Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=массовая культура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.


    Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами
Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Філоненко, Софія (кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    "Їсти вареник, запивати кока-колою". Українська масова література і глобалізація / Софія Філоненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 69-71. - Бібліографія : С.71 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство, 20 ст. кін.
   Литературоведение, 21 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
литература и глобализация -- література і глобалізація -- масова культура -- масова література -- массовая культура -- массовая литература -- украинская литература -- українська література
Анотація: Предмет дослідження - масова культура та масова література в сучасній Україні, вплив глобалізації на літературу. Автор наголошує на необхідності створення українського національного варіанту масової куьтури.


Знайти схожі

3.


    Бербенець, Людмила.
    Література і масова культура / Людмила Бербенець // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 120-122. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литература и культура -- література і культура -- масова культура -- масова література -- массовая культура -- массовая литература -- международные симпозиумы -- міжнародны симпозіуми
Анотація: 28-29 жовтня 2010 року відбувся черговий міжнародний міждисциплінарний симпозіум, організований відділом теорії літератури Інституту літератури ім. Т.Г. Шевченка, під назвою "Зони контакту: Література і масова культура".


Дод.точки доступу:
Зони контакту: Література і масова культура, міжнародний симпозіум \о нем\

Знайти схожі

4.


    Свербілова, Тетяна.
    Фантастична біографія радянського письменника як жанр масової культури (О. Корнійчук - герой гротескних мемуарів В. Некрасова) / Т. Свербілова // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 53-67. - Бібліографія : С.67 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биографии писателей -- біографії письменників -- гротеск -- китч -- кітч -- литературные биографии -- літературні біографії -- масова культура -- массовая культура -- мемуари письменників -- мемуары -- мемуары писателей -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- псевдобиография -- псевдобіографія -- социалистический реализм -- соціалістичний реалізм -- трагифарс -- трагіфарс -- украинская литература -- українська література
Анотація: Статтю присвячено розгляду жанру фантакстичних мемуарів у творчості київського російського письменника Віктора Некрасова. Поділяється погляд на белетризовану біографію письменника як на квазі- або псевдобіографію, міфологізацію біографії як варіант ав торської стратегії. Розглядається імідж українського драматурга і громадського діяча О. Корнійчука в мемуарних повістях В. Некрасова "Саперліпопет" і в памфлеті "Пограбування століття". Не лише п'єси будуються за канонами масової культури, а й сама бі ографія радянською людини відповідає цим канонам. В. Некрасов дешифрує цю ситуацію біографії як китч.


Дод.точки доступу:
Некрасов, Виктор Платонович (1911-1987) \о нем\; Корнійчук, Олександр \о нем\; Корнейчук, Александр \о нем\

Знайти схожі

5.


    Карпенко, Ганна В'ячеславівна (кандидат соціологічних наук; викладач Дніпропетровської державної медичної академії).
    Напрямки формування валеологічної культури в контексті соціокультурних особливостей молодіжного середовища / Г. В. Карпенко // Грані. - 2012. - № 2. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 5 назв
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
валеологическая культура -- валеологический потенциал -- валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічна культура -- валеологічне виховання -- валеологічний потенціал -- валеологія -- культура молодежи -- культура молоді -- масова культура -- массовая культура -- молодежь -- молодь -- социология молодежи -- соціологія молоді
Анотація: Стаття присвячена аналізу специфіки молодіжної культури та, відповідно, валеологічної культури, як невід'ємної складової загальної молодіжної культури. Увага приділена соціокультурним особливостям молодіжного середовища в умовах сучасного інформаційно го суспільства та феномена масової культури. Запропоновано механізми та напрямки формування валеологічної культури сучасної молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Суковата, Вікторія (доктор філософських наук; професор Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна).
    Теорія "дизабіліті" та конструкції інвалідності в масовій культурі / В. Суковата // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 1. - С. 82-98. - на рус. яз. - Література : С. 97-98
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
дизабилити -- дизабіліті -- другой -- инвалидность -- инвалиды -- інваліди -- інвалідність -- інший -- масова культура -- массовая культура -- социология культуры -- соціологія культури -- телесная норма -- телесность -- тілесна норма -- тілесність
Анотація: Розглянуто соціокультурні й теоретичні джерела формування теорії дизабіліті як одного з напрямів західної соціальної філософії, розкрито дослідницький потенціал цієї теорії. Метою розвідки є виявлення відмінностей у семантиці тілесної норми т а інвалідності в різні культурно-історичні епохи й у різних суспільних системах, зокрема у західноєвропейській, американській, радянській та пострадянській масових культурах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Коткова, Марія (молодший науковий співробітник відділу геополітики та глобалістики ННДІУВІ).
    Медіа-культура як феномен українського суспільства в умовах глобалізації [Текст] / М. Коткова // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 128-130. - Бібліогр.: с. 130. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 71.05
Рубрики: Типологія культур. Типи і моделі культур
   Типологія культур. Типи і моделі культур

