Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=массовая культура<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
32
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-32
>
1.
Кірієнко, А. Б.
(магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 2
. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа
--
масова
культура
--
масс-медиа
--
массовая
культура
--
социальная реклама
--
социология массовых коммуникаций
--
социология рекламы
--
соціальна реклама
--
соціологія масових комунікацій
--
соціологія реклами
Анотація:
Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Філоненко, Софія
(кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
"Їсти вареник, запивати кока-колою". Українська масова література і глобалізація / Софія Філоненко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 69-71. - Бібліографія : С.71 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"199/20"
Рубрики:
Літературознавство, 20 ст. кін.
Литературоведение, 21 ст. поч.
Кл.слова (ненормовані):
литература и глобализация
--
література і глобалізація
--
масова
культура
--
масова література
--
массовая
культура
--
массовая
литература
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Предмет дослідження - масова
культура
та масова література в сучасній Україні, вплив глобалізації на літературу. Автор наголошує на необхідності створення українського національного варіанту масової куьтури.
Знайти схожі
>
3.
Бербенець, Людмила
.
Література і масова
культура
/ Людмила Бербенець> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 120-122. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
82
ББК
83
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литература и
культура
--
література і
культура
--
масова
культура
--
масова література
--
массовая
культура
--
массовая
литература
--
международные симпозиумы
--
міжнародны симпозіуми
Анотація:
28-29 жовтня 2010 року відбувся черговий міжнародний міждисциплінарний симпозіум, організований відділом теорії літератури Інституту літератури ім. Т.Г. Шевченка, під назвою "Зони контакту: Література і масова
культура
".
Дод.точки доступу:
Зони контакту: Література і масова
культура
, міжнародний симпозіум \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Свербілова, Тетяна
.
Фантастична біографія радянського письменника як жанр масової культури (О. Корнійчук - герой гротескних мемуарів В. Некрасова) / Т. Свербілова> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. -
№ 12
. - С. 53-67. - Бібліографія : С.67 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
биографии писателей
--
біографії письменників
--
гротеск
--
китч
--
кітч
--
литературные биографии
--
літературні біографії
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
мемуари письменників
--
мемуары
--
мемуары писателей
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
псевдобиография
--
псевдобіографія
--
социалистический реализм
--
соціалістичний реалізм
--
трагифарс
--
трагіфарс
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Статтю присвячено розгляду жанру фантакстичних мемуарів у творчості київського російського письменника Віктора Некрасова. Поділяється погляд на белетризовану біографію письменника як на квазі- або псевдобіографію, міфологізацію біографії як варіант ав торської стратегії. Розглядається імідж українського драматурга і громадського діяча О. Корнійчука в мемуарних повістях В. Некрасова "Саперліпопет" і в памфлеті "Пограбування століття". Не лише п'єси будуються за канонами масової культури, а й сама бі ографія радянською людини відповідає цим канонам. В. Некрасов дешифрує цю ситуацію біографії як китч.
Дод.точки доступу:
Некрасов, Виктор Платонович (1911-1987) \о нем\; Корнійчук, Олександр \о нем\; Корнейчук, Александр \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Карпенко, Ганна В'ячеславівна
(кандидат соціологічних наук; викладач Дніпропетровської державної медичної академії).
Напрямки формування валеологічної культури в контексті соціокультурних особливостей молодіжного середовища / Г. В. Карпенко> // Грані. - 2012. -
№ 2
. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 5 назв
УДК
316.34/35
ББК
60.54
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
валеологическая
культура
--
валеологический потенциал
--
валеологическое воспитание
--
валеология
--
валеологічна
культура
--
валеологічне виховання
--
валеологічний потенціал
--
валеологія
--
культура
молодежи
--
культура
молоді
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
молодежь
--
молодь
--
социология молодежи
--
соціологія молоді
Анотація:
Стаття присвячена аналізу специфіки молодіжної культури та, відповідно, валеологічної культури, як невід'ємної складової загальної молодіжної культури. Увага приділена соціокультурним особливостям молодіжного середовища в умовах сучасного інформаційно го суспільства та феномена масової культури. Запропоновано механізми та напрямки формування валеологічної культури сучасної молоді.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Суковата, Вікторія
(доктор філософських наук; професор Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна).
