Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методики діагностики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Мединська, Ю. Я.
(кандидат психологічних наук; доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки ВНЗ "Український католицький університет").
Теоретичні підходи та практичні аспекти
діагностики
компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 11-15. - (Психологія особистості). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.21.51
УДК
159.923.5
Рубрики:
Психологія особистості
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект
--
дослідження емоційного інтелекту
--
исследование эмоционального интеллета
--
эмоциональный интеллект
--
моделі здібностей
--
модели способностей
--
змішана модель
--
смешанная модель
--
психологічна діагностика
--
діагностика компетентності
--
диагностика компетентности
--
психологическая диагностика
--
емоційна компетентність
--
эмоциональная компетентность
--
методики
діагностики
--
методики
диагностики
Анотація:
Висвітлені сучасні теоретичні підходи до концептуалізації та дослідження феномену "емоційний інтелект". Висвітлено та описано ряд проблем у сфері
діагностики
емоційного інтелекту.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Холл, Н. \о нем\; Визначення рівня емоційного інтелекту, методика \о произв.\Емоційна компетентність, тест \о произв.\; MSCEIT-V, тест \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Костромина, С. Н.
(кандидат психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультета психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№12
. - С. 72-80 : табл. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.98
Рубрики:
Психологія навчання
Психология обучения
Кл.слова (ненормовані):
психология обучения
--
психологія навчання
--
трудности в обучении детей
--
труднощі в навчанні дітей
--
методики
диагностики
--
методики
діагностики
--
диагностика трудностей в обучении
--
діагностика труднощів у навчанні
--
диагностика темпа деятельности
--
діагностика темпу діяльності
--
медлительные дети
--
повільні діти
--
астеничные дети
--
астенічні діти
--
импульсивные дети
--
імпульсивні діти
Анотація:
О преодолении трудностей в обучении детей, раскрыты их психологические причины. Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков. Даны рекомендации по работе с медлительными, астеничными и импульсивными детьми.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
3.
Костромина, С. Н.
(доктор психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультет психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 65-67 : рис. - (Психологія навчання). - Окончание. Начало в № 12 за 2013 г. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.98
Рубрики:
Психологія навчання
Психология обучения
Кл.слова (ненормовані):
психология обучения
--
психологія навчання
--
трудности в обучении
--
труднощі в навчанні
--
методики
диагностики
--
методики
діагностики
--
диагностика трудностей в обучении
--
діагностика труднощів у навчанні
--
диагностика темпа деятельности
--
діагностика темпу діяльності
--
дети
--
діти
Анотація:
Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)