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
культура в Україні -- медіа-культура -- медіа-культура в Україні -- інформаційне суспільство -- засоби массової інформації -- ЗМІ -- масс-медіа -- медіа-простір -- інформаційний вибух -- глобалізація -- масова культура -- вплив ЗМІ на культуру -- культура в Украине -- медиа-культура -- медиа-культура в Украине -- информационный взрыв -- информационное общество -- средства массовой информации -- СМИ -- масс-медиа -- медиа-пространство -- глобализация -- массовая культура -- влияние СМИ на культуру
Анотація: Висвітлено вплив медіа-ресурсів на культуру в світі та Україні.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Шульга, Раиса (доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины).
    Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
УДК
ББК 60.562
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
личностный смысл -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- смисл -- событийность -- социология коммуникаций -- социология культуры -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- соціологія масових комунікацій -- споживання культури -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- телебачення -- телевидение -- телесериалы -- телесеріали -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- ціннісні смисли
Анотація: Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Осипчук, Олена (кандидат історичних наук; науковий співробітник відділу культурологічних досліджень ННДІУВІ).
    Особливості трансформації культури українців у 90-ті роки ХХ століття [Текст] / О. Осипчук // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 131-135. - Библиогр.: с. 134-135. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 63.3(4 Укр)64
Рубрики: Історія України, 20 ст., 90-ті рр.
   История Украины, 20 ст., 90-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська культура -- розвиток культури -- трансформація культури -- національна культура -- національна самоідентифікація -- національне відродження -- ідеології -- радянська ідеологія -- вплив телебачення на культуру -- масова культура -- американізація культури -- соціальне розшарування населення -- украинская культура -- развитие культуры -- трансформация культуры -- национальная культура -- национальная самоидентификация -- национальное возрождение -- идеологии -- советская идеология -- влияние телевидения на культуру -- массовая культура -- американизация культуры -- социальное расслоение общества
Анотація: Розглянуто хід відродження української національної культури українців у 90-х роках ХХ століття та перспективи подальшого її відродження в майбутньому.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Іванишин, Петро (доктор філологічних наук; професор Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка).
    Популярна література і кітч / П. Іванишин // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 2-5. - Література : С.5 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
антиискусство -- антилитература -- антилітература -- антимистецтво -- китч -- кітч -- масова культура -- масова література -- массовая культура -- массовая литература -- популярна література -- популярная литература
Анотація: Автор аналізує поняття популярної літератури як явища мистецтва та кітчу як явища антимистецтва.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Знайти схожі

11.


    Бербенець, Людмила
    Література як предмет масового споживання / Людмила Бербенець // Слово і час : науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 77-87. - Література : С.87 : 35 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гомогенизация культуры -- гомогенізація культури -- екранізація літературних творів -- елітарна культура -- китч -- кітч -- литературные музеи -- литературный туризм -- літературний туризм -- літературні музеї -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- римейк -- рімейк -- социология литературы -- соціологія літератури -- споживання культури -- театральні вистави -- театральные постановки -- теория литературы -- теорія літератури -- художественная литература -- художественный дискурс -- художня література -- экранизация литературных произведений -- элитарная культура
Анотація: Присвячено вивченню процесів комодифікації та гомогенізації, які можна спостерігати у сучасному культурному виробництві. Авторка розглядає шляхи залучення масової аудиторії до споживання й рецепції сучасних трансформацій літературних творів (літературний туризм, літературні музеї, сценічні й кінематографічні версії літературних творів, рімейки, тенденції до гомогенізації високої і низької культури).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

12.


