Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=компьютеризированное преподавание<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чоу, Мей-Цзюй
(науковий співробітник кафедри початкової освіти Університету Тайвань-Шоуфу; м.Тайвань; Тайвань).
Вплив комп'ютеризованого викладання на задоволеність навчанням : на прикладі використання іPad учнями початкової школи / М. -Д. Чоу> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 460-467 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(5КИТ)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Тайвань
Цзяи
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
компьютеризированное
преподавание
--
комп'ютеризоване викладання
--
мультимедийные устройства
--
мультимедійні пристрої
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
педагогическая эффективность
--
педагогічна ефективність
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
удовлетворенность обучением
--
задоволеність навчанням
Анотація:
Йдеться про те, що у сфері освіти важлива інтеграція інформаційних технологій у викладання. З використанням функцій мультимедійних пристроїв інтеграція текстів, графіків, аудіофайлів, зображень, відео і анімації здатна мотивувати учнів до навчання і підвищити ефективність викладання і задоволеність навчанням. Надано огляд літератури, обговорено відношення між ком'ютеризованим викладанням і задоволеністю навчанням. Суб'єктами дослідження були вибрані учні 20 початкових шкіл міста Цзяї, які використовують iPad. Дані, отримані методом анкетування, піддано факторнома аналізу, аналізу надійності і точності, аналізу регресії за допомогою SPSS 14.0. Результати дослідження свідчать, що: 1) ком'ютеризоване викладання і середовище навчання показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 2) ком'ютеризоване викладання, вчителі і викладання представили помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 3) ком'ютеризоване викладання, розклад і матеріали показали помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 4) ком'ютеризоване викладання і адміністративні послугми показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланнями кореляції із заодволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланням на інші наукові дослідження, також запропоновано напрями для подальших досліджень.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)