Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=национальные образовательные системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Гончаренко, Олена (аспірант лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Етнонаціональне розмаїття як суспільна і педагогічна проблема у США / О. Гончаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
національні меншини -- американська нація -- етнонаціональна політика -- національні освітні системи -- національні відносини -- організація освіти -- освітні реформи -- американські школи -- соціалізація дітей -- национальные меншинства -- американская нация -- этнонациональная политика -- национальные образовательные системы -- национальные отношения -- организация образования -- образовательные реформы -- социализация детей
Анотація: Багатонаціональний, багатоконфесійний, багатокультурний характер американського суспільства зумовлює необхідність приділяти особливу увагу розв'язанню проблеми соціалізації дітей-вихідців із національних меншин.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бордакова, О. М.
    Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. М. Бордакова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 105-114. - Бібліографія : С.114 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
европейское образование -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- консультант -- консультирование -- консультування -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образование в Европейском Союзе -- образование в Польше -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в Польщі -- професійна інформація -- професійна орієнтація -- профессиональная информация -- профессиональная ориентация -- профконсультант -- профконсультационная работа -- профконсультаційна робота -- профориентация школьников -- профорієнтація учнів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрито передумови впровадження посади профконсультанта в школах європейських країн, здійснено науково-педагогічний аналіз роботи профконсультантів в середній ланці освіти Польщі, окреслено основне коло їх діяльності, напрями і методи роботи, завдання і функції даних фахівців. У новій реформованій системі освіти Польщі приділено значну увагу професійній орієнтації молоді на всіх етапах навчання та запроваджено нову посаду "шкільний профконсультант".

Перейти к внешнему ресурсу: Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі

Знайти схожі

3.


    Мамбетказиев, Айдар (докторант PhD; первый вице-президент Казахстанско-Американского свободного университета; г.Усть-Каменогорск; Казахстан).
    Влияние процесса глобализации на обеспечение конкурентоспособности ВУЗа / А. Мамбетказиев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 387-396. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497-5 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшая школа -- вища школа -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- глобалізація -- глобализация -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- институциональная кооперация -- інституціональна кооперація -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интернационализация -- освітня інтернаціоналізація -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- образовательные инновации -- освітні інновації -- образовательные реформы -- освітні реформи -- образовательные услуги -- освітні послуги -- принципиальные основы -- принципові засади -- рыночные условия -- ринкові умови -- университеты -- університети
Анотація: Показано, что интеграционные процессы в мировом экономическом и образовательном обществе формируют новую конкурентную среду в системе высшего образования. Определены противоречия, вызванные влиянием процесса глобализации на сферу образования. Обоснованы направления влияния процесса глобализации на образование, основные направления повышения конкурентоспособности ВУЗов в условиях глобализации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Авксєнтьєв, М. Ю. (докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.56(4УКР)
Рубрики: Образование
   Освіта

   Професионально-техническое образование

   Професійно-технічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадры -- кадри -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные инновации -- освітні інновації -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные услуги -- освітні послуги -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты образования -- професійні стандарти освіти -- рабочие специальности -- робітничі спеціальності -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- системная структуризация -- системна структуризація
Анотація: У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Кочарян, І. С. (кандидат економічних наук; доцент; перший проректор Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого; м.Київ; Україна).
    Аналіз інформаційного забезпечення суб'єктів планування вищої освіти / І. С. Кочарян // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 97-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)с-2 + 74.58(4УКР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственные заказы -- державні замовлення -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- информационное структурирование -- інформаційне структурування -- информационные массивы -- інформаційні масиви -- квалифицированные кадры -- кваліфковані кадри -- кодирование массивов -- кодування масивів -- кодификаторы -- класифікатори -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- нормативная информация -- нормативна іенформація -- образовательная подготовка -- освітня підготовка -- специалисты -- фахівці -- справочная информация -- довідкова інформація -- управленческие субъекты -- управлінські суб'єкти -- учебное планирование -- учбове планування -- учебные мощности -- навчальні потужності -- электронная информация -- електронна інформація -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании
Анотація: Проаналізовано інформаційне забезпечення та кодування масивів нормативно-довідкової інформації суб'єктів планування вищої освіти, що є необхідним для розробки планів державного замовлення на підготовку фахівців

