Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностно-ориентированное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Мартинюк, Ю. (викладач НМЦ ЦЗ та БЖД Хмельницької області).
    Технологія особистісно-орієнтованого підходу до підготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів і фахівців у сфері цивільного захисту / Ю. Мартинюк // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 11. - С. 14-16 : схеми. - (Функціональне навчання)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Гражданская оборона
   Цивільна оборона

   Цивільний захист

   Гражданская защита

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтовані технології -- особистісно-орієнтоване навчання -- критичне мислення -- навчальний процес -- личностно-ориентированные технологии -- личностно-ориентированное обучение -- критическое мышление -- учебный процесс -- гражданская оборона -- цивільна оборона -- цивільний захист -- гражданская защита
Анотація: Розглянуто освітня технологія, головною метою якої є взаємний і плідний розвиток особистості педагога та його слухачів, а також створення умов для розвитку пізнавальної діяльності слухачів .

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Література : С.38 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- личностно-ориентированное воспитание -- личностно-ориентированное обучение -- образ-персонаж -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- феноменальное как категория
Анотація: Накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації.


Знайти схожі

3.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук).
    П'ять років поступу : штрихи до колективного портрета / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 27-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
досвід роботи -- личностно ориентированное обучение -- личностно-ориентированное обучение -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- опыт работы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури
Анотація: Автор розповідає про створення і роботу групи учителів-словесників з проблем упровадження особистісно зорієнтованого навчання української літератури у місті Новограді-Волинському.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
    Загальнонавчальні вміння в системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Л. Варзацька // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 4. - С. 11-17. - Библиогр.: с. 16-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
системні мовні зв`язки -- мовленнєві зв`язки -- опорні вміння -- основні види загальнонавчальних умінь -- змістоутворювальні мотиви -- комплексні вправи -- комплексные упражнения -- методи і форми інтерактивного навчання -- методы и формы интерактивного обучения -- метод проектів -- метод проектов -- ключові компетенції -- ключевые компетентции -- особистісно-зорієнтоване навчання -- личностно-ориентированное обучение -- системные языковые связи -- языковые связи -- опорные умения -- основные виды общеучебных умений
Анотація: З`ясовано дидактичні, розвивальні, виховні можливості загальнонавчальних умінь у процесі формування особистісної та мовленнєвої діяльності учнів як важливої передумови утвердження їхньої активної життвої позиції.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.05.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Заниздра, О. А.
    Кейс-метод – эффективная технология формирования коммуникативной компетенции [Электронный ресурс] / О. А. Заниздра // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 4-5 груд. 2015 р.) / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 167-169. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/4846/1/O.A.%20Zanizdra.pdf. - Полный текст (86,36 kB)
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- высшее образование -- вища освіта -- иностранные языки -- іноземні мови -- методы обучения -- методи навчання -- личностно-ориентированное обучение -- особистісно-орієнтоване навчання -- причинно-следственные связи -- причинно-наслідкові зв'язки -- учебная мотивация -- учбова мотивація -- критическое мышление -- критичне мислення -- моделирование языковой ситуации -- моделювання мовної ситуації -- деловая игра -- ділова гра -- дискуссия -- дискусія -- мыслительный процесс -- розумовий процес -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (86,36 kB)

Дод.точки доступу:
Заніздра, О. А.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)