Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- внутренняя среда предприятий -- внутрішнє середовище підприємств -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- макросреда -- макросередовище -- маркетинг -- менеджмент -- микросреда -- мікросередовище -- предприятия гостиничного бизнеса -- підприємства готельного бізнесу -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Розглянуті чинники, що визначають конкурентоспроможність підприємства під кутом зору різних авторів. Окреслено зовнішні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: чинники макросередовища (економічні, науково-технічні, політичні, демографічні, соціокультурні, географічні, міжнародне оточення) і чинники мікросередовища (постачальники, посередники, контактні аудиторії, споживачі, конкуренти). Визначено й охарактеризовано внутрішні чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема чинники, що характеризують підприємство; чинники, що характеризують послугу: чинники, що характеризують якість обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

2.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Базові орієнтири забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 9. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предпериятий гостиничного бизнесу -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- маркетинг -- потребители услуг -- споживачі послуг -- специализация гостиниц -- спеціалізація готелей -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнесу -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Наведено класифікацію засобів розміщення, яка передбачає їхнє перегрупування за критерієм пріоритетності послуг, що вони надають. Визначена сутність підприємств готельного бізнесу. Виділено основні властивості готельних послуг. Окреслено основні проблеми сучасного готельного бізнесу. Визначено, що готельні мережі є найбільш перспективний інноваційний напрямок розвитку готельного бізнесу і розкрито сутність поняття «готельна мережа». Розглянуто три підходи до визначення категорії «конкурентоспроможність підприємства», зокрема компаративний, ресурсний та системний. Дано визначення також сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства готельного бізнесу». Обґрунтовано два основні типи конкурентних переваг: низькі витрати і спеціалізація.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

3.


    Філіпова, Світлана (професор).
    Маркетингові та інформаційні технології як інструмент забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємств готельно-ресторанного бізнесу [Text] / С. Філіпова, О. Малін, О. Шерстнева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 2. - P9-11. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічні ризики підприємств -- невизначеність підприємств -- елементи ризиків -- регіональні ризики -- підприємства готельного господарства -- готелі -- ресторани -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- экономические риски предприятий -- неопределенность предприятий -- элементы рисков -- региональные риски -- предприятия гостиничного хозяйства -- гостиницы -- рестораны -- конкурентоспособность предприятий гостиничного бизнеса
Анотація: Розглянуто регіональні та корпоративні ризики, їх вплив на діяльність готельно-ресторанних підприємствта їх конкурентоспроможність. Оцінка та способи зниження економічних ризиків готельно-ресторанних підприємств.


Дод.точки доступу:
Малін, Олександр; Шерстнева, Ольга

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)