Теорія "дизабіліті" та конструкції інвалідності в масовій культурі / В. Суковата> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. -
№ 1
. - С. 82-98. - на рус. яз. - Література : С. 97-98
УДК
316.4
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
дизабилити
--
дизабіліті
--
другой
--
инвалидность
--
инвалиды
--
інваліди
--
інвалідність
--
інший
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
социология культуры
--
соціологія культури
--
телесная норма
--
телесность
--
тілесна норма
--
тілесність
Анотація:
Розглянуто соціокультурні й теоретичні джерела формування теорії дизабіліті як одного з напрямів західної соціальної філософії, розкрито дослідницький потенціал цієї теорії. Метою розвідки є виявлення відмінностей у семантиці тілесної норми т а інвалідності в різні культурно-історичні епохи й у різних суспільних системах, зокрема у західноєвропейській, американській, радянській та пострадянській масових
культура
х.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Коткова, Марія
(молодший науковий співробітник відділу геополітики та глобалістики ННДІУВІ).
Медіа-
культура
як феномен українського суспільства в умовах глобалізації [Текст] / М. Коткова> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 128-130. - Бібліогр.: с. 130. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК
71.05
Рубрики:
Типологія культур. Типи і моделі культур
Типологія культур. Типи і моделі культур
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
культура
в Україні
--
медіа-
культура
--
медіа-
культура
в Україні
--
інформаційне суспільство
--
засоби массової інформації
--
ЗМІ
--
масс-медіа
--
медіа-простір
--
інформаційний вибух
--
глобалізація
--
масова
культура
--
вплив ЗМІ на культуру
--
культура
в Украине
--
медиа-
культура
--
медиа-
культура
в Украине
--
информационный взрыв
--
информационное общество
--
средства массовой информации
--
СМИ
--
масс-медиа
--
медиа-пространство
--
глобализация
--
массовая
культура
--
влияние СМИ на культуру
Анотація:
Висвітлено вплив медіа-ресурсів на культуру в світі та Україні.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Шульга, Раиса
(доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины).
Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. -
№ 3
. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
УДК
316.774
ББК
60.562
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
личностный смысл
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
потребление культуры
--
смисл
--
событийность
--
социология коммуникаций
--
социология культуры
--
социология массовых коммуникаций
--
социология телевидения
--
соціологія комунікацій
--
соціологія культури
--
соціологія масових комунікацій
--
споживання культури
--
структури повсякденності
--
структуры повседневности
--
телебачення
--
телевидение
--
телесериалы
--
телесеріали
--
художественное восприятие
--
художнє сприйняття
--
ціннісні смисли
Анотація:
Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Осипчук, Олена
(кандидат історичних наук; науковий співробітник відділу культурологічних досліджень ННДІУВІ).
Особливості трансформації культури українців у 90-ті роки ХХ століття [Текст] / О. Осипчук> // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 131-135. - Библиогр.: с. 134-135. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК
63.3(4 Укр)64
Рубрики:
Історія України, 20 ст., 90-ті рр.
История Украины, 20 ст., 90-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
українська
культура
--
розвиток культури
--
трансформація культури
--
національна
культура
--
національна самоідентифікація
--
національне відродження
--
ідеології
--
радянська ідеологія
--
вплив телебачення на культуру
--
масова
культура
--
американізація культури
--
соціальне розшарування населення
--
украинская
культура
--
развитие культуры
--
трансформация культуры
--
национальная
культура
--
национальная самоидентификация
--
национальное возрождение
--
идеологии
--
советская идеология
--
влияние телевидения на культуру
--
массовая
культура
--
американизация культуры
--
социальное расслоение общества
Анотація:
Розглянуто хід відродження української національної культури українців у 90-х роках ХХ століття та перспективи подальшого її відродження в майбутньому.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Іванишин, Петро
(доктор філологічних наук; професор Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка).
Популярна література і кітч / П. Іванишин> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 2-5. - Література : С.5 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
антиискусство
--
антилитература
--
антилітература
--
антимистецтво
--
китч
--
кітч
--
масова
культура
--
масова література
--
массовая
культура
--
массовая
литература
--
популярна література
--
популярная литература
Анотація:
Автор аналізує поняття популярної літератури як явища мистецтва та кітчу як явища антимистецтва.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара
Знайти схожі
>
11.
Бербенець, Людмила
Література як предмет масового споживання / Людмила Бербенець> // Слово і час : науково-теоретичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 77-87. - Література : С.87 : 35 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
82.0
ББК
83
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
гомогенизация культуры
--
гомогенізація культури
--
екранізація літературних творів
--
елітарна
культура
--
китч
--
кітч
--
литературные музеи
--
литературный туризм
--
літературний туризм
--
літературні музеї
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
потребление культуры
--
римейк
--
рімейк
--
социология литературы
--
соціологія літератури
--
споживання культури
--
театральні вистави
--
театральные постановки
--
теория литературы
--
теорія літератури
--
художественная литература
--
художественный дискурс
--
художня література
--
экранизация литературных произведений
--
элитарная
культура
Анотація:
Присвячено вивченню процесів комодифікації та гомогенізації, які можна спостерігати у сучасному культурному виробництві. Авторка розглядає шляхи залучення масової аудиторії до споживання й рецепції сучасних трансформацій літературних творів (літературний туризм, літературні музеї, сценічні й кінематографічні версії літературних творів, рімейки, тенденції до гомогенізації високої і низької культури).
