Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методики діагностики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мединська, Ю. Я. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки ВНЗ "Український католицький університет").
    Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 11-15. - (Психологія особистості). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- дослідження емоційного інтелекту -- исследование эмоционального интеллета -- эмоциональный интеллект -- моделі здібностей -- модели способностей -- змішана модель -- смешанная модель -- психологічна діагностика -- діагностика компетентності -- диагностика компетентности -- психологическая диагностика -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность -- методики діагностики -- методики диагностики
Анотація: Висвітлені сучасні теоретичні підходи до концептуалізації та дослідження феномену "емоційний інтелект". Висвітлено та описано ряд проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Холл, Н. \о нем\; Визначення рівня емоційного інтелекту, методика \о произв.\Емоційна компетентність, тест \о произв.\; MSCEIT-V, тест \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Костромина, С. Н. (кандидат психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультета психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
    Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - №12. - С. 72-80 : табл. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія навчання
   Психология обучения

Кл.слова (ненормовані):
психология обучения -- психологія навчання -- трудности в обучении детей -- труднощі в навчанні дітей -- методики диагностики -- методики діагностики -- диагностика трудностей в обучении -- діагностика труднощів у навчанні -- диагностика темпа деятельности -- діагностика темпу діяльності -- медлительные дети -- повільні діти -- астеничные дети -- астенічні діти -- импульсивные дети -- імпульсивні діти
Анотація: О преодолении трудностей в обучении детей, раскрыты их психологические причины. Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков. Даны рекомендации по работе с медлительными, астеничными и импульсивными детьми.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Костромина, С. Н. (доктор психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультет психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
    Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 65-67 : рис. - (Психологія навчання). - Окончание. Начало в № 12 за 2013 г. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія навчання
   Психология обучения

Кл.слова (ненормовані):
психология обучения -- психологія навчання -- трудности в обучении -- труднощі в навчанні -- методики диагностики -- методики діагностики -- диагностика трудностей в обучении -- діагностика труднощів у навчанні -- диагностика темпа деятельности -- діагностика темпу діяльності -- дети -- діти
Анотація: Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)