Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ключові компетентності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.


    Литовченко, Олена (завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Виховання соціально компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 28 - 31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202.5
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєва компетентність -- соціальна компетентність -- діагностика компетентності -- ключові компетентності -- гуманистичні цінності -- соціальне життя -- соціальні почуття -- індивідуальні особливості -- позашкідьні навчальні заклади -- компетентностный подход -- жизненная компетенция -- социальная компетенция -- диагностическая компетенция -- ключевые компетентности -- гумманистические ценности -- социальная жизнь -- социальные чувства -- индивидуальные особенности -- внешкольные учебные заведения
Анотація: Мета статті-виствітліти деякі теоретичні положення проблеми соціальної компетентності особистості як результату навчально-виховного процесу в позашкільному навчальному закладу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

3.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Павлик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
    Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- мовна освіта -- ключові компетентності -- мовленнєва ситуація -- неперервна мовна освіта -- комунікативна компетентність -- компетентностный подход -- языковое образование -- ключевые компетентности -- языковая ситуация -- неперерывное языковое образование -- комуникативная компетентность
Анотація: Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України).
    Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- уміння вчитися -- умение учиться -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- диференціація учнів -- дифференциация учеников -- компетентність -- компетентность -- категорії ключових компетентностей -- категории ключевых компетентностей
Анотація: Розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, віисвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освіченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння учитися.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Сушенцева, Л. Л.
    Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 57-63. - Бібліографія : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключевые компетенции -- ключові компетентності -- ключові компетенції -- компетентність -- компетентность -- личностно-профессиональная компетентность -- навчально-виробничий процес -- образование Украины -- освіта України -- особистісно-професійна компетентність -- професійна мобільність -- професійна освіта -- професійні компетенції -- професійно-технічна освіта -- профессиональная мобильность -- профессиональное образование -- профессионально-техническое образование -- профессиональные компетенции -- учебно-производственный процесс
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи і життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості.


Знайти схожі

7.


    Ревчук, Софія (учитель української мови та літератури Гощанської загальноосвітньої школи Рівненської області).
    Розробка компетентнісних завдань з української літератури / С. Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 32-36. - Література : С.36 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключевые компетенции -- ключові компетентності -- ключові компетенції -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальні завдання -- оценка знаний -- оцінювання знань -- украинская литература -- українська література -- учебные задания
Анотація: Присвячено проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сформованості ключових компетентностей - інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної.


Знайти схожі

8.


    Шапран, Юрій (кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та методики викладання).
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- учителя биологии -- професійна компетентність вчителів біології -- профессиональная компетентность учителей биологии -- професійна педагогічна компетентність -- профессиональная педагогическая компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- особистісно орієнтовані технології -- личностно ориентированные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- проблемне викладання -- проблемное преподавание -- методи активізації пізнавальної діяльності -- методы активизации познавательной деятельности -- метод проблемного викладу -- метод проблемного изложения -- частково-пошуковий метод -- частично-поисковый метод -- дослідницький метод -- исследовательский метод -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- види проблемних ситуацій -- виды проблемных ситуаций -- мікроситуації -- микроситуации -- ситуація-інцидент -- ситуация- инцидент -- ситуаційне завдання -- ситуационное задание -- учбові предмети -- учебные предметы -- природничі дисципліни
Анотація: Висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.


Знайти схожі

9.


    Чеховська, Людмила (вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
    Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- отчуждение в обучении -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- рефлексия -- рефлексія -- суб'єктність особи -- субъектность личности -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Дорожко, Марія (викладач).
    Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 48-53 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність -- компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- умій учитися -- умей учиться -- навчальні предмети -- учебные предметы -- навчаємося разом -- учимся вметсе -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- учні початкової школи -- ученики начальной школы -- фрагменти уроків -- фрагменты уроков
Анотація: Проаналізовано основні підходи до виявлення видів ключових компетентностей зарубіжними та вітчизняними вченими. Охарактеризовано моделі формування ключової компетентності "умій учитися" в умовах навчально-виховного процесу. Презентовано дидактичну модель формування ключової компетентності "умій учитися" в учнів 1-4-х проектних класів "Інтелект України". Визначено мету та завдання навчального предмета "Навчаємося разом". Проілюстровано основні шляхи реалізації означених завдань.


Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

11.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

12.


    Литвин, Іван (кандидат юридичних наук; доцент; докторант).
    Об'єкти адміністративно-правових відносин у сфері надання освітніх послуг [Текст] / І. Литвин // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2016. - № 6. - С. 114-118. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
об'єкти правовідносин -- объекты правоотношений -- адміністративно-правові відносини -- административно-правовые отношения -- сфера надання освітніх послуг -- сфера оказания образовательных услуг -- нематеріальні духовні блага -- нематериальные духовные блага -- освітні послуги -- образовательные услуги -- освітні програми -- образовательные программы -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- публічні інтереси -- публичные интересы -- приватні інтереси -- частные интересы
Анотація: На основі аналізу наукових поглядів та чинного законодавства України досліджено об'єкти адміністративно-правових відносин у сфері надання освітніх послуг. Доведено, що за ключовою спрямованістю об'єкт адміністративних правовідносин у сфері надання освітніх послуг варто поділити на дві великі групи: основний (безпосередній) об'єкт; додатковий (дотичний) об'єкт. Надано бачення тлумачення поняття "об'єкт адміністративних правовідносин у сфері надання освітніх послуг".


Знайти схожі

13.