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Максимович, В. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри банківських інвестицій Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Становлення сучасної національної освітньої системи через призму минулого / В. І. Максимович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74(4УКР)г
Рубрики: Образование
   Освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- системное моделирование -- системне моделювання -- учебные заведения -- учбові заклади
Анотація: Розглянуто особливості становлення вітчизняної освітньої системи, її специфіку, сучасні тенденції розвитку, що дало змогу розкрити проблеми в освіті як на рівні держави, так і на рівні освітнього закладу та запропонувати можливі шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Остапенко, В. І. (здобувач кафедри організації роботи та управління в органах прокуратури Національної академії прокуратури України).
    Окремі питання оптимізації моделі професійної підготовки прокурорів в Україні / В. І. Остапенко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2013. - № 12. - С. 183-190. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.586.7(4УКР)в + 67.72(4УКР)в6
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
морально-психологические качества прокуроров -- морально-психологічні якості прокурорів -- модели профессиональной подготовки -- модели професійної підготовки -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная оптиизация -- освітня оптимізація -- правовая регламентация -- правова регламентація -- прокуроры -- прокурори -- специальная подготовка -- спеціальна підготовка
Анотація: Наведено стислий аналіз існуючої моделі професійної підготовки прокурорів в Україні. Запропоновано правовий механізм та способи впровадження нової моделі професійної підготовки прокурорських кадрів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
О прокуратуре, законопроект Украины \о произв.\; Про прокуратуру, проект закону \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Радіонова, Ірина Федорівна (професор кафедри макроекономіки та державного управління Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Аналіз екстерналій освітньої сфери / І. Ф. Радіонова, Н. О. Ткаченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 36-45 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние население -- добробут населення -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- национальные экономики -- національні економіки -- образовательная сфера -- освітня сфера -- освітня політика -- образовательная политика -- организационная специфика -- організаційна специфіка -- отраслевые показатели -- галузеві показники -- статистические данные -- статистичні дані -- теоретические аспекты -- теоретичні аспети -- трудовая занятость -- трудова зайнятість -- финансирование образования -- фінансування освіти -- характерные особенности -- характерні особливості -- экономический рост -- економічне зростання -- экстерналии образования -- екстерналії освіти -- экстернальные индикаторы образования -- екстернальні індикатори освіти
Анотація: Теоретично обґрунтовано й статистично перевірено гіпотезу про можливість оцінювання екстерналій освітньої сфери за впливом показників освітньої сфери, що віддзеркалюють її масштаб, організацію, фінансування та відповідність потребам національної економіки, на темпи економічного зростання, рівень безробіття й нерівність розподілу доходів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ткаченко, Наталія Олександрівна (старший викладач кафедри економічної теорії Університету економіки та права "КРОК"; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

9.


    Тимошенко, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; зав. кафедри економіки Київського національного університету культури і мистецтв).
    Економічний освітній простір України : сучасні тенденції та перспективи розвитку / О. В. Тимошенко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 194-199 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в7-2 + 74.58в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 20 ст.; 21 ст. нач.

   Економіка освіти, 20 ст.; 21 ст. поч.

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- высшее экономическое образование -- вища економічна освіта -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- регуляторные механизмы -- регуляторні механізми -- рынок труда -- ринок праці -- содержательные особенности -- змістовні особливості -- структурная модернизация -- структурна модернізація -- терминология -- термінологія -- трудоустройство -- працевлаштування -- функциональная направленность -- функціональна спрямованість -- экономисты -- економісти
Анотація: Проаналізовано історичний аспект розвитку вищої економічної освіти з ХХ ст. до сьогодення. Здійснено аналіз структурних змін, які відбулися в системі вищої освіти країни за період пострадянського простору. У дослідженні узагальнено сутнісну характеристику категорії “вища економічна освіта”, а також розкрито теоретичні аспекти розвитку вищої освіти держави в сучасних умовах через розуміння її мети, завдань, змісту і технологій, відповідно до Концепції розвитку економічної освіти. У статті проаналізовано сучасний стан та окреслено перспективи розвитку вищої економічної освіти в Україні. Автором висвітлюється недосконалість сучасного механізму регулювання взаємодії вищої освіти та співвідношення попиту і пропозиції спеціалістів на ринку праці при праксеологічному підході. Представлені різні підходи до професійної підготовки економістів і модернізації вищої економічної освіти Україні в цілому, обгрунтовується необхідність вивчення європейського досвіду з цього питання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\46.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Российская империя \о ней\

Знайти схожі

10.


