Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=загальноосвітні навчальні заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 118
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-118 
1.


    Сікорський, Петро (провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- реформування освіти -- система реформування освіти -- концептуальні положення -- диференціація навчання -- загальноосвітні навчальні заклади -- ЗНЗ -- моделі профілізації -- профілізація навчання -- профілізація старшої школи -- профильное обучение -- реформирование образования -- система реформирования образования -- концептуальные положения -- дифференциация обученияобще -- образовательные учебные заведения -- модели профилизации -- профилизация обучения -- профилизация старшей школы
Анотація: Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Дослідження умов праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 35-51 : рис., анкети. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- умови праці вчителів -- праця вчителів -- вчительська діяльність -- програми проведення досліджень -- анкети вчителя -- анкети керівника ЗНЗ -- общеобразовательные учебные заведения -- условия работы учителей -- работа учителей -- учительская деятельность -- программы проведения исследований
Анотація: Про дослідження , у якому вивчались такі аспекти вчительської діяльності, як умови праці та матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Центр моніторингу столичної освіти Головного управління освіти і науки КМДА \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- якість освіти -- оцінювання діяльності ЗНЗ -- моделі оцінки -- види моделей оцінки -- лінейні моделі -- кластерна модель -- методика оцінювання -- метод еталонного порівняння -- система самооцінювання -- общеобразовательные учебные заведения -- качество образования -- оценивание деятельности школ -- модели оценки -- виды моделей оценки -- линейные модели -- кластерная модель -- методика оценивания -- метод эталонного сравнения -- система самооценивания
Анотація: Дослідження методик оцінювання ефективності роботи школи, вимоги до методик оцінювання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського університету імені Тараса Шевченка; керівник психологічної служби спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту) / Н. Максимова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 46-50 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- загальноосвітні навчальні заклади -- психологічні служби -- психологічна діагностика -- діагностична робота -- моніторинг розвитку особистості -- форми фіксації отриманих результатів -- творчі здібності учнів -- інтегральні показники креативності -- рівні розвитку дітей -- учебно-воспитательный процесс -- общеобразовательные учебные заведения -- психологические службы -- психологическая диагностика -- диагностическая работа -- мониторинг развития личности -- формы фиксации полученных результатов -- творческие способности учеников -- интегрированные показатели креативности -- уровни развития детей
Анотація: Про досвід школи № 318 м. Києва в організації інноваційного навчально-виховного процесу у психологізації діяльності педагогічного колективу. Про експеримент "Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу дітей в ході експериментальної педагогічної програми".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Несіна, Лариса (учитель-методист; учитель початкових коласів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Школа-радість для учнів, творчість для вчителів, спокій для батьків / Л. Несіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 60. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- початкові класи -- роздуми вчителя -- общеобразовательные учебные заведения -- начальные классы
Анотація: Роздуми вчителя про школу, учнів, батьків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    Витяг з наказу про підсумки проведення Всеукраїнського конкурсу "Цікава школа" у 2008-2009 навчальному році // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 53-59. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- всеукраїнські конкурси -- накази -- нагородження -- підсумки конкурсів -- общеобразовательные учебные заведения -- всеукраинские конкурсы -- приказы -- награждения -- итоги конкурсов
Анотація: Про підсумки Всеукраїнського конкурсу, який був проведений протягом 2008-2009 навчальних років.


Дод.точки доступу:
Цікава школа, всеукраїнський конкурс \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    Типові навчальні плани експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом "Росток" // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 48-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні плани -- загальноосвітні навчальні заклади -- науково-педагогічні проекти -- учебные планы -- общеобразовательные учебные заведения -- научно-педагогические проекты
Анотація: Текст типового навчального плану експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Росток, науково-педагогічний проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Романко, І. (аспірантка кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка; старший викладач кафедри іноземних мов, латинської мови та медичної термінології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія").
    Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 65-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
освіта за кордоном -- загальноосвітні навчальні заклади -- взаємодія вчителя та учнів -- діалог вчителя та учнів -- діалогічні взаємодії -- британські школи -- запитання- відповідь -- навички критичного мислення -- критичне мислення -- дослідження Е.Кінг -- навчальний діалог -- образование за рубежом -- ощеобразовательные учебные заведения -- взаимодействие учителя и учеников -- диалог учителя и учеников -- диалоговые взаимодействия -- британские школы -- вопросы-ответы -- навыки критического мышления -- критическое мышление -- исследования Е. Кинг -- образовательный диалог
Анотація: Розглянуто наукові підходи, механізми діалогічної взаємодії, структуру діалогу у формі "запитання-відповідь" у загальноосвітніх школах Великої Британії, а також подано дані дослідження Е. Кінг щодо формування навичок критичного мислення в навчальному діалозі.


Дод.точки доступу:
Кінг, Е. \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; інститут педагогіки НАПН України).
    Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інновації -- педагогічне моделювання -- загальноосвітні навчальні заклади -- педагогічна інноватика -- прогностичні моделі -- инновационное развитие -- инновации -- педагогическое моделирование -- общеобразовательные учебные учреждения -- педагогическая инноватика -- прогностические модели
Анотація: Розглянуто проблему вибору інноваційної моделі загальної середньої освіти України в контексті динаміки світових тенденцій розвитку суспільних процесів. Інновації стають тим механізмом, який дає можливість здійснити процес випереджального розвитку в усіх галузях освітньої діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление -- державно-громадське управління -- директора школ -- директори шкіл -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітні школи -- загальноосвітній навчальний заклад -- загальноосвітня школа -- институт последипломного образования -- інститут післядипломной освіти -- качество образования -- керівники учбових закладів -- керівники освіти -- методология образования -- методологія освіти -- общеобразовательная школа -- общеобразовательные учебные заведения -- общеобразовательные школы -- підготовка керівників -- післядипломна освіта -- подготовка руководителей -- последипломное образование -- руководители учебных заведений -- философия образования -- філософія освіти -- якість освіти
Анотація: У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.


