Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=история педагогики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-61   61-61 
1.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Міхно, Олександр (провідний науковий співробітник Педагогічного музею АПН України; Київ).
    Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / Олександр Міхно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-60. - Бібліографія : С.60 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- история педагогики -- история украинской орфографии -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія українського правопису -- кулішівка -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- фонетичний правопис
Анотація: Окреслено головні віхи педагогічно-просвітницької діяльності П. Куліша, зокрема створені ним фонетичний правопис української мови ("кулішівка"), "Грамотка" - український буквар і читанка для дітей тощо.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон \о нем\

Знайти схожі

3.


    Сухомлинська, Ольга (академік-секретар Відділення загальної педагогіки і філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
    Школа як соціокультурний образ суспільства / О. Сухомлинська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 32-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 16-20 стст.
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Київська Русь

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні знання -- христоянізація світу -- історіографічна концепція -- сімейно-общинне виховання -- прицерковне навчання -- христоцентричність віри -- міжконфесійні контакти -- братські школи -- історія педагогіки -- історія школи -- образ школы -- историко-педагогические знания -- историографическая концепция -- прицерковное обучение -- межконфессийные контакты -- братские школы -- история педагогики -- истрия школы -- семейно-общинное воспитание
Анотація: Про розвиток історико-педагогічного знання про школу від христіанізації світу до наших часів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гриньова, Марина (завідувач кафедри педагогічної майстерності Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка; доктор педагогічних наук; професор).
    Спадщина Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності / М. Гриньова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
біографічні показчики -- історія педагогіки -- педагогічна спадщина -- педагоги -- биографические указатели -- история педагогики -- педагогическое наследие
Анотація: Рецензія на бібліогріфічний покажчик про спадщину А.С.Макаренко.


Дод.точки доступу:
Макаренко, А.С. \о нем\; Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 рр., бібліографічний покажчик \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Баранюк, Ірина (аспірантка кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    Нова книжка про Василя Сухомлинського / І. Баранюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 20-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
нові книги -- монографії -- педагогічна система Сухомлинського -- педагогічна спадщина -- історія педагогіки -- новые книги -- монографии -- педагогическая система Сухомлинского -- педагогическое наследие -- история педагогики


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь (педагог) \о нем\; Риндак, Валентина \о нем\; Учитель Сухомлинський: уроки на завтра, монографія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Гоштанар, І.
    Історія в портретах ії творців: вплив "виховального навчання" Й. Ф. Гербарта на розвиток педагогіки / І. Гоштанар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- історія педагогіки -- освітній рух -- творчі біографії -- педагогическая наука -- история педагогики -- творческие биографии
Анотація: Висвітлювання творчої біографії одного з найвидатніших представників німецького освітнього руху кінця ХУІІІ-першої половини ХІХ століття- філософа й психолога Йоганна Фрідріха Гербарта.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоганн Фрідріх \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Потапчук, Т. В.
    Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология -- зарубіжна психологія -- идентичность -- история педагогики -- ідентичність -- історія педагогіки -- личностная идентичность -- личность -- особистісна ідентичність -- особистість -- процессуальный интеракционизм -- процесуальний інтеракціонізм -- социальная идентичность -- соціальна ідентичність -- структура идентичности -- структура ідентичності -- структурний інтеракціонізм -- структурный интеракционизм -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.


Знайти схожі

8.


    Сяо, Су
    В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика
Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Бондарчук, О. Б.
    В.П.Науменко - вчитель, педагог, просвітній діяч / О. Б. Бондарчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.141 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів
Анотація: Розкрита діяльність і роль видатного українського педагога, просвітника, громадського діяча, літературознавця, етнографа, діяча "Старої Громади", редактора часопису "Киевская старина" Володимира Павловича Науменка (1852-1919) у розвитку освіти та педагогічної думки в Україні.


Дод.точки доступу:
Науменко, Володимир Павлович (1852-1919) \о нем\; Науменко, Владимир Павлович ()) \о нем\; Киевская старина, часопис \о произв.\; Киевское общество грамотности \о нем\Київське товариство грамотності \о нем\; Стара Громада \о нем\

Знайти схожі

10.


