Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделі навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Корольський, Володимир (кандидат технічних наук; професор; завідувач кафедри математики і методики навчання математики).
    Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов'янова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 51-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- дидактичні задачі -- диференційоване навчання -- нормативна модель -- диференційоване навчання математики -- диференційованість змісту навчання -- компетентна диференційованість -- функціональна диференційованість -- диференційованість моделі навчання -- моделі навчання -- дидактичний інструментарій технології -- технологии обучения -- дидактические задачи -- дифференцированное обучение -- нормативная модель -- дифференцированное обучение математики -- дифференцированность содержания обучения -- компетентная дифференцированность -- функциональная дифференцированность -- дифференцированность модели обучения -- модели обучения -- дидактический инструментарий технологий
Анотація: Висвітлено методологічні основи технології диференційованого рівневого навчання, розглянуто його нормативну модель і дидактичний інструментарій.


Дод.точки доступу:
Капіносов, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри математики та методики навчання математики); Лов'янова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та методики навчання математики)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пушкарьова, Тамара (кандидат педагогічних наук; заступник директора інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України).
    Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 9-12 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерна компетентність -- компьютерная компетентность -- технічна грамотність -- техническая грамотность -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- розвивальні освітні проекти -- развивающие образовательные проекты -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- информационно-коммуникационная компетентность -- освітні проети -- образовательные проекты -- моделі навчання -- модели обучения -- інформаційна компетентність -- информационная компетентность
Анотація: Розглянуто проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Пропонується впроваджувати підходи, які б сприяли набуттю умінь роботи з комп'ютером, як інструментом одержання нових знань.


Дод.точки доступу:
1 учень-1 комп'ютер, освітній проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шевчук, Л. М.
    Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
види навчання -- виды обучения -- групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- индивидуально-групповое обучение -- індивідуально-групове навчання -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- модели обучения -- моделі навчання -- навчальна діяльність -- навчальний процес -- учебная деятельность -- учебный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну форми навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.


Знайти схожі

4.


    Тарасенкова, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри математики та МНМ Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем; проректор з наукової роботи).
    Імітаційна модель навчання студентів-математиків у контексті їх професійної підготовки / Н. Тарасенкова, І. Богатирьова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 42-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- студенти-математики -- студенты-математики -- методика навчання математики -- методика обучения математики -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- учбові предмети -- учебные предметы -- підготовка вчителя-математики -- подготовка учителя-математики -- моделі навчання -- модели обучения -- імітаційна модель навчання -- имитационная модель обучения
Анотація: Розглядаються питання підготовки майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності. Запропонована імітаційна модель навчання, яку можна використовувати на заняттях з методики навчання математики. Описано етапи проведення таких занять.


Дод.точки доступу:
Богатирьова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та МНМ Навчально-наукового інституту фізики, математики та інформаційно-комп'ютених систем); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Марченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; докторант Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С Сковороди).
    "Формула прогресу" для освітнього простору ХХІ століття / О. В. Марченко // Грані. - 2011. - № 6. - С. 36-39. - Бібліографія : С. 39 : 4 назви
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- модели образования -- моделирование -- моделі навчання -- моделювання -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образовательное пространство -- освітній простір -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Радикальні соціально-економічні перетворення на етапі становлення інформаційного суспільства актуалізують потребу у системному дослідженні змістових та структурних особливостей простору освіти. Експлікація у проблемне поле філософії освіти досвіду тео ретичного моделювання, зокрема концепції суспільного розвитку О. Панаріна, дозволить обгрунтувати визначальні стратегії модернізації освітньої теорії і практики у сучасних умовах.


Дод.точки доступу:
Панарин, Александр Сергеевич (политолог; доктор философских наук ; 1940-2003) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
    Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческие дисциплины -- технічні університети -- технические дисциплины -- методика викладання суспільствознавчих дисциплін -- методика преподавания обществоведческих дисциплин -- моделі навчання -- модели обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- лекції -- лекции -- семінари -- семинары -- гра -- игры -- прес-конференції -- пресс-конференции -- практичні заняття -- практические занятия -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия
Анотація: Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Онопрієнко, Володимир (доктор педагогічних наук; доцент Сумського національного аграрного університету).
    Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогіка дорослих