   
    Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 9 клас [Текст] / Л. П. Юлдашева [и др.] // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 4. - С. 3-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання зарбіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- 9 клас -- 9 класс -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- програми з зарубіжної літератури -- программы по зарубежной литературе -- нормативные документы в образовании -- нормативні документи в освіті
Анотація: Оновлена (зі змінами 2015-2017 років) програма з зарубіжної літератури для 9 класів загальнноосвітніх навчальних закладів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_4\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Юлдашева, Людмила петрівна (вчитель світової літератури, укрїнської мови та літератури Тернівського економічно-математичного ліцею; вчитель-методист; лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2014"; голова Всеукраїнської спілки вчителів-словесників; Черкаська область); Смірнова, І. О. (вчитель-методист); Горбачов, С. І. (вчитель-методист); Матюшкіна, Тетяна (доцент кафедри педагогічних дисциплін Чернігівського ОІППО ім. К.Д. Ушинського); Пітерська , Олена В'ячеславівна (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18; м. Біла Церква; Київська область; вчитель-методист; дипломант Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2014")
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

14.


    Рєзнік, Олег (учитель історії і правознавства; ЗНЗ ІІ-ІІІ ступенів "Фінансоіий ліцей"; м. Київ).
    Розвиток громадянських компетентностей на уроках історії у школі [На прикладі теми "Облаштування повоєнного світу. Паризька мрна конференція "] [Текст] / О. Рєзнік // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - № 1-2. - С. 17-19 : карты. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- гражданское воспитание -- викладаня історії -- преподавание истории -- викладання всесвітньої історії -- преподавание всемирной истории -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- 10 клас -- 10 класс -- громадянська компетентність -- гражданская компетентность -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- галузеві компетентності -- отраслевые компетентности -- предметні компетенції -- предметные компетентности -- громадянська компетентність -- гражданская компетентность -- навчальні завдання -- учебные задания -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- нетрадиційні уроки -- нетрадиционные уроки -- інтерактивні уроки -- интерактивные уроки
Анотація: Пропозиція щодо викладання теми "Облаштування повоєнного світу. Паризька конференція" у вигляді реконструкції Паризької мирної конференції силами учнів; це має дати змогу розвинути громадянські компетентності учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

15.


    Слупіцька, Олександра (директор).
    Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Слупіцька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 78-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- Школа екологічної культури та планетарного мислення -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мис- лення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Родниківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка \о ней\

Знайти схожі

16.


    Ярош, Олександр (директор).
    Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / О. Ярош // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 100-104. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- успішні учні -- успешные ученики -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- концепції розвитку шкіл -- концепции развития школ -- етапи навчання у школі -- этапы обучения в школе -- Школа пізнання -- Школа познания -- Школа становлення -- Школа становления -- Школа успіху -- Школа успеха
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи №1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компе- тентності і є носієм загальнолюдських цінностей.


Дод.точки доступу:
Жашківська спеціалізована школа № 1 \о ней\

Знайти схожі

17.


   
    Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника "Українська мова" для 9 класу загальнооствітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології / С. Караман [та інші] // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 22-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- поглиблене вивчення предмету -- углубленное изучение предмета -- украинский язык -- українська мова -- учебник украинского языка -- формирование компетентностей -- формування компетентностей -- 9 клас
Анотація: Розглядається проблема створення підручника української мови нового типу - нового за змістом, функціями, принципами викладу навчального матеріалу. Досліджено використання підручника з української мови для 9 класу у школах з поглибленим вивченням філологічних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Караман, С. (доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри української мови); Горошкіна, О. (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови); Караман, О. (кандидат педагогічних наук; професор кафедри української мови); Попова, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови); Українська мова" для 9 класу загальнооствітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології, навчальний посібник \о произв.\

Знайти схожі

18.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- термінологія -- терминология -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- міжпредметні компетентності -- межпредметные компетентности -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- художньо-читацька компетентність -- художественно-читательская компетентность -- літературна компетентність -- литературная компетентность -- інформаційно-читацька компетентність -- информационно-читательская компетентность -- літературознавча субкомпетентність -- литературоведческая субкомпетентность -- інформаційна субкомпетентність -- информационная субкомпетентность -- емпатійно-образна субкомпетентність -- эмпатийно-образная субкомпетентность -- естетично-аксіологічна субкомпетентність -- эстетично-аксиологическая субкомпетентность -- самоорганізаційна субкомпетентність -- самоорганизационная субкомпетентность -- рівні умінь -- уровни умений -- репродуктивні уміння -- репродуктивные умения -- функційні вміння -- функциональные умения -- эвристически-поисковые умения -- евристично-пошукові вміння -- творчі вміння -- творческие умения -- завдання для перевірки умінь учнів -- задания для проверки умений учеников -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников -- творчо-мовленнєва субкомпетентність -- творческо-речевая субкомпетентность
Анотація: Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

19.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключові компетентності -- контроль знаний -- оценка знаний -- контроль знань -- оцінка знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- навчальні досягнення -- учебные достижения
Анотація: Висвітлюються різні аспекти актуальної проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови.


Знайти схожі

20.


    Янкович, О. В. (вчитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький).
    Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- методи навчання -- методы обучения -- щоденні 5 -- ежедневные 5 -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- залучення учнів до читаня -- привлечение учеников к чтению -- навчальні завдання -- учебные задания -- прийоми навчання -- приемы обучения -- читання для себе -- чтение для себя -- читання для когось -- чтение для кого-то -- слухання -- слушание -- робота зі словами -- работа со словами -- письмо для себе -- письмо для себя -- письмо без правил
Анотація: Приклади навчальних завдань при вивченні літератури за навчальною технологією "Щоденні 5".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)