Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=карти стратегічних груп<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)