    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

11.


    Іващенко, В. (науковий співробітник Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О. Сухомлинського).
    Педагогічна діяльність М. В. Гоголя : документи із фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / В. Іващенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 54-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки -- педагогічна діяльність письменників -- персоналії педагогів -- фонди бібліотек -- история педагогики -- педагогическая деятельность писателей -- персоналии педагогов -- фонды библиотек
Анотація: Інформація з життя і дільності М.В. Гоголя як педагога.


Дод.точки доступу:
Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Антонець, Наталія (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Штрихи до педагогічного портрета Миколи Лисенка / Н. Антонець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки -- педагогічна спадщина -- педагогічна діяльність -- музиканти -- українські композитори -- творча діяльність -- біографії -- история педагогики -- педагогическое наследие -- педагогическая деятельность -- музыканты -- украинские композиторы -- творческая деятельность -- биографии
Анотація: Стаття присвячена педагогічної діяльності славетного українського композитора, основоположника української класичної музики Миколи Лисенка (1842-1912). Розглядається приватна викладацька практика діяча, його робота в музичних школах та Київському інституті шляхетних дівчат, а також створення педагогом своєї Музично-драматичної школи.


Дод.точки доступу:
Лисенко, Микола (композитор) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Дічек, Н. П.
    Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- духовність -- духовность -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- личность -- особистість -- радянське виховання -- советское воспитание -- теория воспитания -- теорія виховання -- ценности -- ценностный выбор -- ціннісний вибір -- цінності
Анотація: Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

14.


    Кузь, В. Г.
    В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

15.


    Кравченко, О. О.
    Погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання / О. О. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 141-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання -- воспитание -- выдающиеся педагоги -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- семейное воспитание -- семья и школа -- сімейне виховання -- сім'я і школа -- социальное воспитание детей -- соціальне виховання дітей -- шкільне виховання -- школьное воспитание
Анотація: В статті розкриті та охарактеризовані погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання. Становлення особистості, на думку педагога, відбувається під впливом конкретних соціокультурних умов, природних, географічних, соцально-побутових, національно-на родних чинників, зрештою - під впливом найближчого оточення індивіда. Особливої ваги П.О.Куліш надавав дошкільному вихованню. На думку П.О.Куліша, школа - один із основних інститутів соціалізації особистості, тому метою навчально-виховного процесу має бути розвиток розумових задатків та мислення дитини, створення сприятливих умов для входження її в соціум та пристосування до навколишнього середовища. Враховуючи особливості сімейного й шкільного виховання, педагог наголошував на потребі їхнього тіс ного взаємозв'язку, взаємодопомоги і взаємодоповнення. Лише за такої умови можна досягнути спільної мети - виховати соціально позитивні якості особистості.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон (письменник; історик; мовознавець; фольклорист) \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\

Знайти схожі

16.


    Кузь, В. Г.
    Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дошкільна освіта -- дошкільні установи -- дошкольное образование -- дошкольные учреждения -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- навчально-виховний комплекс -- современное образование -- сучасна освіта -- учебно-воспитательный комплекс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

17.


    Бондар, Л. С.
    Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщині В.О.Сухомлинсткого та О.А.Захаренка / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 79-87. - Бібліографія : С.87 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання -- воспитание -- выдающиеся педагоги -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- семейное воспитание -- семья и школа -- сімейне виховання -- сім'я і школа -- шкільне виховання -- школьное воспитание
Анотація: В статті проаналізовані основні питання співдружності школи і сім'ї в педагогічній спадщині Сухомлинського і Захаренка. Розкриті загальні підходи і внесок кожного з цих видатних педагогів в створення і вдосконалення системи шкільно-сімейного виховання . Олександр Антонович Захаренка (1937-2002) - академік АПН України, директор Сахнівської середньої школи Корсунь-Шевченківського району. З усіх свіїх директорів-сучасників Захаренко завжди виокремлював Василя Сухомлинського. Велика схожість між В.О.Сухомлинським і О.А.Захаренком спостерігається в їхньому ставленні до офіційної педагогіки, організації навчального процесу, в підходах до дитини, поглядах на розвиток її мислення. В центрі уваги Павлиської й Сахнівської середніх шкіл перебувала сім'я.


