Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=конкурентоспособность предпериятий гостиничного бизнесу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Базові орієнтири забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 9. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предпериятий гостиничного бизнесу -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- маркетинг -- потребители услуг -- споживачі послуг -- специализация гостиниц -- спеціалізація готелей -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнесу -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Наведено класифікацію засобів розміщення, яка передбачає їхнє перегрупування за критерієм пріоритетності послуг, що вони надають. Визначена сутність підприємств готельного бізнесу. Виділено основні властивості готельних послуг. Окреслено основні проблеми сучасного готельного бізнесу. Визначено, що готельні мережі є найбільш перспективний інноваційний напрямок розвитку готельного бізнесу і розкрито сутність поняття «готельна мережа». Розглянуто три підходи до визначення категорії «конкурентоспроможність підприємства», зокрема компаративний, ресурсний та системний. Дано визначення також сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства готельного бізнесу». Обґрунтовано два основні типи конкурентних переваг: низькі витрати і спеціалізація.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)