Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навыки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 103
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-103 
1.


    Юспина, Е.
    Каждому студенту- навыки исследователя / Е. Юспина // За кадры трансп. - 1969. - 27 нояб. - С. 1
Рубрики: ДИИТ--СТУДЕНТЫ--НАУЧНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Кл.слова (ненормовані):
ДИИТ -- труды диита -- КТМЕХ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.07.2005р. Інв.З21-69-11-27 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шпак, І.
    Навчання англійській мові для спеціальних цілей (на прикладі Business English) [Електронний ресурс] / І. Шпак, А. Мунтян // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія : зб. наук. пр. - Київ, 2013. - № 192(2). - С. 267-274. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2149/1/Kupcova.pdf. - Повний текст (174,97 kB)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- английский язык -- англійська мова -- язык для специальных целей -- мова для спеціальних цілей -- деловой язык -- ділова мова -- языковая компетенция -- мовна компетенція -- языковые навыки -- мовні навички

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (174,97 kB)

Дод.точки доступу:
Мунтян, А.; Мунтян, А. А.; Шпак, И.

Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

4.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 811.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразність мовлення -- выразительность речи -- доречність мовлення -- досконале мовлення -- змістовність мовлення -- качества речи -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные характеристики правильной речи -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мови -- культура мовлення -- культура речи -- логичность речи -- логічність мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- правильность речи -- содержательность речи -- точність мовлення -- точность речи -- украинский язык -- українська мова -- уместность речи -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- чистота мовлення -- чистота речи -- языковые нормы -- якості мовлення
Анотація: Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.


Знайти схожі

6.


    Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.


Знайти схожі

7.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- преподавание риторики -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- регуляция поведения -- регуляція поведінки -- риторическая деятельность -- риторические умения и навыки -- риторична діяльність -- риторичні вміння і навички -- самооценка -- самооцінка -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.


Знайти схожі

8.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.


Знайти схожі

9.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 18-23. - Бібліографія : С.23 : 4 назви. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- ораторское выступление -- ораторська промова -- преподавание риторики -- публичное выступление -- публічна промова -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшеклассники -- старшокласники -- стилистические упражнения -- стилістичні вправи
Анотація: Пропонуються завдання формування вмінь і навичок виголошення публічної промови (риторичні вміння та навички).


Знайти схожі

10.


    Самсонкин, В. Н. (доктор технических наук).
    Отбор и подготовка персонала для обеспечения международных пассажирских перевозок / В. Н. Самсонкин, З. П. Мазуренко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 40-43 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- перевозки международные -- подготовка кадров -- психология на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров в поездах -- проводники вагонов -- пассажиры -- качество обслуживания -- культура обслуживания -- потребности пассажиров -- повышение профессионального мастерства -- коммуникативные навыки -- обучение -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- перевезення міжнародні -- підготовка кадрів -- психологія на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів в потягах -- провідники вагонів -- пасажири -- якість обслуговування -- культура обслуговування -- потреби пасажирів -- підвищення професійної майстерності -- комунікативні навики -- навчання
Анотація: О подготовке кадров для обслуживания пассажиров в поездах международных линий с психологической точки зрения.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Мазуренко, З.П. (психолог)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Ткаченко, Валентина (соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа).
    Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
різнопланові навички життєдіяльності -- особистісний потенціал -- гармонізація взаємодії особистості -- соціальна активність особи -- педагогізація середовища -- умови групового спілкування -- групове спілкування -- проблемні ситуації -- безперервність виховного процесу -- виховний процес -- гуртки -- секції -- разноплановые навыки жизнедеятельности -- личностный потенциал -- гармонизация взаимодействия личностей -- социальная активность личности -- педагогизация окружения -- условия группового общения -- групповое общение -- проблемные ситуации -- безперерывный воспитательный процесс -- воспитательный процесс -- кружки -- секции -- социальная микросреда -- социализация воспитанников -- школы-интернаты -- социальные педагоги -- социально-педагогическая деятельность -- соціальне мікросередовище -- соціалізація вихованців -- школи-інтернати -- соціальні педагоги -- соціально-педагогічна діяльність
Анотація: Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження.


Дод.точки доступу:
Конвенція ООН про права дитини \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

13.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 2-9. - Бібліографія : С.9 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старшие классы -- старші класи -- стилистические приемы -- стилистические средства морфологии -- стилистические умения и навыки -- стилистические функции языковых единиц -- стилістичні вміння і навички -- стилістичні вправи -- стилістичні засоби морфології -- стилістичні функції мовних одиниць -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються стилістичні можливості морфології, надаються матеріали для допомоги вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології (морфологічні особливості іменників, прикмет ників, числівників, займенників, дієслів та службових частин мови).


Знайти схожі

14.