Знайти схожі

11.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
    Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- система освіти -- система образования -- інноваційний розвиток школи -- инновационное развитие школы -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- школа майбутнього -- школа будущего -- моделювання школи майбутнього -- моделирование школы будущего -- моделювання шкільної освіти -- моделирование школьного образования -- прогнозування шкільної освіти -- прогнозирование школьного образования -- інваріантна модель школи -- инвариантная модель школы -- реформування змісту освіти -- реформирование содержания образования
Анотація: Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


   
    Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 28-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- ЗНЗ -- шкільна освіта -- школьное образование -- проекти концепцій -- проекты концепций -- інноваційність -- инновационность -- інноваційний розвиток ЗНЗ -- инновационное развитие -- інноваційна діяльність ЗНЗ -- инновационная деятельность -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- прогностичний розвиток ЗНЗ -- прогностическое развитие -- оцінювання ефективності -- оценивание эффективности -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- ризики інноваційного розвитку -- риски инновационного развития
Анотація: Надано текст проекту "Концепції інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Кабан, Лариса (вчений секретар Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів ).
    Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 58-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Київська область

    Киевская область

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- учебные программы -- навчальні плани -- учебные планы -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- тексти положень -- тексты положений
Анотація: Пропоноване Положення є спробою розв'язання протирич у освітній системі Київської області, де експертизою авторських та адаптованих навчальних програм займається колегіальний орган обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів-науково-методична рада.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Матвєєва, Ганна (здобувач наукового ступеня кандидата педагогічних наук лабораторії управління освітніми закладами інституту педагогіки НАПН України).
    Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвєєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 35-38 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- організація діяльності -- организация деятельности -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- художньо-естетичний профіль шкіл -- художественно-эстетический профиль школ -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- фінансово-економічна діяльність -- финансово-экономическая деятельность -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность
Анотація: Представлено методику вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю, яка дає змогу оцінити стан управління навчальним закладом, результативність навчання учнів та ефективність функціонування школи за основними напрямами діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Кравченко, Тамара (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії сімейного виховання Інституту проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- діти і батьки -- дети и родители -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічна підготовка сімей -- педагогическая подготовка семей -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Макаренко, Ірина (аспірант Криворізького державного педагогічного університету).
    Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 28-32 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- процесс навчання -- процесс обучения -- старшокласники -- старшеклассники -- якість процесу навчання -- качество процесса обучения -- моніторинг якості -- мониторинг качества -- педагогічний моніторинг -- педагогический мониторинг -- дидактичні умови моніторингу -- дидактические условия мониторинга -- внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: Розглядається моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення стану підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання. Визначено та охарактеризовано дидактичні умови моніторингу якості процесу навчання старшокласників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Матяш, Надія (провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" / Н. Матяш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 39-42 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психодіагностика -- психодиагностика -- психофізіологічні особливості учнів -- психофизиологические особенности учащихся -- комп'ютерна психодіагностика -- компьютерная психодиагностика -- навчальні курси -- учебные курсы -- практичні роботи -- практические работы -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагогічні програмні засоби -- педагогические програмные средства
Анотація: Розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Свирида, Людмила (директор гімназії №267; відмінник освіти України).
    Історію і філософію освіти гімназії творимо разом / Л. Свирида // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 55-56. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- місія гімназії -- миссия гимназии -- концепція гімназії -- концепция гимназии -- завдання гімназії -- задачи гимназии
Анотація: Про загальноосвітній навчальний заклад -Гімназію № 267 м. Києва,про місію гімназії, стиль роботи, приоритети гімназії.


Дод.точки доступу:
Гімназія № 267 \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Васківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; старший науковий співробітник).
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация содержания образования -- зміст освіти -- содержание образования -- старша школа -- старшая школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- гуманізація навчально-виховного процесу -- гуманизация учебно-воспитательного процесса -- всеукраїнські опитування -- всеукраинские опросы -- 11 клас
Анотація: Обгрунтовується необхідність фундаменталізації змісту освіти у старшій школі, що є важливою умовою гуманізації навчально-виховного процесу. Висвітлено результати всеукраїнських опитувань старшокласників і вчителів та проаналізовано погляди науковців щодо доцільності кардинальних змін у змісті освіти. Наголошено, що добір науково обгрунтованого змісту освіти сприятиме оволодінню школярами науковими і практичними методами аналізу явищ, самостійного мислення і здобуття теоретичних та прикладних знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Вороненко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Екологічні знання як компонент екологічної освіти і виховання / Т. Вороненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- экологическое воспитание -- екологічна культура школярів -- экологическая культура школьников -- екологічна освіта -- экологическое образование -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- шкільна хімічна освіта -- школьное химическое образование -- учбові предмети -- учебные предметы -- екологічна свідомість -- экологическое сознание -- профільне навчання -- профильное обучение -- природоохоронна діяльність -- природоохранная деятельность -- факультативи -- факультативы
Анотація: Розглянуто місце і роль екологічних знань у здійсненні екологічного виховання і формування екологічної культури учнів. Визначено шляхи реалізації екологічної складової змісту хімічної освіти під час навчання у школі та в позашкільній діяльності. З'ясована необхідність введення до варіативної частини навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів факультативів екологічного спрямування. Розкрито зміст факультативу "Хімія і довкілля" для 7-9-х класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-118 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)