Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=модернізація освітньої системи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Липова, Людмила
([та інші]).
Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л Липова> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. -
№1
. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04.(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні програми
--
модернізація
освітньої
системи
--
деференціація навчання
--
профільне навчання
--
самовизначення учнів
--
стан професійного самовизначення
--
навчально-виробничі комбінати
--
індивідуальні особливості інтелекту
--
авторитарний уніфікований зміст
--
конкурентоспроможність освіти
--
незалежне тестування
--
компетентність учнів
--
інтеграція освіти
--
шкільна психологічна служба
--
розвивальне навчання акмеологічного типу
--
проектування самовизначення
--
Болонський процес
--
государственная общеобразовательная программа
--
модернизация образовательной системы
--
дифферинцированное обучение
--
профильное обучение
--
самовыражение учеников
--
интеграция образования
--
независимое тестирование
--
компетентность учеников
--
проектирование самовыражения
Анотація:
Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад.
Модернізація
освітньої
системи
є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Карпенко, О. В.
Перспективи розвитку
освітньої
галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
государственное управление
--
государственное управление образованием
--
державне управління
--
державне управління освітою
--
дошкільна освіта
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
модернизация образования
--
модернизация образовательной политики
--
модернизация образовательной системы
--
модернізація
освіти
--
модернізація
освітньої
політики
--
модернізація
освітньої
системи
--
нормативно-правове забезпечення освіти
--
нормативно-правовое обеспечение образования
--
образование в Казахстане
--
освіта в Казахстані
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформирование образования
--
реформування освіти
--
середня освіта
--
среднее образование
--
управление образованием
--
управленческие решения
--
управління освітою
--
управлінські рішення
Анотація:
Розглянуто сучасний стан
освітньої
галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.
Перейти к внешнему ресурсу:
Перспективи розвитку
освітньої
галузі Республіки Казахстан: н
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)