой статье осуществлена попытка анализа взглядов на указанную проблему у Г.Г.Гадамера, Дильтея, Ф.Шлейермахера, М.В.Поповича, С.Б. Крымского, М.М.Бахтина и других учёных.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Тарасенко, Галина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти).
    Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу / Г. Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.54
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- освітнє середовище -- виховне середовище -- культурно-виховне середовище -- естетико-виховне середовище -- конструювання -- ідейне середовище -- ставлення до природи -- прагматики -- дослідники -- художники -- оцінно-творчі завдання -- дитяча творчість -- емпатія -- заняття -- ігри -- загадки -- квітковий бал -- природоведение -- образовательная среда -- воспитательная среда -- культурно-воспитательная среда -- эстетико-воспитательная среда -- конструирование -- идейная среда -- отношение к природе -- исследователи -- оценивающе-творческие задания -- детское творчество -- эмпатия -- занятия -- игры -- цветочный бал -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание
Анотація: В статті розповідається як допомогти дитині змалку відчути свій зв'язок з природою, навчити взаємодіяти з нею, сформувати ціннісне морально-естетичне ставлення до довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\5.pdf

Дод.точки доступу:
Хвилинки милування літніми квітами, заняття для старших дошкільнят \о произв.\; Назви барви лугу, гра \о произв.\

Знайти схожі

8.
   1
   А 72


    Матюх, Т. М.
    Емпатія та наратив: роль інтерпретатора в мистецтві / Т. М. Матюх // Антропологічні виміри філософських досліджень : матеріали ІV Міжнародної наукової конференції. 16-17 квітня 2015 р. / Східний наук. центр Трансп. акад. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 22-23
УДК
Рубрики: Мистецтво
   Искусство

   Суспільство

   Общество

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- эмпатия -- наративи -- наративы -- наративність -- наративность -- сприймання -- восприятие -- духовна гармонія -- духовная гармония -- співпереживання -- сопереживания


Дод.точки доступу:
Східний науковий центр Транспортної академії України; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   Д 54


    Матюх, Т. М.
    Емпатія як умова людської творчості [Електронний ресурс] / Т. М. Матюх // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - Вип. 7. - С. 17-27. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/43376/40644. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/2525/showToc. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

   Мистецтво

   Искусство

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- искусство -- творчість -- творчество -- метод емпатії -- метод эмпатии -- художня емпатія -- художественная эмпатия -- естетична емпатія -- эстетическая эмпатия -- інтелектуальна емпатія -- интеллектуальная эмпатия

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   06
   Д 54


    Шабанова, Ю. А.
    Мистический аспект антропологии Эдит Штайн: от феноменологии к томизму [Электронный ресурс] / Ю. А. Шабанова // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2016. - Вип. 10. - С. 107-120. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/87353/83389. - Полный текст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/5198. - Содержание
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
феноменология -- феноменологія -- томизм -- томізм -- мистика -- містика -- эмпатия -- емпатія -- интуиция -- інтуїція -- этический субъект -- етичний суб'єкт

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание

Дод.точки доступу:
Штайн, Эдит (немецкий философ; католическая святая ; 1891-1942) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Туркот, Тетяна (кандидат педагогічних наук).
    Агресивна поведінка: виявити, запобігти, допомогти / Т. Туркот // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 6-8 : фот.цв. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психологія
   Дитяча психологія

   Психология

   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
психологія дитини -- психологічний клімат -- особистість дитини -- агресивні діти -- агресивна поведінка -- фотоконкурси -- фізична агресія -- вербальна агресія -- емпатія -- маніпулювання -- психология ребенка -- психологический климат -- личность ребенка -- агрессивные дети -- агрессивное поведение -- фотоконкурсы -- физическая агрессия -- вербальная агрессия -- эмпатия -- манипуляция -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розповідається як запобігти деструктивній поведінці дитини і допомогти дитині подолати гнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_12\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Кемпбел, Росс (американський психіатр; доктор; професор) \о нем\; Хорні, Карен (американський психоаналітик; психолог ; 1885-1992) \о ней\; Фромм, Еріх (соціальний психолог; філософ; психоаналітик; представник «Франкфуртської школи»; один із засновників неофрейдизму та фрейдо-марксизму ; 1900-1980) \о нем\; Лоренц, Конрад (австрійський зоолог; лауреат Нобелівської премії з фізіології або медицини ; 1903-1989) \о нем\; Ардрі, Р. \о нем\; Морріс, Десмонд (британський зоолог; етолог ; 1928-) \о нем\

Знайти схожі

12.


