Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика викладання іноземних мов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Котовська, Алла (методист з іноземних мов; спеціаліст вищої категорії; учитель-методист).
    Система роботи вчителя іноземної мови в школі повного дня / А. Котовська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- школи повного дня -- учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- навчальний процес -- організація уроків -- самопідготовка учнів -- позакласна робота -- форми позакласної роботи -- досвід гімназій -- комунікативне мовлення -- учебные заведения -- школы полного дня -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- учебный процесс -- организация уроков -- самоподготовка учеников -- внеклассная работа -- формы внеклассной работы -- опыт гимназий -- коммуникативное общение
Анотація: Про форми і методи викладання іноземних мов в гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Камінська-Клецкова, Яніна (завідуюча кафедри іноземних мов; спеціаліст вищої категорії).
    Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- особистісно орієнтоване навчання -- інноваційні технології -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- личностно ориентированное обучение -- инновационные технологии
Анотація: Про загальну концепцію інноваційного навчання іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зайчикова, Людмила (вчитель німецької мови).
    Значення гри у навчанні іноземних мов / Л. Зайчикова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 68. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- досвід гімназій -- гра -- игра -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- опыт гимназий
Анотація: Про роль гри у вивченніі іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ананьян, Е. (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри іноземних мов Слов'янского державного педагогічного університету).
    Полікультурне виховання учнів вітчизняної гімназії через вивчення нових іноземних мов (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Е. Ананьян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти, 19 ст. друга пол.
   История образования, 20 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- політкультурне виховання -- вивчення іноземних мов -- іноземні мови -- викладання нових іноземних мов -- методика викладання іноземних мов -- текстуально-перекладний метод -- натуральний метод -- история образования -- политкультурное воспитание -- изучение иностранных языков -- иностранные языки -- преподавание новых иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков -- текстуально-переводной метод
Анотація: Про технології організації політкультурного виховання учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\

Знайти схожі

6.


    Швидка, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту іноземних мов).
    Інститут іноземних мов: перспективи майбутнього крізь призму минулого та реалії сьогодення / Л. Швидка, І. Яковлева, Л. Киба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 14-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
філологічні спеціальності -- филологические специальности -- вища освіта -- высшее образование -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление -- університети -- университеты -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничестсво -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- научная деятельность -- наукова діяльність
Анотація: Розглядаються досвід роботи і перспективи розвитку ННІ іноземних мов як структурного підрозділу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Аналізуються основні результати наукової діяльності професорсько-викладацького складу та студентів інституту, напрями міжнародного співробітництва та виховної роботи.


Дод.точки доступу:
Яковлева, Ірина (старший викладач; заступник директора Навчально-наукового інституту іноземних мов з виховної роботи ); Киба, Людмила (старший викладач кафедри англійської філології координатор зовнішніх та міжнародних зв'язків); Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
   Образование. Педагогика

   СРСР
    СССР

    Росія

    Россия

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гимназии -- гімназії -- детский сад -- дитячий садок -- западноевропейские языки -- західноєвропейські мови -- история образования -- история образования в России -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики России -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки України -- класичні мови -- классические языки -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе -- методика преподавания иностранных языков в начальной школе -- навчання іноземних мов -- начальная школа -- обучение иностранным языкам -- початкова школа -- раннее обучение иностранным языкам -- раннє навчання іноземних мов -- шкільна освіта -- школа-интернат -- школа-інтернат -- школьное образование
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.


Знайти схожі

8.


    Махінов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри іноземних мов та методики їх викладання; НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 49-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- коммуникативно-речевая деятельность -- мовленнєві комунікації -- речевые коммуникации -- спілкування -- общение
Анотація: Розглянуто соціокультурну комунікативно-мовленнєву діяльність в контексті діяльнісного підходу на заняттях з іноземної мови, визначено сутність понять "комунікація" та "спілкування", їх спільні та відмінні риси, функції, види, стадії.


Знайти схожі

9.


    Українська, О. О.
    Європейські стандарти в контексті забезпеченя якості мовної освіти / О. О. Українська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 46-50. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.48
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- европейские образовательные стандарты -- европейские требования к образованию -- європейські вимоги до освіти -- європейські освітні стандарти -- загальноєвропейські рекомендації мовної освіти -- качество образования -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- мовна освіта -- общеевропейские стандарты языкового образования -- языковое образование -- якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оценивание качества образования -- рекомендаційні документи -- рекомендационные документы
Анотація: Проаналізовано європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти вищих навчальних закладах , сформульовано перспективи їх упровадження в процес навчання в Україні та виділено труднощі, що можуть виникати під час роботи з рекомендаційними документами.


Знайти схожі

10.


    Бабушко, С. Р.
    Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 47-54. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация мигрантов -- адаптація мігрантів -- андрагогика -- андрагогіка -- культурная политика -- миграционная политика -- міграційна політика -- культурна політика -- интеграция мигрантов -- інтеграція мігрантів -- межкультурная компетенция -- межкультурный диалог -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання німецької мови -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания немецкого языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний діалог -- неформальна освіта дорослих -- неформальное образование взрослых -- образование взрослых -- освіта дорослих -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Проаналізовано одну з освітніх можливостей неформальної освіти дорослих, що сприяють розвитку міжкультурного діалогу, розглянуто сутність концепту "міжкультурна компетентність", окреслено різні підходи до проблеми інтеграції мігрантів у суспі льство завдяки діяльності громадської організації DVV International, зокрема через вивчення дорослими німецької мови.


Дод.точки доступу:
Соловей, Л. С.; Европейский Союз, международная организация \о нем\Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

11.


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 27-38. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- коммуникативный метод обучения -- коммуникационный подход -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативний підхід -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков -- начальная школа -- початкова школа
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\4.pdf

Знайти схожі

12.
   629.7
   А 20


    Іванченко, Л. В.
    Використання інноваційних методів у практичній діяльності викладача іноземної мови / Л. В. Іванченко // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 217-219 . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
Рубрики: Наука
   Освіта

   Образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи викладання -- инновационные методы преподавания -- методика викладання іноземної мови -- методика преподавания иностранного языка -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков


Дод.точки доступу:
Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)