   Образование. Педагогика

   Педагогика взрослых

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- образование взрослых -- процес навчання дорослих -- процесс обучения взрослых -- андрагогіка -- андрагогика -- історія виникнення поняття андрагогіка -- история возникновения понятия андрагогика -- наукові погляди вчених -- научные взгляды ученых -- моделі навчання -- модели обучения
Анотація: Аналізуються сутність та природа освіти й виховання дорослих. Доводиться думка про те, що виховання дорослих людей відрізняється від виховання дітей та підлітків тим, що базується на різному минулому досвіді і на відмінному темпі перебігу психічних реакцій. Розглянуто функції, які виконує андрагогіка у сучасному суспільстві.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ноулз, Малколм Шеппард (1913-1997) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Євдокимов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент; перший проректор).
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 42-46 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
научно- педагогические проекты -- науково-педагогічні проекти -- початкова школа -- начальная школа -- академічно здібні та обдаровані учні -- академически способные и одаренные ученики -- дидактична модель -- дидактическая модель -- особливості дидактичної моделі -- особенности дидактической модели -- моделі навчання -- модели обучения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання здібних і обдарованих дітей початкової школи. Обґрунтовано доцільність навчання відповідного контингенту учнів у контексті диференційованого підходу; збагачення змісту початкової освіти завдяки введенню до навчального плану предметів "Еврика" і "Навчаємося разом"; здійснення системної пропедевтики шкільної неуспішності; створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості, комфорту.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор; науковий керівник проекту); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Гаманюк, В. А.
    Підходи до білінгвального навчання в освіті ФРН / В. А. Гаманюк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - Вип. 3 (56): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- білінгвальне навчання -- билингвальное обучение -- система освіти -- система образования -- європейські школи -- европейские школы -- моделі навчання -- модели обучения


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Філоненко, Софія (доктор філологічних наук; професор).
    Формування полікультурної особистості гімназиста / С. Філоненко, З. Вовчок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
формування політкультурної особистості -- формирование поликультурной личности -- поліетнічна компетентність -- полиэтническая компетентность -- полікультурне виховання -- поликультурное воспитание -- полікультурна освіта -- поликультурное образование -- моделі навчання -- модели обучения -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- форми полікультурного виховання -- формы поликультурного воспитания -- дні рідної мови -- дни родного языка -- опыт гимназий
Анотація: Розглядається специфіка виховання полікультурної особистості учня. Наголошується, що основним завданням гімназії є формування полікультурної картини світу, яку її випускники мають сприймати усвідомлено, будучи підготовленими до майбутнього життя. Обгрунтовуються теоретичні положення та практичний досвід навчального закладу, що дозволить удосконалити роботу педагогічних ВНЗ в означеному напрямі як під час проведення уроків гуманітарного циклу, так і в позанавчальній діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Вовчок, Зоя (учитель української мови і літератури; старший учитель); Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

11.


    Мінакова, Світлана (кандидат економічних наук).
    Моделювання навчального процесу в логістичних системах за допомогою вкладених мереж Петрі / С. Мінакова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 61-62 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Экономика
   Общая экономическая теория

   Економіка

   Загальна економічна теорія

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- моделювання навчального процесу -- моделирование учебного процесса -- логістичні системи -- логистические системы -- вкладені мережі Петрі -- вложенные сети Петри -- мережі Петрі -- сети Петри -- Петрі мережі -- Петри сети -- моделі навчання -- модели обучения -- центральна система -- центральная система -- набір систем сателітів -- набор систем сателитов -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Пропонується дворівнева модель навчання, яка складається із центральної системи і набору систем-сателітів, що моделюють індивідуальну поведінку учнів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

12.


    Борова, Тетяна (завідувач кафедри педагогіки та іноземної філології; доктор педагогічних наук).
    Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця [Текст] / Т. Борова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- іншомовна підготовка студентів -- языковая подготовка студентов -- комунікативні компетенції -- коммуникативные компетенции -- іншомовна компетентність -- языковая компетентность -- іноземні мови -- иностранные языки -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- професійно-орієнтована іншомовна підготовка -- профессионально-ориентированная языковая подготовка -- моделі навчання -- модели обучения -- модель цілей навчання -- модель целей обучения -- модель змісту навчання -- модель содержания обучения -- модель процесу засвоєння -- модель процесса усвоения -- методи навчання -- методы обучения
Анотація: Висвітлено результати впровадження системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, яка підвищила якість підготовки фахівців з економічних спеціальностей та комп'ютерних наук з іноземної мови. Обгрунтовано своєчасність створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів в університеті. Проаналізовано ефективні методи, форми та засоби формування комунікативної іншомовної компетентності у студентів. Виокремлено основні шляхи організації процесу навчання іноземній мові у ХНЕУ імені С. Кузнеця.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)