Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=история педагогики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
61
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-61
61-61
>
1.
Білоус, Надія
(аспірантка; Вінниця).
Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы
--
дидактичні методи
--
исторические материалы на уроках литературы
--
история
педагогики
--
історичні матеріали на уроках літератури
--
історія педагогіки
--
межпредметные связи
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методы обучения
--
міжпредметні зв'язки
--
персоналии педагогов
--
персоналии писателей украинских
--
персоналії педагогів
--
персоналії письменників українських
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини
Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Міхно, Олександр
(провідний науковий співробітник Педагогічного музею АПН України; Київ).
Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / Олександр Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 59-60. - Бібліографія : С.60 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
история
образования
--
история
педагогики
--
история
украинской орфографии
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
історія українського правопису
--
кулішівка
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
фонетичний правопис
Анотація:
Окреслено головні віхи педагогічно-просвітницької діяльності П. Куліша, зокрема створені ним фонетичний правопис української мови ("кулішівка"), "Грамотка" - український буквар і читанка для дітей тощо.
Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Сухомлинська, Ольга
(академік-секретар Відділення загальної педагогіки і філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
Школа як соціокультурний образ суспільства / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 32-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 16-20 стст.
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Київська Русь
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні знання
--
христоянізація світу
--
історіографічна концепція
--
сімейно-общинне виховання
--
прицерковне навчання
--
христоцентричність віри
--
міжконфесійні контакти
--
братські школи
--
історія педагогіки
--
історія школи
--
образ школы
--
историко-педагогические знания
--
историографическая концепция
--
прицерковное обучение
--
межконфессийные контакты
--
братские школы
--
история
педагогики
--
истрия школы
--
семейно-общинное воспитание
Анотація:
Про розвиток історико-педагогічного знання про школу від христіанізації світу до наших часів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Гриньова, Марина
(завідувач кафедри педагогічної майстерності Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка; доктор педагогічних наук; професор).
Спадщина Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності / М. Гриньова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История
образования
Кл.слова (ненормовані):
біографічні показчики
--
історія педагогіки
--
педагогічна спадщина
--
педагоги
--
биографические указатели
--
история
педагогики
--
педагогическое наследие
Анотація:
Рецензія на бібліогріфічний покажчик про спадщину А.С.Макаренко.
Дод.точки доступу:
Макаренко, А.С. \о нем\; Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 рр., бібліографічний покажчик \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Баранюк, Ірина
(аспірантка кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
Нова книжка про Василя Сухомлинського / І. Баранюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 20-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История
образования
Кл.слова (ненормовані):
нові книги
--
монографії
--
педагогічна система Сухомлинського
--
педагогічна спадщина
--
історія педагогіки
--
новые книги
--
монографии
--
педагогическая система Сухомлинского
--
педагогическое наследие
--
история
педагогики
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь (педагог) \о нем\; Риндак, Валентина \о нем\; Учитель Сухомлинський: уроки на завтра, монографія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Гоштанар, І.
Історія в портретах ії творців: вплив "виховального навчання" Й. Ф. Гербарта на розвиток педагогіки / І. Гоштанар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История
образования
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
історія педагогіки
--
освітній рух
--
творчі біографії
--
педагогическая наука
--
история
педагогики
--
творческие биографии
Анотація:
Висвітлювання творчої біографії одного з найвидатніших представників німецького освітнього руху кінця ХУІІІ-першої половини ХІХ століття- філософа й психолога Йоганна Фрідріха Гербарта.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоганн Фрідріх \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Потапчук, Т. В.
Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология
--
зарубіжна психологія
--
идентичность
--
история
педагогики
--
ідентичність
--
історія педагогіки
--
личностная идентичность
--
личность
--
особистісна ідентичність
--
особистість
--
процессуальный интеракционизм
--
процесуальний інтеракціонізм
--
социальная идентичность
--
соціальна ідентичність
--
структура идентичности
--
структура ідентичності
--
структурний інтеракціонізм
--
структурный интеракционизм
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.
Знайти схожі
>
8.
Сяо, Су
В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
история
педагогики
--
історія педагогіки
--
керування школою
--
класний керівник
--
классный руководитель
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
навчання
--
образование в Китае
--
обучение
--
освіта в Китаї
--
педагогика Китая
--
педагогические идеи
--
педагогический опыт
--
педагогическое наследие
--
педагогіка Китаю
--
педагогічна спадщина
--
педагогічний досвід
--
педагогічні ідеї
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
руководство школой
--
шкільна педагогіка
--
школьная педагогика
Анотація:
Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Бондарчук, О. Б.
В.П.Науменко - вчитель, педагог, просвітній діяч / О. Б. Бондарчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 57-66. - Бібліографія : С.141 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
Анотація:
Розкрита діяльність і роль видатного українського педагога, просвітника, громадського діяча, літературознавця, етнографа, діяча "Старої Громади", редактора часопису "Киевская старина" Володимира Павловича Науменка (1852-1919) у розвитку освіти та педагогічної думки в Україні.
