Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=микроэкономический анализ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гриценко, Олена (кандидат економічних наук; професор ).
    Модель впливу основних чинників на сукупний обсяг реалізації на ринку / О. Гриценко, Ю. Рак // Банківська справа. - 2012. - № 2. - С. 28-42 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Фінанси в цілому

   Экономика

   Финансы в целом

Кл.слова (ненормовані):
микроэкономический анализ -- товарные рынки -- эконометрическая модель -- рынок консалтинговых услуг -- мікроекономічний аналіз -- економетрічна модель -- ринок консалтингових послуг -- товарні ринки -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги
Анотація: Присвячено розробці економетричної моделі, що відображае взаємозв'язок сукупного обсягу реалізації консалтингових послуг на ринку та основних чинників впливу на його величину. Побудована модель відображає взаємозалежність обсягу ринку від тенденцій, які сьогодні спостерігаються на ринку консалтингових послуг України.


Дод.точки доступу:
Рак, Юлія (асистент)

Знайти схожі

2.


    Герасименко, А. Г. (доцент ; кандидат економічних наук ; докторант кафедри економічної теорії та конкурентної політики).
    Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади / А. Г. Герасименко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.012.1
Рубрики: Економіка
   Мікроекономіка

   Экономика

   Микроэкономика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація товарів -- дифференциация товаров -- ціна товарів -- цена товаров -- ринкова влада фірм -- рыночная власть фирм -- зони ринкової влади -- зоны рыночной власти -- мікроекономічний аналіз -- микроэкономический анализ -- теоретичні моделі диференціації -- теоретические модели дифференциации -- цінові відхилення -- ценовые расхождения -- рівень цін -- уровень цен -- цінова шапка -- ценовая шапка -- сегментація товарів -- сегментация товаров -- модель мультисегментивного ринку -- модель мультисегментивного рынка -- позиціонування товарів -- позицирование товаров
Анотація: Досліджено вплив диференціації товарів на ринкову владу фірм, на основі мікроекономічного аналізу теоретичних моделей диференціації, а також емпіричного дослідження цінових відхилень у рамках окремих товарних груп встановлено позитивний вплив диференціації на рівень цін як індикатор ринкової влади фірми.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)