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
12.
Пустовая, Мария Ивановна
(руководитель службы вице-премьера Украины; Киев).
Взаимодействие нарративов культуры и дискурсов философии в постмодерне / М. И. Пустовая> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 5
. - С. 69-71. - Литература : С.71 : 6 назв.
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
философский дискурс
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
наратив культури
--
нарратив культуры
--
постмодерн
--
философия культуры
--
философия постмодерна
--
філософія культури
--
філософія постмодерну
Анотація:
Постмодернизм, выступивший с широкой критикой традиционной философии, показал, как нарративы культуры и дискурсы философии формируют особенности нашего опыта и восприятия.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
13.
Дубініна, Олена
.
Страсті за Білосніжкою, або Про феномен інтермедіального коловороту / О. Дубініна> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 66-76. - Література : С.76 : 14 назв
УДК
821.111
ББК
83.3
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
американская литература 20 в.
--
американська література
--
Белоснежка
--
екранізація літературних творів
--
интермедиальность
--
інтермедіальність
--
литература и кино
--
литературные сказки
--
література і кіно
--
літературні казки
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
мультфильмы
--
мультфільми
--
экранизация литературных произведений
Анотація:
Подано компаративний аналіз декількох версій сюжету про Білосніжку - чарівної казки братів Грімм 1812 р., популярного мультфільму "Білосніжка та сім гномів" В. Діснея 1937 р., постмодерністськго іронічного роману "Білосніжка" Д. Бартельма 1967 р. Мета дослідження - виявити модуси взаємовпливу та взаємообміну двох медіа - літератури й кіно.
Дод.точки доступу:
Бартелм, Дональд (американський письменник-фантаст ; 1933-1989) \о нем\; Гримм, В. (немецкий писатель-сказочник ; 1786-1859) \о нем\; Гримм, Я. (немецкий писатель; лингвист; исследователь немецкой народной культуры ; 1785-1863) \о нем\; Дисней, Уолт (мультипликатор) \о нем\; Гримм, братья \о них\; Білосніжка та сім гномів, мультфільм \о произв.\; Білосніжка, казка \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
14.
Шинкаренко, В. Д.
(Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь).
Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 1
. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
мода
--
общество потребления
--
социология маркетинга
--
социология моды
--
социология общества
--
социология потребления
--
соціологія споживання
--
соціологія суспільства
--
суспільство споживання
--
традиционное общество
--
традиційне суспільство
Анотація:
Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе потребления. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества потребления, он и трансформирует традиционное общество в общество потребления.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
15.
Литовченко, І. В.
(Національний авіаційний університет; Київ).
Трансформація масової культури в умовах інформатизації / І. В. Литовченко, Ю. С. Іванова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 5
. - С. 80-85. - Література : С.84-85 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316
ББК
60.56
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації
--
информатизация общества
--
информационное общество
--
информация и
культура
--
інформатизація суспільства
--
інформаційне суспільство
--
інформація та
культура
--
культурна трансформація
--
культурная трансформация
--
масова
культура
--
масове виробництво
--
массовая
культура
--
массовое производство
--
социология культуры
--
соціологія культури
--
средства массовой коммуникации
--
трансформационные изменения
--
трансформация
--
трансформация культуры
--
трансформаційні зміни
--
трансформація
--
трансформація культури
Анотація:
Розглянуто питання особливостей трансформаційних змін масової культури в умовах інформатизації суспільства. Проаналізовано зв'язок між розвитком і змінами сучасної масової культури з мас-медіа. Зміни останніх років, що пов'язані з розвитком з асобів масової комунікації, зокрема глобальної мережі Інтернет, безпосередньо торкнулися динаміки форм, видів та функцій масової культури. Показано важливість дослідження масової культури як соціального феномена, що пояснюється стрімкими змінами, які в ідбуваються в структурі масової культури та її новими проявами в умовах інформаційного суспільства. В умовах інформатизації суспільства стає можливим швидкий, зручний доступ до різних "продуктів" масової культури.
Дод.точки доступу:
Іванова, Ю. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
16.
Скопіна, С. А.