    Бердимуратова, Куралай (студент PhD; Казахский экономический университет им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан).
    Государственное реформирование системы высшего образования в Казахстане / К. К. Бердимуратова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 73-78 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-1 + 74.58(5КАЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственное реформирование образования -- державне реформування освіти -- доступность образования -- доступність освіти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- реформа освіти -- реформа образования -- качество образования -- якість освіти -- профессорско-преподавательские кадры -- професорсько-викладацькі кадри -- университеты -- університети -- целевое инвестирование -- цільове інвестування -- человеческий капитал -- людський капітал -- человеческий потенциал -- людський потенціал -- інвестиції в вищу освіту -- инвестиции в высшее образование
Анотація: Показано, что главной целью реформирования высшего образования в Казахстане является повышение его качества и доступности. Проведен анализ влияния показателей высшего образования на развитие человеческого капитала. Эконометрически доказано, что развитие человеческого потенциала в большей степени зависит от инвестирования в высшее образование. Учтен опыт Республики Казахстан, но результаты исследования могут быть применены для развития системы высшего образования других стран.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Макулова, Айымжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой прикладной математики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан); Рыскулова, Майра (кандидат экономических наук; преподаватель кафедры государственного регулирования экономики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан)

Знайти схожі

11.


    Захарін, Сергій Володимирович (директор Науково-дослідного інституту економіки Київського національного університету технологій та дизайну; доктор економічних наук; старший науковий співробітник).
    Фінансування розвитку системи вищої освіти України : проблеми і перспективи / С. В. Захарін, М. П. Денисенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 113-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в-93 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы образования, 1995-2010 гг.

   Фінанси освіти, 1995-2010 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- высшее образование -- вища освіта -- государственное управление образованием -- державне управління освітою -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- отраслевое финансирование -- галузеве фінансування -- фінансування освіти -- финансирование образования
Анотація: Проаналізовано стан розвитку системи вищої освіти України. Визначено організаційно-економічні та фінансові умови функціонування системи вищої освіти. Обґрунтовано пропозиції щодо подальшої оптимізації розвитку системи вищої освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Денисенко, Микола Павлович (професор кафедри економіки, обліку і аудиту Київського національного унірверситету технологій та дизайну; доктор економічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Зелінська, Г. О. (доктор економічних наук; доцент Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу).
    Інтеграція вищої освіти як один з механізмів забезепечення інтелектуальної складової розвитку вітчизняних нафтогазових підприємств / Г. О. Зелінська, І. Б. Запухляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 103-107 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.13(4УКР)г-6 + 74.58(4УКР-4ІВА)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика топливной промышленности, 2008-2012 гг.

   Економіка паливної промисловості, 2008-2012 грр.

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Ивано-Франковская область

    Івано-Франківська область

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальные потенциалы -- інтелектуальні потенціали -- конкурентоспособность персоналу -- конкурентоспроможність персоналу -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- профессиональные знания -- професійні знання -- системная интеграция -- системна інтеграція -- украинские нефтегазовые предприятия -- українські нафтогазові підприємства -- безперервне навчання -- непрерывное обучение -- освіта продовж життя -- образование на протяжении жизни -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации
Анотація: Розглянуто роль інтеграції освітньої системи на різних рівнях та потреби забезпечення вітчизняних нафтогазових підприємств у працівниках з високим рівнем інтелектуального потенціалу, що забезпечить ефективне їх функціонування та подальший розвиток.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Запухляк, І.Б. (кандидат економічних наук; доцент Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу; м.Івано-Франківськ; Україна); Ивано-Франковский технический университет нефти и газа \о нем\Івано-Франківський технічний університет нафти та газу \о нем\

Знайти схожі

13.


    Абилкасімова, Жибек (кандидат PhD Евразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан).
    Вплив потреб ринку праці на систему державної освіти / Ж. Абилкасімова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 218-223 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 2004-2013 гг.

   Економіка освіти, 2004-2013 рр.

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование образования -- державне регулювання освіти -- занятость населения -- зайнятість населення -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательные услуги -- освітні послуги -- рынок труда -- ринок праці -- системные взаимодействия -- системні взаємодії
Анотація: Проаналізовано державне регулювання ринку праці в Республіці Казахстан, потреби ринку праці та ринку освітніх послуг. Здійснено аналіз найбільш затребуваних професій та їх співвідношення із запитами ринку праці. Запропоновано напрями удосконалення системи надання якісних освітніх послуг, а також модель взаємозв'язку системи освіти з ринком праці.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Макулова, Айымжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой прикладной математики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан); Рыскулова, Майра (кандидат экономических наук; преподаватель кафедры государственного регулирования экономики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан)

Знайти схожі

14.