Дод.точки доступу:
Науменко, Володимир Павлович (1852-1919) \о нем\; Науменко, Владимир Павлович ()) \о нем\; Киевская старина, часопис \о произв.\; Киевское общество грамотности \о нем\Київське товариство грамотності \о нем\; Стара Громада \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Герасименко, Т. В.
Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів
--
вища освіта
--
воспитание студентов
--
высшее образование
--
добрачные установки молодежи
--
дошлюбна підготовка
--
дошлюбні настанови молоді
--
инновации в педагогике
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
інновації в педагогіці
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
підготовка до сімейного життя
--
подготовка к семейной жизни
--
семейное воспитание
--
сімейне виховання
--
формирование личности
--
формирование личности студента
--
формування особистості
--
формування особистості студента
Анотація:
В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
11.
Іващенко, В.
(науковий співробітник Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О. Сухомлинського).
Педагогічна діяльність М. В. Гоголя : документи із фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / В. Іващенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 54-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История
образования
Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки
--
педагогічна діяльність письменників
--
персоналії педагогів
--
фонди бібліотек
--
история
педагогики
--
педагогическая деятельность писателей
--
персоналии педагогов
--
фонды библиотек
Анотація:
Інформація з життя і дільності М.В. Гоголя як педагога.
Дод.точки доступу:
Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
12.
Антонець, Наталія
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
Штрихи до педагогічного портрета Миколи Лисенка / Н. Антонець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История
образования
Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки
--
педагогічна спадщина
--
педагогічна діяльність
--
музиканти
--
українські композитори
--
творча діяльність
--
біографії
--
история
педагогики
--
педагогическое наследие
--
педагогическая деятельность
--
музыканты
--
украинские композиторы
--
творческая деятельность
--
биографии
Анотація:
Стаття присвячена педагогічної діяльності славетного українського композитора, основоположника української класичної музики Миколи Лисенка (1842-1912). Розглядається приватна викладацька практика діяча, його робота в музичних школах та Київському інституті шляхетних дівчат, а також створення педагогом своєї Музично-драматичної школи.
Дод.точки доступу:
Лисенко, Микола (композитор) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
13.
Дічек, Н. П.
Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология
педагогики
--
аксіологія педагогіки
--
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
духовність
--
духовность
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
личность
--
особистість
--
радянське виховання
--
советское воспитание
--
теория воспитания
--
теорія виховання
--
ценности
--
ценностный выбор
--
ціннісний вибір
--
цінності
Анотація:
Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
14.
Кузь, В. Г.
В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
дети с трудностями в обучении
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
здібності
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
лонгитюдное исследование
--
лонгітюдне дослідження
--
малоздібні діти
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
розумові здібності
--
середня освіта
--
слабоуспевающие дети
--
среднее образование
--
труднощі в навчанні дітей
--
умственные способности
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
15.
Кравченко, О. О.
Погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання / О. О. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 141-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання
--
воспитание
--
выдающиеся педагоги
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
история
образования
--
история
образования в Украине
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
семейное воспитание
--
семья и школа
--
сімейне виховання
--
сім'я і школа
--
социальное воспитание детей
--
соціальне виховання дітей
--
шкільне виховання
--
школьное воспитание
Анотація:
В статті розкриті та охарактеризовані погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання. Становлення особистості, на думку педагога, відбувається під впливом конкретних соціокультурних умов, природних, географічних, соцально-побутових, національно-на родних чинників, зрештою - під впливом найближчого оточення індивіда. Особливої ваги П.О.Куліш надавав дошкільному вихованню. На думку П.О.Куліша, школа - один із основних інститутів соціалізації особистості, тому метою навчально-виховного процесу має бути розвиток розумових задатків та мислення дитини, створення сприятливих умов для входження її в соціум та пристосування до навколишнього середовища. Враховуючи особливості сімейного й шкільного виховання, педагог наголошував на потребі їхнього тіс ного взаємозв'язку, взаємодопомоги і взаємодоповнення. Лише за такої умови можна досягнути спільної мети - виховати соціально позитивні якості особистості.
Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон (письменник; історик; мовознавець; фольклорист) \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\
Знайти схожі
>
16.
Кузь, В. Г.
Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
дошкільна освіта
--
дошкільні установи
--
дошкольное образование
--
дошкольные учреждения
--
история
образования
--
история
образования в Украине
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
навчально-виховний комплекс
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
учебно-воспитательный комплекс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
>
17.
Бондар, Л. С.
Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщині В.О.Сухомлинсткого та О.А.Захаренка / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 79-87. - Бібліографія : С.87 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання
--
воспитание
--
выдающиеся педагоги
--
история
образования
--
история
образования в Украине
--
история
педагогики
--
история
педагогики
Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
семейное воспитание
--
семья и школа
--
сімейне виховання
--
сім'я і школа
--
шкільне виховання
--
школьное воспитание
Анотація:
В статті проаналізовані основні питання співдружності школи і сім'ї в педагогічній спадщині Сухомлинського і Захаренка. Розкриті загальні підходи і внесок кожного з цих видатних педагогів в створення і вдосконалення системи шкільно-сімейного виховання . Олександр Антонович Захаренка (1937-2002) - академік АПН України, директор Сахнівської середньої школи Корсунь-Шевченківського району. З усіх свіїх директорів-сучасників Захаренко завжди виокремлював Василя Сухомлинського. Велика схожість між В.О.Сухомлинським і О.А.Захаренком спостерігається в їхньому ставленні до офіційної педагогіки, організації навчального процесу, в підходах до дитини, поглядах на розвиток її мислення. В центрі уваги Павлиської й Сахнівської середніх шкіл перебувала сім'я.
Дод.точки доступу:
Захаренко, Александр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
18.
Кислашко, Олександр
(протоієрей; кандидат богослов'я; академік Міжнародної академії козацтва; відмінник народної освіти).
Духовно-моральне виховання в Україні в складі царської Росії кінця XVII ст. і до революції 1917 р. / Олександр Кислашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 10
. - С. 30-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"17"
ББК
83.3(4Укр)4
Рубрики:
Літературознавство, 17 ст.
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
давня українська література
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
история
педагогики
--
історія педагогіки
--
моральне виховання
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
староукраинская литература
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглянуто доробок видатних письменникив-мислителів доби козаччини (коло діячів Києво-Могилянської Академії) Єпифанія Славинецького, Інокентія Гізеля, Лазара (Луки) Барановича, Симеона Полоцького.
Дод.точки доступу:
Баранович, Лазарь \о нем\; Славинецький, Єпифаній \о нем\; Славинецкий, Епифаний \о нем\; Полоцький, Симеон \о нем\; Полоцкий, Симеон \о нем\; Гізель, Інокентій \о нем\; Гизель, Иннокентий \о нем\; Києво-Могилянська академія \о ней\; Киево-Могилянская академия \о ней\
Знайти схожі
>
19.
Пригоровська, Л. В.
Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О.П.Довженка / Л. В. Пригоровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
жизненный путь писателя
--
життєвий шлях письменника
--
история
педагогики
--
история
украинской школы
--
история
школ
--
історія педагогіки
--
історія української школи
--
історія шкіл
--
начальная школа
--
начальное образование
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
украинские писатели
--
українські письменники
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуто деякі малозвісні факти, що стосуються витоків початкової освіти на історичній батьківщині видатного діяча культури О.П.Довженка та його навчання в приходській школі. Сосницька початкова школа була важливим етапом у навчанні й вихованні О.П. Довженка. Вона значно поширила уявлення майбутнтього письменника й кінодраматурга про навколишній світ, активно сприяла розвитку його пізнавальних інтересів, природних задатків, найліпших морально-вольових якостей. Як відмінник навчання, він прагнув пізнати й осягти більше, ніж того вимагали тодішні шкільні програми, і ніколи не зупинятися на досягнутому.
Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер) \о нем\; Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер) \о нем\; Сосницька початкова школа \о ней\; Сосницкая начальная школа \о нем\
Знайти схожі
>
20.
Скільський, Д. М.
Вірші Святого Письма в коментуванні П.О.Куліша для школярів / Д. М. Скільський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 133-141. - Бібліографія : С.141 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
біблійні вірші
--
Біблія
--
вивчення Біблії у школі та ВНЗ
--
видатні педагоги
--
виховання
--
виховання школярів
--
воспитание
--
воспитание школьников
--
выдающиеся педагоги
--
изучение Библии в школе и вузе
--
история
педагогики
--
історія педагогіки
--
коментування Біблії
--
комментирование Библии
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
религиозное воспитание
--
релігійне виховання
--
украинские писатели
--
українські письменники
--
христианское воспитание
--
християнське виховання
--
шкільна освіта
--
шкільне виховання
--
школьное воспитание
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуті вірші Святого Письма в коментуванні видатного суспільного діяча і літератора П.О.Куліша з метою використання їх у вихованні сучасного українського підростаючого покоління. Біблійні вірші для школярів автор "Граматки" прокоментував доступно й зрозуміло. На думку П.О.Куліша, вірші й коментарі мали стати надійною основою для формування в учнів найцінніших релігійно-моральних якостей, їх виховання як глибоко переконаних християн, стійких і відданих громадян - патріотів своєї Вітчизни. Трад иційний спосіб створення шкільних посібників із включенням у їхній зміст фрагментів Святого Письма з відповідними коментарями може послужити надійним дороговказом і для авторів навчальних книжок сучасної української національної школи з урахуванням, з вичайно, методично-дидактичних досягнень педагогічної науки.
Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\; Библия \о произв.\; Біблія \о произв.\Святе Письмо \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-61
61-61
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)