Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальні досягнення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.


Знайти схожі

2.


    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.


Знайти схожі

3.


    Середа, Л. І.
    Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- критериальное оценивание -- критеріальне оцінювання -- методи оцінки -- методы оценки -- навчальний процес -- навчальні досягнення -- середня освіта -- среднее образование -- тестирование -- тестування -- учебные достижения -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів.


Знайти схожі

4.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН).
    Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови (ІІ се / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 57-58. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
календарне планування -- календарное планирование -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- учебные достижения

Перейти к внешнему ресурсу: Орієнтоване календарне планування уроків і контролю

Знайти схожі

5.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Ефективність експериментального навчання учнів 5-6 класів з низьким рівнем успішності / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 8-11. - Бібліографія : С. 11 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
експериментальне навчання -- контроль знаний -- контроль знань учнів -- контроль успешности учеников -- контроль успішності учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальні досягнення -- слабоуспевающие дети -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- успешность обучения -- учебные достижения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- экспериментальное обучение
Анотація: У статті висвітлено результати апробації та впровадження в навчальний процес методичної моделі формування літературних знань і вмінь в учнів 5-6 класів з низьким рівнем успішності.


Знайти схожі

6.


    Набок, М. В. (вчений секретар відділення вищої освіти Національної академії педагогічних наук України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- освіта регіонів -- шкільна освіта -- школьное образование -- якість шкільної освіти -- качество школьного образования -- система управління -- органи управління -- регіональна система управління -- моніторинг управлінської діяльності -- моніторингові дослідження -- навчальні досягнення -- общее среднее образование -- образование регионов -- система управления -- органы управления -- региональная система управления -- мониторинг управленческой деятельности -- мониторинговые исследования -- учебные достижения
Анотація: Аналізуються та порівнюються з європейськими нормативні підходи та реальна практика застосування моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону як основи оцінювання ефективності регіональної системи управління загальною середньою освітою.


Знайти схожі

7.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
    Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів
Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Знайти схожі

8.


    Козлова, Н. (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель української мови та літератури).
    Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 21-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільна освіта -- профильное образование -- моніторинг якості процесу навчання -- мониторинг качества процесса обучения -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- старшокласники -- старшеклассники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтелектуальні конкурси -- интеллектуальные конкурсы -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Аналізується сутність і завдання моніторингу в навчальних закладах. Звертається увага на проведення моніторингу в навчальних закладах нового типу з профільним навчанням. Розкриваються особливості моніторингу якості навчання старшокласників та визначаються умови підготовки учнів до подальшого навчання у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

9.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор).
    Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 7-12. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
засвоєння знань -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- опитування на уроці -- опрос на уроке -- оценка знаний -- оцінка знань -- перевірка знань -- проверка знаний -- украинский язык -- українська мова -- усвоение знаний -- методики оценивания -- учебные достижения -- методики оцінювання -- навчальні досягнення
Анотація: Охарактеризовано методику оцінювання навчальних досягнень учнів як кількісного показника рівня засвоєння школярами програмного матеріалу; підкреслено важливість об'єктивного оцінювання знань, умінь та навичок учнів.


Знайти схожі

10.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключові компетентності -- контроль знаний -- оценка знаний -- контроль знань -- оцінка знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- навчальні досягнення -- учебные достижения
Анотація: Висвітлюються різні аспекти актуальної проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови.


Знайти схожі

11.


    Яланська, Світлана (практичний психолог-методист; спеціаліст вищої категорії Запорізької гімназії "Контакт").
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / С. Яланська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 36-38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Оцінювання успішності школярів

   Оценивание успеваемости школьников

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- оцінювання досягнень учнів -- оценивание достижений учеников -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- 1 клас -- 1 класс -- 2 клас -- 2 класс -- консультації для вчителів -- консультации для учителей -- рекомендації для педагогів -- рекомендации для педагогов -- психодіагностична методика -- психодиагностическая методика -- мотивація досягнення успіху -- мотивация достижения успеха -- мотивація уникнення невдач -- мотивация избегания неудач -- материалы для учителей -- матеріали для вчителів
Анотація: Надається матеріал для вчителів 1-2 класів, де оцінки в балах не виставляються. З одного боку, це позитивний момент, бо сприяє збереженню психічного здоров’я дітей. З іншого, як свідчить практика, це може призвести до підвищення тривожності, неадекватного ставлення молодших школярів до бального оцінювання своїх навчальних успіхів. Пропонується консультація для вчителів і додаток, у якому представлені практичні рекомендації для педагогів і психодіагностична методика, за допомогою якої вони можуть визначити власний стиль оцінювальної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\14.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)