Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=молодежный рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сетебе, Едвін (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР).
    Впровадження безпровідних ІНТЕРНЕТ-технологій на молодіжному ринку / Е. Сетебе, Т. Дронкі, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 390-399 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(6ПАР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южно-Африканская Республика
    ЮАР

    Південно-Африканська Республіка

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
безпроводные устройства -- безпровідні пристрої -- высшее образование -- вища освіта -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- инновационные ИНТЕРНЕТ-технологии -- інноваційні ІНТЕРНЕТ-технології -- маркетинговое планирование -- маретингове планування -- молодежный рынок -- молодіжний ринок -- пользователи Интернет -- користувачі Інтернет -- потребительские мотивации -- споживчі мотивації -- социальные статусы -- соціальні статуси -- стратегии продаж -- стратегії продажів -- імідж користувачів Інтернет -- имидж пользователей Интернет -- самоповага -- сомоуважение -- технологическая восприимчивость -- технологічна сприйманість
Анотація: Визначено рівень впровадження Інтернет-технологій і використання безпровідних Інтернет-пристроїв на молодіжному ринку на прикладі студентів вищих навчальних закладів в міському окрузі Цване, ПАР. Методом відбору вибрано 360 студентів із вищих навчальних закладів, для збору інформації було використано анкету. Отримані дані свідчать, що немає жодних істотних відмінностей у поглядах серед студентів, які вчаться в державних установах, і студентів з приватних установ щодо прийняття Інтернет-технологій і використання безпровідних пристроїв. Студенти вважають, що безпровідні Інтернет-пристрої надають користувачеві певний позитивний імідж і спрощують соціальне життя. Але єдиної думки про те, чи безпровідні Інтернет-пристрої демонструють певний соціальний статус користувача, підвищують самоповагу і змушують користувача відчувати себе добре, не склалося. Зібрано інформацію для розробки маркетингових планів і стратегій продажу безпровідних Інтернет-пристроїв і послуг на молодіжному ринку. Передбачено майбутнє інноваційних Інтернет-технологій і показано напрям розвитку ринку безпровідних пристроїв.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дронкі, Тоні (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (маркетинг)); Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)