Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг в АПК<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Артімонова, І. В. (кандидат економічних наук; Білоцерківський національний аграрний університет).
    Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах / І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 122-125 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321(4УКР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы сельскохозяйственных предприятий

   Фінанси сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
аграрные предприятия -- аграрні підприємства -- АПК -- маркетинговые расходы -- маркетингові витрати -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинг в АПК
Анотація: У статті висвітлено основні складові управління витратами маркетингу в аграрному секторі. Представлена структуран схема взаємодії функцій управління маркетинговими витратами на агропідприємствах. Встановлена об'єктивна необхідність формування витрат маркетингу в господарствах різних форм власності.


Знайти схожі

2.


    Каправий, В. В. (доцент кафедри маркетингу; Вінницький кооперативний університет; м.Вінниця; Україна).
    Вертикальні маркетингові схеми як метод підвищення конкурентоспроможності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації / В. В. Каправий // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 128-130. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321.4(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика фермерского хозяйства

   Економіка фермерського господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- маркетинг в АПК -- вертикальные маркетинговые системы -- вертикальні маркетингові системи -- конкурентоспособность фермерских хозяйств -- конкурентоспроможність фермерських господарств -- потребительская кооперация -- споживча кооперація -- себестоимость продукции -- собівартість продукції -- финансовая устойчивость -- фінансова стійкість
Анотація: Досліджено методи підвищення конкурентоспроможності та запасу фінансової міцності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації шляхом об'єднання їх у вертикальні маркетингові системи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)