    Русалкіна, Любов (учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
    Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання журналістики -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- интерактивные методы -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- преподавание журналистики -- преподавание риторики -- профильное обучение -- профільне навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- система формування особистості учня -- украинский язык -- українська мова -- формирование личности учащихся
Анотація: Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

15.


    Романко, І. (аспірантка кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка; старший викладач кафедри іноземних мов, латинської мови та медичної термінології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія").
    Механізми діалогічної взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 65-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
освіта за кордоном -- загальноосвітні навчальні заклади -- взаємодія вчителя та учнів -- діалог вчителя та учнів -- діалогічні взаємодії -- британські школи -- запитання- відповідь -- навички критичного мислення -- критичне мислення -- дослідження Е.Кінг -- навчальний діалог -- образование за рубежом -- ощеобразовательные учебные заведения -- взаимодействие учителя и учеников -- диалог учителя и учеников -- диалоговые взаимодействия -- британские школы -- вопросы-ответы -- навыки критического мышления -- критическое мышление -- исследования Е. Кинг -- образовательный диалог
Анотація: Розглянуто наукові підходи, механізми діалогічної взаємодії, структуру діалогу у формі "запитання-відповідь" у загальноосвітніх школах Великої Британії, а також подано дані дослідження Е. Кінг щодо формування навичок критичного мислення в навчальному діалозі.


Дод.точки доступу:
Кінг, Е. \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету управління персоналом та маркетингу Київського національного економічного універсітету ім. В.Гетьмана).
    Розвиток навичок листування під час викладання ділової англійської мови у ВНЗ економічного профілю / Л. Червінська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 25-27 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
розвиток навичок -- ділова англійська мова -- ділові листи -- учбові предмети -- методика викладання -- англійська мова -- іноземні мови -- мовленнєві навичкі -- ділове листування -- развитие навыков -- деловой английский язык -- деловые письма -- учебные предметы -- методика преподавания -- английский язык -- иностранные языки -- языковые навыки -- деловая переписка
Анотація: Розглянуто способи активізації вмінь та навичок написання ділових листів, аналізуються найбільш складні випадки та пропонуються вправи на розвиток навичок ділового листування англійською мовою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Кириченко, Марія (учитель української мови і літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування / М. Кириченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 44-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
тематичні блоки -- зовнішнє незалежне тестування -- алгоритм дій -- узагальнення знань -- мовні уміння учнів -- навичкі учнів -- самоперевірка -- самопідготовка учнів -- самоконтроль учнів -- засвоєння матеріалу -- аналіз помилок -- тематические блоки -- внешнее независимое тестирование -- алгоритм действий -- обобщение знаний -- языковые умения учеников -- навыки учеников -- самопроверка -- самоподготовка учеников -- самоконтроль учеников -- усвоение материала -- анализ ошибок -- педагогічний досвід -- педагогический опыт
Анотація: Висвітлено особистості використання методу укрупнених тематичних блоків, здійснено аналіз педагогічного досвіду в аспекті формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока
Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Лавренова, М.
    Психологічні засади формування українського літературного мовлення молодших школярів в умовах діалектного середовища Закарпаття / М. Лавренова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 119-129. - Бібліографія : С.129 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалекты -- діалекти -- закарпатские говоры -- закарпатські говірки -- интерференция языковая -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- мовна інтерференція -- мовна транспозиція -- навчання орфоепії -- обучение орфоэпии -- обучение устной речи -- орфоепічні помилки -- орфоепія -- орфоэпические ошибки -- орфоэпия -- психолингвистика -- психолінгвістика -- психология речевой деятельности -- психологія мовленнєвої діяльності -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- транспозиция
Анотація: Формування в молодших школярів вимовних навичок української літературної мови - одне з завдань розвитку їхнього мовлення. Психологічну основу методики розвитку мовлення становить теорія мовленнєвої діяльності. Психолінгвістика визначає мовлення як дія льність, що входить у систему людської діяльності. Варто подбати про мотивацію мовлення дітей, що спонукає їх до усвідомленої мовленнєвої активності. Для методики надзвичайно важливо визначити мовну здатність, від розуміння якої залежить характер впли ву на мовлення дітей.


Знайти схожі

20.


    Лавренова, Марія (учитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Іршавського району Закарпатської області).
    Система вправ з формування орфоепічних навичок українського літературного мовлення першокласників в умовах закарпатських говорів / Марія Лавренова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 33-36. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
закарпатские говоры -- закарпатські говірки -- литературное произношение -- літературна вимова -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання орфоепії -- обучение орфоэпии -- орфоепічні вправи -- орфоепічні навички -- орфоэпические навыки -- орфоэпические упражнения -- українська мова в школах національних меншин
Анотація: У статті представлено систему вправ на вироблення в учнів початкових класів правильної літературної вимови в умовах закарпатських говорів.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-103 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)