    Сафонова, Віра Євгенівна (доктор економічних наук; доцент; директор Центру організаційних досліджень Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Інноватика та інноваційна здатність системи освіти : економіко-теоретичний аспект / В. Є. Сафонова // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 8. - С. 53-57 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - Стаття англійською мовою.
ББК 65.497г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
базисные инновации -- базисні інновації -- теория инновационной деятельности -- теорія інноваційної діяльності -- государственная поддержка образования -- державна підтримка освіти -- инновації в образовании -- інновації в освіті -- инновационная способность -- інноваційна здатність -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- инновационные процессы -- інноваційні процеси -- научные концепции -- наукові концепції -- национальная конкурентоспособность высшего образования -- національна конкурентоспроможність вищої освіти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- рыночные инноватционные механизмы -- ринлкові інноваційні механізми -- системные законы -- системні закони
Анотація: Розкрито основні концепції, теорії інновацій та закони протікання інноваційних процесів. Головну увагу зосереджено на аналізі інноватики та інноваційної здатності системи освіти. Наголошено на необхідності оптимального поєднання ринкових інноваційних механізмів і активної державної підтримки освоєння і поширення базисних інновацій, що визначають конкурентоспроможність країни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

15.


    Харакальова, Любіца (PhD (міжнародні економіні відносини); Ing.; доцент факультету міжнародніх відносин Університету економіки; м.Братислава; Словаччина).
    Освітня політика Європейського Союзу та її відображення в Стратегії "Європа 2020" [Текст] / Л. Харакальова, Л. Ліпкова, М. Греш // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 8. - С. 319-326 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4)в6-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 2013 г.

   Економіка освіти, 2013 р.

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- вища освіта -- стратегическое управление образованием -- стратегічне управління освітою -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- иммиграция -- імміграція -- мобильность населения -- мобільність населення -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- общеевропейская образовательная политика -- загальноєвропейська освітня політика -- общеевропейская социальная политика -- загальноєвропейська соціальна політика -- общеевропейская трудовая политика -- загальноєвропейська трудова політика -- рынок труда -- ринок праці -- трудоустройство молодёжи -- працевлаштування молоді
Анотація: Проаналізовано ключові законодавчі та нормативні зміни в ЄС в останнє десятиліття, пов’язані з різноманітними аспектами боротьби з молодіжним безробіттям, неписемністю, дисбалансом між професійними навичками та попитом на них, старінням населення тощо. Також описано основні виклики соціальній та трудовій політикам ЄС на найближчі роки, включаючи питання імміграції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ліпкова, Людмила (PhD (міжнародні економічні відносини); Dr.; Prof.; Ing.: декан факультету міжнародних віносин Університету єкономітки; м.Братислава; Словаччина); Греш, Мартін (PhD (міжнародні відносини);доцент факультету міжнародних відносин Економічного університету; м.Братислава; Словаччина); Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Европа 2020: стратегия разумного, устойчивого и инклюзивного роста, стратегия развития ЕС \о произв.\Европейский Союз, международная организация \о произв.\

Знайти схожі

16.


    Моргулець, О. Б. (кандидат економічних наук; доцент; директор навчально-методичного центру управління підготовки фахівців Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ).
    Методики оцінювання рівня автономії ВНЗ [Текст] / О. Б. Моргулець // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 11. - С. 152-157 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-80 + 74.58(0)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Украина
    Україна

    Белоруссия

    Білорусія

    Германия

    Німеччина

    Грузия

    Грузія

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
академическая автономия -- академічна автономія -- автономія вищих навчальних закладів -- автономия высших учебных заведений -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- вища освіта -- индикативное оценивание автономии -- індикативне оцінювання автономії -- кадровая автономия вузов -- кадрова автономія ВНЗ -- качественные характеристики -- якісні характеристики -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- организационная автономия -- організаційна автономія -- оценочная методология -- оціночна методологія -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- финансовая автономия -- фінансова автономія -- университетская автономия -- університетська автономія -- управленческая эффективность высшего образования -- управлінська ефективність вищої освіти
Анотація: Запропоновано авторську методику оцінювання рівня автономії ВНЗ, що заснована на системі індикаторів, визначенні вагомості їхнього впливу на ефективність управління діяльністю ВНЗ, розрахунку інтегрального показника рівня автономії та формалізації якісної характеристики цього значення. Методика дозволяє оцінити чинники ефективності управлінської діяльності ВНЗ, що пов'язані з автономією, визначити можливості та напрями розвитку як конкретного ВНЗ, так і національної системи освіти в цілому. Представлено результати апробації запропонованої методики в порівняльному аналізі автономії ВНЗ України, Білорусії, Польщі, Грузії та Німеччини.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

17.


