Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Камалов, Насімсі.
    Проблемы организации маркетинга в совместных предприятиях пищевой промышленности Азербайджана / Н. Камалов // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 46-49 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства, 1995-2008 рр.

   Экономика

   Экономика предприятия

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- харчова промисловість -- галузі промисловості -- статистика -- харчові продукти -- виробництво харчових продуктів -- холдинги -- экономика предприятия -- пищевая промышленность -- отрасли промышленности -- пищевые продукты -- производство пищевых продуктов -- маркетингові системи -- маркетинговые системы
Анотація: Рассмотрена деятельность предприятий пищевой промышленности Азербайджана, проведен анализ маркетинговых систем двух ведущих совместных предприятий отрасли, выявлены недостатки и указаны пути усовершенствования.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету).
    Система оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 68-70 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
агромаркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинговая деятельность сельскохозяйственных предприятий -- маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств -- маркетинговые системы -- маркетингові системи -- математические методы -- математичні методи -- оценочные показатели -- оціночні показники -- системные составляющие -- системні складові -- терминология -- термінологія -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Розкрито сутність поняття «економічна ефективність», запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. У розрізі окремих функцій та складових комплексу маркетингу запропоновано систему економічної оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Для кожної складової системи визначено показники оцінки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)