Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентные преимущества<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент).
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [Текст] / Л. Байтенова, М. Смыкова, Л. Муталиева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 97-103 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- целевые потребительские аудитории -- цільові споживацькі аудиторії
Анотація: Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования конкурентных преимуществ отелей Казахстана. На основании проведенного анализа выявлены основные пути повышения конкурентоспособности гостиниц. Особое внимание уделено тому, что в зависимости от типа отелей конкурентные преимущества различаются и учитывают ценности целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент)

Знайти схожі

2.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- внутренняя среда предприятий -- внутрішнє середовище підприємств -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- макросреда -- макросередовище -- маркетинг -- менеджмент -- микросреда -- мікросередовище -- предприятия гостиничного бизнеса -- підприємства готельного бізнесу -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Розглянуті чинники, що визначають конкурентоспроможність підприємства під кутом зору різних авторів. Окреслено зовнішні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: чинники макросередовища (економічні, науково-технічні, політичні, демографічні, соціокультурні, географічні, міжнародне оточення) і чинники мікросередовища (постачальники, посередники, контактні аудиторії, споживачі, конкуренти). Визначено й охарактеризовано внутрішні чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема чинники, що характеризують підприємство; чинники, що характеризують послугу: чинники, що характеризують якість обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Базові орієнтири забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 9. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предпериятий гостиничного бизнесу -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- маркетинг -- потребители услуг -- споживачі послуг -- специализация гостиниц -- спеціалізація готелей -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнесу -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Наведено класифікацію засобів розміщення, яка передбачає їхнє перегрупування за критерієм пріоритетності послуг, що вони надають. Визначена сутність підприємств готельного бізнесу. Виділено основні властивості готельних послуг. Окреслено основні проблеми сучасного готельного бізнесу. Визначено, що готельні мережі є найбільш перспективний інноваційний напрямок розвитку готельного бізнесу і розкрито сутність поняття «готельна мережа». Розглянуто три підходи до визначення категорії «конкурентоспроможність підприємства», зокрема компаративний, ресурсний та системний. Дано визначення також сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства готельного бізнесу». Обґрунтовано два основні типи конкурентних переваг: низькі витрати і спеціалізація.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)