Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=молокоперерабатываюшие предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Овсієнко, Н. В.
(аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві / Н. В. Овсієнко> // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 135-140 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
графические области эластичности функции
--
графічні області еластичності функції
--
кривая сохранения спроса
--
крива збереження попиту
--
кривая спроса
--
крива попиту
--
логистические кривые
--
логістичні криві
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингової стратегії
--
мерчендайзинг
--
мерчендайзінг
--
молокоперерабатываюшие
предприятия
--
молокопереробні підприємства
--
предельный уровень сбыта
--
граничний рівень сбуту
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
життевий цикл товару
--
жизненный цикл товара
Анотація:
Вивчається питання узагальненої моделі реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві. За допомогою логістичної кривої співвідносяться витрати на мерчендайзинг з отриманими результатами. Розглянуто функцію збуту в залежності від маркетингових витрат. При чому введемо поняття граничного рівня збуту Z який залежить не тільки від потужності виробництва, а й від попиту на товар, який, у свою чергу, залежить від маркетингової оптимальної стратегії. Знаходимо графічно обласні еластичності функції попиту.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)