Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделі освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Черевичний, Геннадій (кандидат історичних наук; доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Північноєвропейський досвід розвитку вищої освіти у контексті Болонського процесу / Геннадій Черевичний // Історичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 85-94. - Бібліографія : С.94 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Фінляндія

    Норвегія

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжні системи освіти -- моделі освіти -- модели образования -- организация образования -- організація освіти -- система вищої освіти -- система высшего образования -- північноєвропейська модель освіти -- североевропейская модель образования -- системи освіти -- системы образования
Анотація: Метою статті є аналіз зарубіжного досвіду розвитку систем вищої освіти розвинених країн на прикладі держав Північної Європи (Фінляндія та Норвегія). Досвід так званої північноєвропейської моделі охарактеризовано як надзвичайно цінний для України в ум овах модернізації вищої школи, зокрема, в питаннях безперервності освіти, її спрямування на розвиток особистості, власного долучення України до нової освітньої парадигми, зумовленої Болонським процесом.


Знайти схожі

2.


    Добрянський, Ігор (кандидат педагогічних наук; професор; ректор КІРУЕ).
    Феномен приватної вищої освіти / І. Добрянський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- приватна вища освіта -- моделі освіти -- феномен приватної освіти -- высшее образование -- частное высшее образование -- модели образования -- феномен частного образования
Анотація: Суть нової парадигми освіти полягає в тому, щоб не просто передати конкретні знання, а навчити швидко адаптуватися до якісно нових умов життєдіяльності, яких досі не було в житті минулих поколінь.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Звєряков, Михайло (ректор Одеського державного економічного університету; завідувач кафедри загальної економічної теорії; доктор економічних наук; професор).
    Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища / М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 4. - С. 23-33 : рис. - 2 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- магістерські програми -- магистерские программы -- наукове спрямування навчання -- научная направленность обучения -- моделі освіти -- модели образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- економічна освіта -- экономическое образование
Анотація: Висвітлюється досвід підготовки магістрів в ОДЕУ за двома напрямами - науковим і професійним.

Перейти к внешнему ресурсу: Особливості формування магістерських

Дод.точки доступу:
Ковальов, Анатолій (проректор з наукової роботи Одеського державного економічного університету; доктор економічнх наук; професор); Кублікова, Тетяна (проректор з науково-педагогічної роботи Одеського державного економічного університету; кандидат економічних наук; доцент); Одеський державний економічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гладка, Т. І.
    Інноваційна діяльність і гуманізація освіти: філософський аспект / Т. І. Гладка // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 172-177
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

   Образование

   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
инновационные образовательные процессы -- інноваційні освітні процеси -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- философский аспект -- філософський аспект -- философия образования -- философія освіти -- модели образования -- моделі освіти -- инновационно-гуманистическая модель образования -- інноваційно-гуманістична модель освіти

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шестопалюк, Олександр Васильович (доктор педагогічних наук; професор; ректор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського; академік Академії наук вищої освіти України; Заслужений працівник освіти України).
    Інноваційні моделі навчання в діяльності вищих навчальних закладів / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- інноваційні моделі навчання -- моделі освіти -- нові технології навчання -- высшие учебные заведения -- инновационные модели обучения -- модели образования -- новые технологии обучения -- контексне навчання -- контексное обучение -- імітаційне навчання -- имитационное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- модульне навчання -- модульное обучение -- повне засвоєння знань -- полное усвоение знаний -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Здійснено порівняльну характеристику основних технологій та інноваційних моделей навчання. Визначено вимоги, за якими рекомендується впроваджувати інновації в діяльність вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

6.


    Монобаєва, Агіна (докторант PhD Казахського економічного університету імені Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Моделі післявузівської бізнес-освіти в зарубіжних країнах / А. Монобаєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 100-105 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(0)в6-2 + 74.58(0))в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- бизнес-школа -- бізнес-школа -- МВА -- МВА -- модели образования -- моделі освіти -- университеты -- університети -- якість освіти -- качество образования -- глобалізація освіти -- глобализация образования -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- ефективність освіти -- эффективность образования
Анотація: Розглянуто передумови та необхідність дослідження зарубіжного досвіду з метою формування якісної системи бізнес-освіти. Визначено основні тенденції розвитку бізнес-освіти в контексті глобалізації освітніх процесів. Проаналізовано моделі реалізації сучасної бізнес-освіти в зарубіжних країнах та ефективність їх застосування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Шморгун, Л. Г. (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та економіки Національної академії керівних кадрів культури і мистецтва).
    Основні пріоритети організації навчального процесу у вищих навчальних закладах відповідно до нового Закону України "Про вищу освіту" / Л. Г. Шморгун // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журна. - 2014. - № 12. - С. 79-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)в6 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Европа

