Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моніторинг якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.


Знайти схожі

2.


    Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київьського університету імені Бориса Грінченка).
    Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень / О. Андрюшина // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 9. - С. 70-80
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- моніторинг якості освіти -- міжнародні дослідження -- зарубіжний досвід -- статистика -- качество образования -- мониторинг -- качество образования -- международные исследования -- зарубежный опыт
Анотація: Визначені характерні риси, цілі і завдання міжнародних програм оцінювання навчальних досягнень студентів США та узагальнено позитивний досвід впровадження таких досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость -- додана освітня вартість -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- информационная система -- информационная система управления -- інформаційна система -- інформаційна система управління -- качество высшего образования -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- национальная система мониторинга -- национальные системы образования -- національна система моніторингу -- національні системи освіти -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- управление образованием -- управління освітою -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Знайти схожі

4.


    Власенко, Володимир (старший викладач кафедри автоматизаціїта комп'ютерно-інтегрованих технологій; заступник директора з навчально-методичної роботи Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем).
    Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набоу абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 45-47. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- етапи моніторингу -- этапы мониторинга -- педагогические измерения -- педагогічні вимірювання -- тестові технології -- тестовые технологии -- комп'ютерне тестування -- компьютерное тестирование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы
Анотація: Розглядаються проблеми діагностики та оцінювання рівня знань учнів. Аналізуються результати моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів, яке проводилося у вигляді комп'ютерного тестування через мережу Інтернет на основі програмного забезпечення, створеного на кафедрі автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій ННІ фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем.


Дод.точки доступу:
Гриценко, Валерій; Єфіменко, Володимир; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 104-113 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
індикатори моніторингу -- индикаторы мониторинга -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система індикаторів -- система индикаторов -- якість освіти -- качество образования -- освітні індикатори -- образовательные индикаторы -- концепція освітніх індикаторів -- концепция образовательных индикаторов -- досвід США -- опыт США
Анотація: Досліджено теоретичні та методологічні основи використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять "індикатор" і "система індикаторів", визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Представлено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Удод, Олександр (директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; доктор історичних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України).
    Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 7-44 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- національна система моніторингу якості освіти -- ннациональная система мониторинга качества образования -- рейтингове оцінювання -- рейтинговая оценка -- стратифікація ВНЗ -- стратификация ВУЗа -- система рейтингового оцінювання -- система рейтинговой оценки -- цільові групи -- целевые группы -- змістовна структура системи -- смысловая структура системы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рейтингові таблиці ВНЗ -- рейтинговые таблицы ВУЗа -- проекти
Анотація: Розкривається методологія рейтингового оцінювання, здійснюваного Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України. Наводяться Рейтингові таблиці ВНЗ України за 2011 рік.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Ямковий, В'ячеслав (завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; заслужений працівник освіти України); Національна система рейтингового оцінювання ВНЗ, проект \о произв.\Национальная система рейтинговой оценки ВУЗа, проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк [та інші] // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 59-62 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моніторингові дослідження -- мониторинговые исследования -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- педагогічні моніторинги -- педагогические мониторинги -- ключові предметні компетентності -- ключевые предметные компетентности -- функціональна грамотність -- функциональна грамотность
Анотація: Розглядається питання проведення моніторингу з використанням текстових завдань специфічного змісту як один із методичних прийомів для формування у школярів предметних компетентностей. Зазаначається, що ці завдання використовуються в міжнародних порівняльних моніторигових дослідженнях і спрямовані на перевірку вміння учнів застосовувати отримані в школі знання для вирішення певних життєвих ситуацій. Репрезентативність результатів підтверджується проведеними моніторинговими дослідженнями.


Дод.точки доступу:
Денисюк, Оксана (доктор; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; м. Київ); Казарян, Ірина (методист вищої категорії з біології й географії; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; м. Київ); Лямічев, Віталій (начальник відділу змісту та розробки текстових матеріалів; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу); Титаренко , Наталія (методист вищої категорії з хімії; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; м. Київ)

Знайти схожі

8.


    Красильникова, Ганна (завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент).
    На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система освіти -- система образования -- якість освіти -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- елементи системи якості освіти -- элементы системы качества образования -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- інспектування навчальних закладів -- инспектирование учебных заведений -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- державна система акредитації ВНЗ -- государственная система аккредитации ВУЗов
Анотація: Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Жорнова, Олена (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ).
    Благополуччя здобувачів вищої освіти як об'єкт моніторингу її якості / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 36-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
благополуччя здобувачів вищої освіти -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- соціальні ефекти вищої освіти -- социальные эффекты высшего образования
Анотація: Показано, що до ключових об'єктів моніторингу якості вищої освіти має бути віднесено благополуччя здобувача вищої освіти. Моніторинг благополуччя має засвідчити таке: діяльність, спільна для здобувачів вищої освіти, породжує особливі соціальні зв'язки на грунті турботи про власне благополуччя; відбувається становлення соціальної групи представників професійного середнього класу й утворюється колективний суб'єкт - носії ідеї благополуччя; емпіричне описання зрушень у компетентності здобувача вищої освіти містить показники динаміки його благополуччя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ)

Знайти схожі

10.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Сидоренко, О. Л. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор).
    Дослідження результітів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 44-49. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование -- загальна середня освіта -- зовнішнє незалежне тестування -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества знаний -- моніторинг в освіті -- моніторинг якості освіти -- педагогічний моніторинг -- середня освіта -- тестування знань -- тестирование знаний -- якість освіти
Анотація: Розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) у створенні Національної системи моніторингу якості освіти. Визначаючи якість освіти як соціально значущу категорію, автор аналізує спроможність ЗНО забезпечувати навчал ьні заклади, установи управління освіти різних рівнів, політичні інституції країни, всіх зацікавлених осіб достовірною й повною інформацією для прийняття ефективних рішень у галузі освітньої політики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\6.pdf

Знайти схожі

12.


    Приходько, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент; учитель української мови і літератури, зарубяжної літератури).
    Науково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якості / Оксана Приходько // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 45-51. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность учащихся -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мониторинг качества знаний -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- науково-дослідна діяльність -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская деятельность -- научно-исследовательская работа -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На матеріалі робіт учнів — переможців III етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України 2015 року в секціях «Українська література», «Світова література», «Українська мова» проаналізовано сучасні тенденцїі щодо вибору теми дослідження; проведено моніторинг якості та визначено головні недоліки й типові помилки в написанні пошуково-дослідницьких робіт відділення «Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство» (секції «Українська література», «Світова література»), з'ясовано причини низького рівня робіт.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\9.pdf

Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)