Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=компьютеризированное преподавание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Чоу, Мей-Цзюй (науковий співробітник кафедри початкової освіти Університету Тайвань-Шоуфу; м.Тайвань; Тайвань).
    Вплив комп'ютеризованого викладання на задоволеність навчанням : на прикладі використання іPad учнями початкової школи / М. -Д. Чоу // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 460-467 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Тайвань
    Цзяи

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- компьютеризированное преподавание -- комп'ютеризоване викладання -- мультимедийные устройства -- мультимедійні пристрої -- начальное образование -- початкова освіта -- педагогическая эффективность -- педагогічна ефективність -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- факторный анализ -- факторний аналіз -- удовлетворенность обучением -- задоволеність навчанням
Анотація: Йдеться про те, що у сфері освіти важлива інтеграція інформаційних технологій у викладання. З використанням функцій мультимедійних пристроїв інтеграція текстів, графіків, аудіофайлів, зображень, відео і анімації здатна мотивувати учнів до навчання і підвищити ефективність викладання і задоволеність навчанням. Надано огляд літератури, обговорено відношення між ком'ютеризованим викладанням і задоволеністю навчанням. Суб'єктами дослідження були вибрані учні 20 початкових шкіл міста Цзяї, які використовують iPad. Дані, отримані методом анкетування, піддано факторнома аналізу, аналізу надійності і точності, аналізу регресії за допомогою SPSS 14.0. Результати дослідження свідчать, що: 1) ком'ютеризоване викладання і середовище навчання показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 2) ком'ютеризоване викладання, вчителі і викладання представили помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 3) ком'ютеризоване викладання, розклад і матеріали показали помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 4) ком'ютеризоване викладання і адміністративні послугми показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланнями кореляції із заодволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланням на інші наукові дослідження, також запропоновано напрями для подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)