    Пустовая, Мария Ивановна (руководитель службы вице-премьера Украины; Киев).
    Взаимодействие нарративов культуры и дискурсов философии в постмодерне / М. И. Пустовая // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 69-71. - Литература : С.71 : 6 назв.
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
философский дискурс -- масова культура -- массовая культура -- наратив культури -- нарратив культуры -- постмодерн -- философия культуры -- философия постмодерна -- філософія культури -- філософія постмодерну
Анотація: Постмодернизм, выступивший с широкой критикой традиционной философии, показал, как нарративы культуры и дискурсы философии формируют особенности нашего опыта и восприятия.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Дубініна, Олена.
    Страсті за Білосніжкою, або Про феномен інтермедіального коловороту / О. Дубініна // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 66-76. - Література : С.76 : 14 назв
УДК
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
американская литература 20 в. -- американська література -- Белоснежка -- екранізація літературних творів -- интермедиальность -- інтермедіальність -- литература и кино -- литературные сказки -- література і кіно -- літературні казки -- масова культура -- массовая культура -- мультфильмы -- мультфільми -- экранизация литературных произведений
Анотація: Подано компаративний аналіз декількох версій сюжету про Білосніжку - чарівної казки братів Грімм 1812 р., популярного мультфільму "Білосніжка та сім гномів" В. Діснея 1937 р., постмодерністськго іронічного роману "Білосніжка" Д. Бартельма 1967 р. Мета дослідження - виявити модуси взаємовпливу та взаємообміну двох медіа - літератури й кіно.


Дод.точки доступу:
Бартелм, Дональд (американський письменник-фантаст ; 1933-1989) \о нем\; Гримм, В. (немецкий писатель-сказочник ; 1786-1859) \о нем\; Гримм, Я. (немецкий писатель; лингвист; исследователь немецкой народной культуры ; 1785-1863) \о нем\; Дисней, Уолт (мультипликатор) \о нем\; Гримм, братья \о них\; Білосніжка та сім гномів, мультфільм \о произв.\; Білосніжка, казка \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Шинкаренко, В. Д. (Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь).
    Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- масова культура -- массовая культура -- мода -- общество потребления -- социология маркетинга -- социология моды -- социология общества -- социология потребления -- соціологія споживання -- соціологія суспільства -- суспільство споживання -- традиционное общество -- традиційне суспільство
Анотація: Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе потребления. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества потребления, он и трансформирует традиционное общество в общество потребления.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Литовченко, І. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Трансформація масової культури в умовах інформатизації / І. В. Литовченко, Ю. С. Іванова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 80-85. - Література : С.84-85 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- информатизация общества -- информационное общество -- информация и культура -- інформатизація суспільства -- інформаційне суспільство -- інформація та культура -- культурна трансформація -- культурная трансформация -- масова культура -- масове виробництво -- массовая культура -- массовое производство -- социология культуры -- соціологія культури -- средства массовой коммуникации -- трансформационные изменения -- трансформация -- трансформация культуры -- трансформаційні зміни -- трансформація -- трансформація культури
Анотація: Розглянуто питання особливостей трансформаційних змін масової культури в умовах інформатизації суспільства. Проаналізовано зв'язок між розвитком і змінами сучасної масової культури з мас-медіа. Зміни останніх років, що пов'язані з розвитком з асобів масової комунікації, зокрема глобальної мережі Інтернет, безпосередньо торкнулися динаміки форм, видів та функцій масової культури. Показано важливість дослідження масової культури як соціального феномена, що пояснюється стрімкими змінами, які в ідбуваються в структурі масової культури та її новими проявами в умовах інформаційного суспільства. В умовах інформатизації суспільства стає можливим швидкий, зручний доступ до різних "продуктів" масової культури.


