Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=класифікація міських брендів Анхольта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Глінська, Ева
(ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща).
Залучення стейкхолдерів у розробку
брендів
міст : на прикладі Підляського регіону Польщі / Е. Глінська, М. Флорек> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 274-282 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.050.2(4ПОЛ)в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Организация управления региональной экономикой
Організація управління регіональною економікою
Польша
Польща
Подляшское воеводство
Підляське воєводство
Кл.слова (ненормовані):
Анхольта
класификация городских брендов
--
Анхольта
класифікація
міських
брендів
--
брендинг городов
--
брендінг міст
--
государственно-частное партнерство
--
державно-приватне прартнерство
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
имидж местностей
--
імідж місцевостей
--
индивидуализация местностей
--
індивідуалізація місцевостей
--
класификация городских брендов
Анхольта
--
класифікація
міських
брендів
Анхольта
--
малые города
--
малі міста
--
маркетинг
--
местная привлекательность
--
місцева привабливість
--
местные стейкхолдеры
--
місцеві стейкхолдери
--
регионы
--
регіони
--
управленческая методология
--
управлінська методологія
--
фокус-группы
--
фокус-групи
Анотація:
Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації
міських
брендів
Анхольта
, адаптованої для невеликих міст.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Флорек, Магдалена (ад''кт кафедри персоналу та маркетингу Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)