Масова людина як феномен масової культури(на прикладі музики) / С. А. Скопіна> // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Луганськ). Зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. -
Вип. 2
: Філософія релігії. Філософська антропологія. Філософія культури. - С. 191-201. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
130.2
Рубрики:
Антропологія
Антропология
Культурологія
Культурология
Кл.слова (ненормовані):
масова людина
--
массовой человек
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
кітч
--
китч
--
популярна
культура
--
популярная
культура
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
17.
Караменов, Николай
(Александрия; Кировоградская область).
Почему не Борхес? [Текст] / Н. Караменов> // Всесвітня література та
культура
в навчальних закладах України. - 2014. -
№ 1
. - С. 38-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
83.3
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
современная литература
--
сучасна література
--
художня література
--
художественная литература
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
масова література
--
массовая
литература
--
елітарна література
--
элитарная литература
--
постмодернізм
--
постмодернизм
--
писатели-постмодернисты
--
письменники-постмодерністи
Анотація:
Автор пытается описать разницу между массовой литературой (для развлечения) и литературой истинно художественной.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2014_1\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Павич, М. (сербский писатель ; 1929-2009) \о нем\; Борхес, Хорхе Луїс (аргентинський письменник ; 1899-1986) \о нем\; Кортасар, Х. (аргентинский прозаик; поэт; эссеист; переводчик ; 1914-1984) \о нем\; Принц Фердинанд читает Пушкина, рассказ \о произв.\; Дамаскин, рассказ \о произв.\; Игра в классики, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.08.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
18.
Шкаруба, Л. М.
(кандидат филологических наук; Николаев).
От авангарда к модернизму и постмодернизму и от картины всмятку к ироническим путешествиям в прошлое [Текст] / Л. М. Шкаруба> // Всесвітня література та
культура
в навчальних закладах України. - 2014. -
№ 2
. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
85
Рубрики:
Искусство. Искусствознание, 19 ст., 2-я пол.-20 ст., 1-я пол.
Мистецтво. Мистецтвознавство, 19 ст., 2-а пол.-20 ст. 1-а пол.
Кл.слова (ненормовані):
сучасне мистецтво
--
современное искусство
--
живопис
--
живопись
--
авангард
--
авангерд
--
модернізм
--
модернизм
--
постмодернізм
--
постмодернизм
--
сучасна література
--
соверменая литература
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
вплив ринку на мистецтво
--
влияние рынка на искусство
--
архітектура
--
архитектура
--
вплив техніки на мистецтво
--
влияние техники на искусство
--
історія мистецтва
--
история искусства
--
розвиток мистецтва
--
развитие искусства
Анотація:
О развитии искусства во второй половине ХІХ - начале ХХ века под влиянием экономического, технического, социального и политического прогресса человечества.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2014_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.08.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
19.
1
П 26
Петрушкевич, М. С.
Комунікація як проблема та проблеми комунікації у сучасному світі / М. С. Петрушкевич> // Антропологічні виміри філософських досліджень : матеріали ІII Міжнародної наукової конференції. 17.04. - 18.04.2014 / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний наук. центр Трансп. акад. України. - Дніпропетровськ, 2014 = Антропологические измерения философских исследований. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
316
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
комунікація
--
коммуникация
--
сучасна
культура
--
современная
культура
--
масова
культура
--
массовая
культура
--
суспільство
--
общество
Знайти схожі
>
20.
Сінькевич, О. Б.
Гендер в ідентифікаційних практиках масової культури / О. Б. Сінькевич> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 11
. - С. 16-22. - Література : С.21-22 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
1:316
ББК
60.0
Рубрики:
Соціальна філософія
Социальная философия
Кл.слова (ненормовані):
гендер в культуре
--
гендер в культурі
--
гендерна ідентифікація
--
гендерна ідентичність
--
гендерная идентификация
--
гендерная идентичность
--
гендерні стереотипи
--
гендерные стереотипы
--
идентификационные практики
--
идентификация
--
идентичность
--
ідентифікаційні практики
--
ідентифікація
--
ідентичність
--
масова
культура
--
массовая
культура
Анотація:
Дана стаття має на меті дослідити ті тенденції, котрі виявляються у практиках гендерної ідентифікації під впливом масової культури. Реалізація цієї мети передбачає розкриття змісту понять гендер та гендерна ідентичність; окреслення місця гендерної іде нтичності в структурі соціальної ідентичності; визначення ролі гендерних стереотипів у її формуванні; з'ясування особливостей практик гендерної ідентифікації, сформованих масовою культурою. Важлива роль у формуванні гендерної ідентичності належить ген дерним стереотипам.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-32
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)