Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методические основы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тавлуй, І. (начальник відділу управління якістю; здобувач).
    Методичні засади розроблення й упровадження розширеної системи управління якістю ВНЗ / І. Тавлуй // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 46-50 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- контроль якісті -- контроль качества -- системи управління якістю -- системы управления качеством -- СУЯ ВНЗ -- СУК ВУЗа -- модель взаємозв’язку -- модель взаимосвязи -- методичні засади -- методические основы -- вимоги до СУЯ -- требования к СУЯ
Анотація: Розроблено модель взаємозв’язку вимог до розширеної системи управління якістю.


Знайти схожі

2.


    Звонар, В. П. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу проблем формування соціального капіталу).
    Комплексне оцінювання реалізації соціальної відповідальності як соціоекономічного феномену [Текст] / В. П. Звонар // Економіка України : науковий журнал. - 2017. - № 3. - С. 68-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність підприємств -- корпоративна соціальна відповідальність -- методичні засади -- оцінювання соціальної відповідальності підприємств -- економічні суб'єкти -- зарубіжний досвід -- социальная ответственность предприятий -- корпоративная социальная ответственность -- методические основы -- оценивание социальной ответственности предприятий -- экономические субъекты -- зарубежный опыт
Анотація: Сформульовано методичні засади комплексного аналізу реалізації соціальної відповідальності як складного багатосуб'єктного соціоекономічного феномену, не обмеженого корпоративно-управлінською проблематикою. Розроблено систему відповідних індикаторів для оцінювання передумов для такої соціальної відповідальності в Україні. Об- грунтовано структуру показників для аналізу діяльності основних економічних суб'єктів як суб'єктів соціальної відповідальності, з можливістю міжнародних порівнянь і порівнянь у часі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Піскунова, Н. О. (аспірант кафедри фінансів).
    Удосконалення методичних засад оцінки грошових потоків суб'єктів господарювання [Текст] / Н. О. Піскунова // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 77-80 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
методичні засади -- методические основы -- оцінка грошових потоків -- оценка денежных потоков -- аналіз грошових потоків -- анализ денежных потоков -- волатильність -- волатильность -- ефект масштабу -- эффект масштаба -- механізм управління грошовими потоками -- механизм управления денежными потоками -- грошові потоки суб'єктів господарювання -- денежные потоки субъектов хозяйствования
Анотація: Пошуки удосконалення процесу оцінки та аналізу грошових потоків є постійними. Від рівня дослідженості грошових потоків залежить рівень прибутковості бізнесу у цілому. Особливо актуальною є ця тема у нестабільному ринковому середовищі функціонування вітчизняних підприємств. Запропоновано удосконалення методичних засад аналізу грошових потоків через призму двох актуальних факторів впливу — ефекту масштабу та волатильності діяльності суб'єктів господарювання. Під час дослідження використано такі загальнонаукові методи пізнання, як абстрагування, аналіз, синтез, групування, порівняння, узагальнення, систематизація тощо.


Знайти схожі

4.


    Іванько, А. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри аграрної економіки Виокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут"; заслужений працівник сільського господарства України).
    Методичні засади оцінки впливу результатів господарської дільності суб'єктів господарювання АПВ на формування ринкової рівноваги [Текст] / А. В. Іванько // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 117-122. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.011в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

Кл.слова (ненормовані):
теория рыночного хозяйства -- теорія ринкового господарства -- Герфиндаля-Хиршмана индекс -- Герфіндаля-Хіршмана індекс -- Джини коэффициент -- Джині коефіцієнт -- индекс Герфиндаля-Хиршмана -- індекс Герфіндаля-Хіршмана -- индекс концентрации -- індекс концентрації -- коэффициент Джини -- коефіцієнт Джині -- методические основы -- методичні засади -- оценочная методология -- оціночна методологія -- равновесная цена -- рівноважна ціна -- равновесный объем товара -- рівноважний обсяг товару -- результаты хозяйственной деятельности -- результати господарської дібяльності -- рыночное конкурентное равновесие -- ринкова конкурентна рівновага -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- ціна попиту -- цена спроса -- ціна пропозиції -- цена пропозиции -- обсяг платоспроможного попиту -- объем платежеспособного спроса
Анотація: Доведено, що результатом збалансування сил попиту та пропозиції на ринку є встановлення стану рівноваги. Розглядаються різні передумови та результати встановлення стану рівноваги залежно від платоспроможності сил попиту та доходності сил пропозиції. В методичному відношенні клю новими показниками з характеристики стану ринку є: ціна попиту, ціна пропозиції, обсяг платоспроможного попиту, обсяг потенційної та фактичної пропозиції. При цьому складовою оцінки пропозиції товару (послуги) на ринку є оцінка порядку збалансування між обсягами: сукупного випуску, початкових ресурсів та невикористаного випуску з попереднього періоду відповідно до сукупного споживання. Визначено суттєвість впливу на встановлення ринкової рівноваги комбінації наступних факторів: витрат торгу, конкурентного ціноутворення та рівня всеохватності ринків. В контексті зазначеного підтверджується доцільність оцінки впливу результатів господарської діяльності окремого підприємства за оцінкою частки ринку, що належить його продукції. Одними з показників для оцінки частки ринку підприємства є індекси Герфіндаля або Герфіндаля-Хіршмана, індекс концентрації та коефіцієнт Джині.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)