Дод.точки доступу:
Іванова, Ю. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Скопіна, С. А.
    Масова людина як феномен масової культури(на прикладі музики) / С. А. Скопіна // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Луганськ). Зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - Вип. 2 : Філософія релігії. Філософська антропологія. Філософія культури. - С. 191-201. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Антропологія
   Антропология

   Культурологія

   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
масова людина -- массовой человек -- масова культура -- массовая культура -- кітч -- китч -- популярна культура -- популярная культура

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Караменов, Николай (Александрия; Кировоградская область).
    Почему не Борхес? [Текст] / Н. Караменов // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2014. - № 1. - С. 38-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
современная литература -- сучасна література -- художня література -- художественная литература -- масова культура -- массовая культура -- масова література -- массовая литература -- елітарна література -- элитарная литература -- постмодернізм -- постмодернизм -- писатели-постмодернисты -- письменники-постмодерністи
Анотація: Автор пытается описать разницу между массовой литературой (для развлечения) и литературой истинно художественной.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2014_1\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Павич, М. (сербский писатель ; 1929-2009) \о нем\; Борхес, Хорхе Луїс (аргентинський письменник ; 1899-1986) \о нем\; Кортасар, Х. (аргентинский прозаик; поэт; эссеист; переводчик ; 1914-1984) \о нем\; Принц Фердинанд читает Пушкина, рассказ \о произв.\; Дамаскин, рассказ \о произв.\; Игра в классики, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.08.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

18.


    Шкаруба, Л. М. (кандидат филологических наук; Николаев).
    От авангарда к модернизму и постмодернизму и от картины всмятку к ироническим путешествиям в прошлое [Текст] / Л. М. Шкаруба // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2014. - № 2. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 85
Рубрики: Искусство. Искусствознание, 19 ст., 2-я пол.-20 ст., 1-я пол.
   Мистецтво. Мистецтвознавство, 19 ст., 2-а пол.-20 ст. 1-а пол.

Кл.слова (ненормовані):
сучасне мистецтво -- современное искусство -- живопис -- живопись -- авангард -- авангерд -- модернізм -- модернизм -- постмодернізм -- постмодернизм -- сучасна література -- соверменая литература -- масова культура -- массовая культура -- вплив ринку на мистецтво -- влияние рынка на искусство -- архітектура -- архитектура -- вплив техніки на мистецтво -- влияние техники на искусство -- історія мистецтва -- история искусства -- розвиток мистецтва -- развитие искусства
Анотація: О развитии искусства во второй половине ХІХ - начале ХХ века под влиянием экономического, технического, социального и политического прогресса человечества.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2014_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.08.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.
   1
   П 26


    Петрушкевич, М. С.
    Комунікація як проблема та проблеми комунікації у сучасному світі / М. С. Петрушкевич // Антропологічні виміри філософських досліджень : матеріали ІII Міжнародної наукової конференції. 17.04. - 18.04.2014 / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний наук. центр Трансп. акад. України. - Дніпропетровськ, 2014 = Антропологические измерения философских исследований. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- коммуникация -- сучасна культура -- современная культура -- масова культура -- массовая культура -- суспільство -- общество


Знайти схожі

20.


    Сінькевич, О. Б.
    Гендер в ідентифікаційних практиках масової культури / О. Б. Сінькевич // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 16-22. - Література : С.21-22 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
гендер в культуре -- гендер в культурі -- гендерна ідентифікація -- гендерна ідентичність -- гендерная идентификация -- гендерная идентичность -- гендерні стереотипи -- гендерные стереотипы -- идентификационные практики -- идентификация -- идентичность -- ідентифікаційні практики -- ідентифікація -- ідентичність -- масова культура -- массовая культура
Анотація: Дана стаття має на меті дослідити ті тенденції, котрі виявляються у практиках гендерної ідентифікації під впливом масової культури. Реалізація цієї мети передбачає розкриття змісту понять гендер та гендерна ідентичність; окреслення місця гендерної іде нтичності в структурі соціальної ідентичності; визначення ролі гендерних стереотипів у її формуванні; з'ясування особливостей практик гендерної ідентифікації, сформованих масовою культурою. Важлива роль у формуванні гендерної ідентичності належить ген дерним стереотипам.


Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)