Дод.точки доступу:
Захаренко, Александр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

18.


    Кислашко, Олександр (протоієрей; кандидат богослов'я; академік Міжнародної академії козацтва; відмінник народної освіти).
    Духовно-моральне виховання в Україні в складі царської Росії кінця XVII ст. і до революції 1917 р. / Олександр Кислашко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 30-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)4
Рубрики: Літературознавство, 17 ст.
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
давня українська література -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- история педагогики -- історія педагогіки -- моральне виховання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- староукраинская литература -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглянуто доробок видатних письменникив-мислителів доби козаччини (коло діячів Києво-Могилянської Академії) Єпифанія Славинецького, Інокентія Гізеля, Лазара (Луки) Барановича, Симеона Полоцького.


Дод.точки доступу:
Баранович, Лазарь \о нем\; Славинецький, Єпифаній \о нем\; Славинецкий, Епифаний \о нем\; Полоцький, Симеон \о нем\; Полоцкий, Симеон \о нем\; Гізель, Інокентій \о нем\; Гизель, Иннокентий \о нем\; Києво-Могилянська академія \о ней\; Киево-Могилянская академия \о ней\

Знайти схожі

19.


    Пригоровська, Л. В.
    Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О.П.Довженка / Л. В. Пригоровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- жизненный путь писателя -- життєвий шлях письменника -- история педагогики -- история украинской школы -- история школ -- історія педагогіки -- історія української школи -- історія шкіл -- начальная школа -- начальное образование -- педагогика Украины -- педагогіка України -- початкова освіта -- початкова школа -- украинские писатели -- українські письменники -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто деякі малозвісні факти, що стосуються витоків початкової освіти на історичній батьківщині видатного діяча культури О.П.Довженка та його навчання в приходській школі. Сосницька початкова школа була важливим етапом у навчанні й вихованні О.П. Довженка. Вона значно поширила уявлення майбутнтього письменника й кінодраматурга про навколишній світ, активно сприяла розвитку його пізнавальних інтересів, природних задатків, найліпших морально-вольових якостей. Як відмінник навчання, він прагнув пізнати й осягти більше, ніж того вимагали тодішні шкільні програми, і ніколи не зупинятися на досягнутому.


Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер) \о нем\; Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер) \о нем\; Сосницька початкова школа \о ней\; Сосницкая начальная школа \о нем\

Знайти схожі

20.


    Скільський, Д. М.
    Вірші Святого Письма в коментуванні П.О.Куліша для школярів / Д. М. Скільський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 133-141. - Бібліографія : С.141 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
біблійні вірші -- Біблія -- вивчення Біблії у школі та ВНЗ -- видатні педагоги -- виховання -- виховання школярів -- воспитание -- воспитание школьников -- выдающиеся педагоги -- изучение Библии в школе и вузе -- история педагогики -- історія педагогіки -- коментування Біблії -- комментирование Библии -- педагогика Украины -- педагогіка України -- религиозное воспитание -- релігійне виховання -- украинские писатели -- українські письменники -- христианское воспитание -- християнське виховання -- шкільна освіта -- шкільне виховання -- школьное воспитание -- школьное образование
Анотація: Розглянуті вірші Святого Письма в коментуванні видатного суспільного діяча і літератора П.О.Куліша з метою використання їх у вихованні сучасного українського підростаючого покоління. Біблійні вірші для школярів автор "Граматки" прокоментував доступно й зрозуміло. На думку П.О.Куліша, вірші й коментарі мали стати надійною основою для формування в учнів найцінніших релігійно-моральних якостей, їх виховання як глибоко переконаних християн, стійких і відданих громадян - патріотів своєї Вітчизни. Трад иційний спосіб створення шкільних посібників із включенням у їхній зміст фрагментів Святого Письма з відповідними коментарями може послужити надійним дороговказом і для авторів навчальних книжок сучасної української національної школи з урахуванням, з вичайно, методично-дидактичних досягнень педагогічної науки.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\; Библия \о произв.\; Біблія \о произв.\Святе Письмо \о произв.\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-61   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)