Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=модели обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 11
>
1.
Корольський, Володимир
(кандидат технічних наук; професор; завідувач кафедри математики і методики навчання математики).
Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов'янова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 51-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання
--
дидактичні задачі
--
диференційоване навчання
--
нормативна модель
--
диференційоване навчання математики
--
диференційованість змісту навчання
--
компетентна диференційованість
--
функціональна диференційованість
--
диференційованість моделі навчання
--
моделі навчання
--
дидактичний інструментарій технології
--
технологии
обучения
--
дидактические задачи
--
дифференцированное обучение
--
нормативная модель
--
дифференцированное обучение математики
--
дифференцированность содержания
обучения
--
компетентная дифференцированность
--
функциональная дифференцированность
--
дифференцированность
модели
обучения
--
модели
обучения
--
дидактический инструментарий технологий
Анотація:
Висвітлено методологічні основи технології диференційованого рівневого навчання, розглянуто його нормативну модель і дидактичний інструментарій.
Дод.точки доступу:
Капіносов, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри математики та методики навчання математики); Лов'янова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та методики навчання математики)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Пушкарьова, Тамара
(кандидат педагогічних наук; заступник директора інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України).
Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 9-12 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерна компетентність
--
компьютерная компетентность
--
технічна грамотність
--
техническая грамотность
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
розвивальні освітні проекти
--
развивающие образовательные проекты
--
інформаційно-комунікаційна компетентність
--
информационно-коммуникационная компетентность
--
освітні проети
--
образовательные проекты
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
інформаційна компетентність
--
информационная компетентность
Анотація:
Розглянуто проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Пропонується впроваджувати підходи, які б сприяли набуттю умінь роботи з комп'ютером, як інструментом одержання нових знань.
Дод.точки доступу:
1 учень-1 комп'ютер, освітній проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Шевчук, Л. М.
Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
види навчання
--
виды
обучения
--
групова навчальна діяльність
--
групповая учебная деятельность
--
индивидуально-групповое обучение
--
індивідуально-групове навчання
--
кооперативно-групове навчання
--
кооперативно-групповое обучение
--
модели
обучения
--
моделі навчання
--
навчальна діяльність
--
навчальний процес
--
учебная деятельность
--
учебный процесс
--
форми навчання
--
формы
обучения
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну форми навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.
Знайти схожі
>
4.
Тарасенкова, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри математики та МНМ Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем; проректор з наукової роботи).
Імітаційна модель навчання студентів-математиків у контексті їх професійної підготовки / Н. Тарасенкова, І. Богатирьова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 10
. - С. 42-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
студенти-математики
--
студенты-математики
--
методика навчання математики
--
методика
обучения
математики
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
підготовка вчителя-математики
--
подготовка учителя-математики
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
імітаційна модель навчання
--
имитационная модель
обучения
Анотація:
Розглядаються питання підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності. Запропонована імітаційна модель навчання, яку можна використовувати на заняттях з методики навчання математики. Описано етапи проведення таких занять.
Дод.точки доступу:
Богатирьова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та МНМ Навчально-наукового інституту фізики, математики та інформаційно-комп'ютених систем); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Ципко, Вікторія
(старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 12
. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
вища технічна освіта
--
высшее техническое образование
--
суспільствознавчі дисципліни
--
обществоведческие дисциплины
--
технічні університети
--
технические дисциплины
--
методика викладання суспільствознавчих дисциплін
--
методика преподавания обществоведческих дисциплин
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
інтерактивні технології навчання
--
интерактивные технологии
обучения
--
форми організації навчання
--
формы организации
обучения
--
лекції
--
лекции
--
семінари
--
семинары
--
гра
--
игры
--
прес-конференції
--
пресс-конференции
--
практичні заняття
--
практические занятия
--
лабораторні заняття
--
лабораторные занятия
Анотація:
Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Онопрієнко, Володимир
(доктор педагогічних наук; доцент Сумського національного аграрного університету).
Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогіка дорослих
Образование. Педагогика
Педагогика взрослых
Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих
--
образование взрослых
--
процес навчання дорослих
--
процесс
обучения
взрослых
--
андрагогіка
--
андрагогика
--
історія виникнення поняття андрагогіка
--
история возникновения понятия андрагогика
--
наукові погляди вчених
--
научные взгляды ученых
--
моделі навчання
--
модели
обучения
Анотація:
Аналізуються сутність та природа освіти й виховання дорослих. Доводиться думка про те, що виховання дорослих людей відрізняється від виховання дітей та підлітків тим, що базується на різному минулому досвіді і на відмінному темпі перебігу психічних реакцій. Розглянуто функції, які виконує андрагогіка у сучасному суспільстві.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Ноулз, Малколм Шеппард (1913-1997) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Євдокимов, Віктор
(доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент; перший проректор).
"Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 42-46 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика
обучения
Кл.слова (ненормовані):
научно- педагогические проекты
--
науково-педагогічні проекти
--
початкова школа
--
начальная школа
--
академічно здібні та обдаровані учні
--
академически способные и одаренные ученики
--
дидактична модель
--
дидактическая модель
--
особливості дидактичної моделі
--
особенности дидактической
модели
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання здібних і обдарованих дітей початкової школи. Обґрунтовано доцільність навчання відповідного контингенту учнів у контексті диференційованого підходу; збагачення змісту початкової освіти завдяки введенню до навчального плану предметів "Еврика" і "Навчаємося разом"; здійснення системної пропедевтики шкільної неуспішності; створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості, комфорту.
Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор; науковий керівник проекту); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\
Знайти схожі
>
8.
Гаманюк, В. А.
Підходи до білінгвального навчання в освіті ФРН / В. А. Гаманюк> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. -
Вип. 3 (56)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.013.74(430)
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
білінгвальне навчання
--
билингвальное обучение
--
система освіти
--
система образования
--
європейські школи
--
европейские школы
--
моделі навчання
--
модели
обучения
Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Філоненко, Софія
(доктор філологічних наук; професор).
Формування полікультурної особистості гімназиста / С. Філоненко, З. Вовчок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
формування політкультурної особистості
--
формирование поликультурной личности
--
поліетнічна компетентність
--
полиэтническая компетентность
--
полікультурне виховання
--
поликультурное воспитание
--
полікультурна освіта
--
поликультурное образование
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
форми полікультурного виховання
--
формы поликультурного воспитания
--
дні рідної мови
--
дни родного языка
--
опыт гимназий
Анотація:
Розглядається специфіка виховання полікультурної особистості учня. Наголошується, що основним завданням гімназії є формування полікультурної картини світу, яку її випускники мають сприймати усвідомлено, будучи підготовленими до майбутнього життя. Обгрунтовуються теоретичні положення та практичний досвід навчального закладу, що дозволить удосконалити роботу педагогічних ВНЗ в означеному напрямі як під час проведення уроків гуманітарного циклу, так і в позанавчальній діяльності.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Вовчок, Зоя (учитель української мови і літератури; старший учитель); Надія, гімназія №1 \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Мінакова, Світлана
(кандидат економічних наук).
Моделювання навчального процесу в логістичних системах за допомогою вкладених мереж Петрі / С. Мінакова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 10
. - С. 61-62 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.1
ББК
65.01
Рубрики:
Экономика
Общая экономическая теория
Економіка
Загальна економічна теорія
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
моделювання навчального процесу
--
модели
рование учебного процесса
--
логістичні системи
--
логистические системы
--
вкладені мережі Петрі
--
вложенные сети Петри
--
мережі Петрі
--
сети Петри
--
Петрі мережі
--
Петри сети
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
центральна система
--
центральная система
--
набір систем сателітів
--
набор систем сателитов
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
Анотація:
Пропонується дворівнева модель навчання, яка складається із центральної системи і набору систем-сателітів, що моделюють індивідуальну поведінку учнів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
11.
Борова, Тетяна
(завідувач кафедри педагогіки та іноземної філології; доктор педагогічних наук).
Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця [Текст] / Т. Борова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 2
. - С. 10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
іншомовна підготовка студентів
--
языковая подготовка студентов
--
комунікативні компетенції
--
коммуникативные компетенции
--
іншомовна компетентність
--
языковая компетентность
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
організація навчального процесу
--
организация учебного процесса
--
професійно-орієнтована іншомовна підготовка
--
профессионально-ориентированная языковая подготовка
--
моделі навчання
--
модели
обучения
--
модель цілей навчання
--
модель целей
обучения
--
модель змісту навчання
--
модель содержания
обучения
--
модель процесу засвоєння
--
модель процесса усвоения
--
методи навчання
--
методы
обучения
Анотація:
Висвітлено результати впровадження системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, яка підвищила якість підготовки фахівців з економічних спеціальностей та комп'ютерних наук з іноземної мови. Обгрунтовано своєчасність створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів в університеті. Проаналізовано ефективні методи, форми та засоби формування комунікативної іншомовної компетентності у студентів. Виокремлено основні шляхи організації процесу навчання іноземній мові у ХНЕУ імені С. Кузнеця.
Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)