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- виші учбові заклади -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- гуманитарно-духовная составляющая образовательных моделей -- гуманіторно-складова складова освітніх моделей -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- информатизация обучения -- інформатизація навчання -- модели образования -- моделі освіти -- образовательные системы -- освітні системи -- правовое регулирование -- правове регулювання
Анотація: Подано порівняльний аналіз реалізації державної політики в галузі освіти в Україні та найбільш розвинутих країнах світу, наведено висновки щодо діяльності людей, які здобували знання за існуючими моделями освіти, що привело систему освіти до глибокої кризи. Наведено пропозиції щодо основних пріоритетів організації навчального процесу в контексті нового Закону України “Про вищу освіту” та входження України в європейський освітній простір.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; О высшем образовании, закон Украины \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Чуканова, Світлана (координатор Американської бібліотеки ім. Китастого при Національному університеті "Києво-Могилянська академія"; здобувач).
    Як розвивалась бібліотечна освіта у США: деякі історичні аспекти [Електронний ресурс] / С. Чуканова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 1. - С. 49-53 : карти, табл. - Бібліогр.: с. 49-52. - В електронній формі (к. 263)
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Освіта

   Образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- філософія науки -- философия науки -- педагогіка -- педагогика -- система освіти -- система образования -- моделі освіти -- модели образования -- бібліотекознавство -- библиотековедение -- десяткова класифікація -- десятичная классификация -- бібліотечна професія -- библиотечная профессия -- бібліотечна наука -- библиотечная наука -- бібліотечна освіта -- библиотечное образование -- професійне навчання -- профессиональное обучение -- бібліотечні школи -- библиотечные школы -- звіти -- отчеты -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальні плани -- учебные планы -- наукові дисципліни -- научные дисциплины -- розвиток бібліотечної освіти -- развитие библиотечного образования
Анотація: Про досвід та історію бібліотечної освіти в США.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Дьюї, Джон \про нього\; Броуді, Г. \про нього\; Карнегі, Ендрю \про нього\; Дьюї, Мелвіл \про нього\; Річардсон, Джон \про нього\; Торндайк, Едвард \про нього\; Уїльямсон, Чарльз \про нього\; Рубін, Річард \про нього\; Американська бібліотечна асоціація \про неї\; Як ми думаємо \о произв.\; Про професію \о произв.\; Колумбійський університет \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

9.


    Хомерікі, О. А. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Комерціалізація освіти: світовий досвід і український контекст [Text] / О. А. Хомерікі // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 8. - С. 101-105. - Бібліографія : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
комерціалізація освіти -- коммерциализация высшего образования -- коммерциализация образования -- модели образования -- модель освіти -- образование в США -- освіта в США -- социология образования -- соціологія освіти -- моделі освіти -- модели образования -- американська модель освіти -- американская модель образования
Анотація: Мета статті - проаналізувати процес комерціалізації освіти за зразком американської моделі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Чаграк, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов і країнознавства).
    Організація і моделі освіти людей похилого віку: європейський досвід / Н. Чаграк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 69-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
освіта людей похілого віку -- образование людей пожилого возраста -- моделі освіти -- модели образования -- університети третього віку -- университеты третьего возраста -- освіта упродовж життя -- образование в течение жизни -- освітні програми для осіб похилого віку -- образовательные программы для лиц пожилого возраста -- функції Університетів третього віку -- функции Университетов третьего возраста -- моделі Університетів третього віку -- модели Университетов третьего возраста -- європейський досвід -- европейский опыт
Анотація: Проаналізовано європейський досвід організації освіти людей похилого віку та її моделі. Акцентовано увагу на необхідності створення можливостей для навчальної активності осіб похилого віку з метою їхньої соціальної адаптації та збереження людського капіталу. Розкрито значення освіти як способу подальшого розвитку і самореалізації особистості в похилому віці, її суспільного включення та продовження активної життєвої позиції. Проаналізовано європейський досвід упровадження освітніх програм для старших , організації та функціювання Університетів третього віку як основної форми освіти людей похилого віку, що може стати важливим джерелом ідей для формування концепції освіти людей похилого віку в Україні.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)