Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=история унмверситетов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Курок, Олександр (доктор історичних наук; професор; ректор).
    Нова українська школа і підготовка вчителя у Глухівському національному університеті імені Олександра Довженка / О. Курок,, Г. Кузнецова, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 74-88. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реформування української педагогічної освіти -- реформирование украинского педагогического образования -- національні педагогічні традиції -- национальные педагогические традиции -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- компетентнісні освітні парадигми -- компетентностные образовательные парадигмы -- нова професіограма нових вчителів -- новая профессиограмма новых учителей -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- історія університетів -- история унмверситетов -- вимоги до особистості вчителя -- требования к личности учителя -- історія діяльності навчальних закладів -- история деятельности учебных учреждений -- структура університетів -- структура университетов -- гуманізація освітнього процесу -- гуманизация образовательного процесса -- концепції освіти -- концепции образования -- соціокультурна компетентність вчителя -- социокультурна компетентность учителя -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность
Анотація: За результатами спільного засідання Вченої ради Гпухівського НПУ імені О. Довженка та Президії НАПН України, яке відбулося на базі університету 6—7 вересня 2017 року за темою "Нова українська школа і підготовка вчителя", проаналізована 143-річна діяльність університету з підготовки вчителів. Зосереджено увагу на необхідності реалізації змін у системі загальної середньої та вищої педагогічної освіти; окреслено суперечності, пов 'язані з реалізацією концептуальних завдань нової української школи; доведено, що основними освітніми парадигмами імплементації концепції "Нова українська школа" є гуманістична та компетентнісна; спроектовано нову професіограму майбутнього вчителя; означено вихідні положення змісту моделі підготовки нового вчителя, яка ґрунтується на соціокультурній, комунікативній, професійній компетентностях.


Дод.точки доступу:
Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; перший проректор); Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)