    Остапенко, Ганна (педагог-організатор сімейних проектів).
    Ненасильницьке спілкування - статегія життя / Г. Остапенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ненасильнцьке спілкування -- налагодження взаємодії -- позитивний світогляд -- стратегії спілкування -- алгоритми ненасильницького спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- нанасильственное общение -- налаживание отношений -- позитивное мировоззрение -- алгоритмы ненасильственного общения -- наблюдение -- чувства -- потребности -- просьбы -- эмпатия -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розкрито основні ідеї методу ненасильницького спілкування, сформульованого М. Розенбергом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Розенберг, Маршал (психолог ; 1934-2015) \о нем\

Знайти схожі

13.


    Остапенко, Ганна (редактор).
    Моральне виховання у захопливих коміксах [Текст] / Г. Остапенко, І. Стеценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 18-20 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- соціалізація дитини -- емпатія -- розвиток мовлення -- життєва компетентність -- комікси -- діафільми -- інсценізація сюжетів -- відкриті запитання -- моральное воспитание -- социализация ребенка -- эмпатия -- развитие речи -- жизненная компетентность -- комиксы -- диафильмы -- инсценизация сюжетов -- открытые вопросы -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные учреждения
Анотація: Розповідається, як ефективно використовувати комікси для морального виховання дітей.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Стеценко, Ірина (науковий співробітник); Джміль, журнал \о нем\Як не сісти у калюжу, книжка \о произв.\

Знайти схожі

14.


    Лой, Анатолій (доктор філософських наук; член редколегії часопису "Філософська думка").
    Мовлення та емпатія в соціальному мисленні людини. Філософсько-антропологічний підхід / А. Лой // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 47-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.000
Рубрики: Філософія
   Методологія соціальної філософії

   Философия

   Методология социальной философии

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- речь -- емпатія -- эмпатия -- соціальне мислення -- социальное мышление -- відповідальне мислення -- ответственное мышление -- філософська антропологія -- философская аптропология -- мовленнєва активність -- языковая активность -- біологічні засади -- биологические основы -- дзеркальні нейрони -- зеркальные нейроны -- латентне навчання -- латентное обучение -- феномен симпатії -- феномен симпатии
Анотація: Доведено, що завдяки мовленню соціальність завжди присутня у нашому мисленні, орієнтуючи на взаємообмін увагою, визнанням, здобутками й т.ін. на умовах елементарної порядності (фернесу) й відповідальності, без чого вона деградує. Не тільки ми завдяки мовленню підтримуємо спілкування, але мовлення латентно й ненав"язливо підтримує нас в стані мислення.


Знайти схожі

15.


    Яременко, Василь (доцент Хмельницького національного університету).
    Шевченків "Сон" ("Гори мої високії...") в історіософському обрамленні / В. Яременко // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 3-13. - Література : 46 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
историософия -- историософские мотивы в литературе -- историческая тема в литературе -- історична тема в літературі -- історіософія -- історіософські мотиви в літературі -- мифологизм -- міфологізм -- символ в художественном тексте -- символ в художньому тексті -- украинская литература -- украинская литература 19 в. -- українська література -- українська література 19 ст. -- історичні погляди Шевченко -- українські письменники -- украинские писатели -- філософська емпатія -- философскачя эмпатия
Анотація: Інтерпретовано зміст твору Шеченка передусім із позицій історичної науки. Висловлено нові думки, які стосуються особливостей історісофії Шевченка, співвідношення історизму й міфологізму в його творчості. Запропоновано новий термін - філософська емпатія.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Сон, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

16.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Скирда, А. Є.
    Духовний інтелект як важливий складник розвитку обдарованої особистості / А. Є. Скирда // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 3(90): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. За матеріалами XМіжнародної науково-практичної конференції "Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху культури" в рамках міжнародного проекту Д. Пола Шафера "Епоха Культури" (30 травня 2019 року, м. Київ), Ч. ІІ. - С. 197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Виховання
   Воспитание

   Філософія

   Философия

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- одаренная личность -- множинний інтелект -- множественный интеллект -- духовний інтелект -- духовный интеллект -- духовний розум -- духовный разум -- емоційний інтелект -- эмоциональный интеллект -- емпатія -- эмпатия -- пізнання -- познание -- самооцінка -- самооценка


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


Український державний університет науки і технологій

    Pankratova, O. S.
    Empathy, Intentionality and "Other Mind": from Phenomenology to Contemporary Versions of Naturalism / O. S. Pankratova // Збірник наукових праць / Укр. держ. ун-т науки і технологій. - Дніпро, 2023. - Вип. 23.: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P105-116. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/283616/277910. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/16888. - Зміст
УДК
Рубрики: Логіка
   Логика

   Психологія

   Психология

Кл.слова (ненормовані):
human beings -- людина -- empathy -- емпатія -- "other minds" -- "свідомості інших" -- mental reality -- ментальна реальність -- intentionality -- інтенційність -- phenomenology -- феноменологія -- analytic philosophy -- аналітична філософія -- Theory of mind debate -- Мета-Теорія свідомості

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Український державний університет науки і технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)