    Красножон, С. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри інвестиційної діяльності Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана).
    Інновації в освіті [Текст] / С. В. Красножон, В. А. Піддубний // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Организация образования

   Організація освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- глобализация -- глобалізація -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології в освіті -- инновационный процесс -- інноваційний процес -- информатизация -- інформатизація -- маркетинг в вищій освіті -- маркетинг вищих навчальних закладів -- маркетинг высших -- научно-инновационные парки -- науково-інноваційні парки -- научно-технический прогресс -- науково-технічний прогрес -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- национальные экономики -- національні економіки -- нововведения -- нововведення -- НТП -- образовательные инновации -- освітні інновації -- проектное обучение -- проектне навчання -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системная синергетика -- системна синергетика -- українська освіта -- украинское образование -- українська освіта -- учителя -- вчителі
Анотація: Освіта, як одна з найважливіших складових суспільства, з одного боку, знаходиться у певній залежності процесів, що відбуваються в ньому, повинна швидко реагувати та відповідати стану науково-технічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни, з іншого - безумовно, впливає на всі процеси і сторони життя, оскільки готує індивідуумів та фахівців, розвиває особистість, формує певні життєві погляди. Освіта - це сполучна ланка, необхідна для процвітання і розвитку будь-якої країни. Так, для поліпшення рівня життя окремої держави необхідно використовувати синергетичний ефект взаємодії інновацій і освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Піддубний, В.А. (доктор технічних наук; професор кафедри технічної механіки і пакувальної техніки Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

18.


    Ушаков, Денис Сергійович (доктор економічних наук; викладач Міжнародного коледжу Університету Суан Сунандха Ражабхар; м.Бангкок; Таїланд; Dr.).
    Державні витрати на освіту у ХХІ столітті [Текст] : кількісне оцінювання ефективності та межі раціональності / Д. С. Ушаков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 253-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(0)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы образования, 2001-2014 гг.

   Фінанси освіти, 2001-2014 рр.

Кл.слова (ненормовані):
бюджетное финансирование -- бюджетне фінансування -- государственные расходы -- державні витрати -- индикативные показатели -- індикативні показники -- интеллектуализация труда -- інтелектуалізація праці -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- корреляционный анализ -- кореляційний аналіз -- макроэкономические достижения -- макроекономічні досягнення -- мировое хозяйство -- світове господарство -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- отраслевые бюджеты -- налузеві бюджети -- оценочная методология -- оціночна методологія -- расходная динамика -- витратна динаміка -- управленческая целесообразность -- управлінська доцільніьсть -- эффективность финансования образования -- ефективність фінансування освіти -- экономический рост -- економічне зростання
Анотація: Оцінено економічну роль, ефективність та доцільність державного фінансування освіти. На основі запропонованої автором методики приведено кореляцію динаміки державних видатків на освіту з основними макроекономічними досягненнями в період 2001–2014 років. Представлено висновки щодо різкого скорочення економічної ефективності державних видатків на освіту, а також рекомендації автора відносно модернізації національної стратегії інтелектуалізації праці.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

19.


    Ушаков, Денис Сергійович (доктор економічних наук; викладач Міжнародного коледжу Університету Суан Сунандха Ражабхар; м.Бангкок; Таїланд; Dr.).
    Економічна ефективність державного фінансування освіти [Текст] : оцінювання економічних умов зростання / Д. С. Ушаков, О. Ю. Архіпов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 66-73 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(0)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы образования

   Фінанси освіти, 2001-2014 рр.

   Теория стратегического управления, 2001-2014 гг.

   Теорія стратегічного управління, 2001-2014 рр.

Кл.слова (ненормовані):
бюджетное финансирование образования -- бюджетне фінансування освіти -- финансирование образования -- фінансування освіти -- государственные расходы -- державні витрати -- индикативные показатели -- індикативні показники -- интеллектуализация труда -- інтелектуалізація праці -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- корреляционный анализ -- кореляційний аналіз -- макроэкономические достижения -- макроекономічні досягнення -- мировое хозяйство -- світове господарство -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- рациональность финансирования -- раціональність фінансування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- расходная динамика -- витратна динаміка -- системная модернизация -- системна модернізація -- эффективность финансирования образования -- ефектиивність фінансування освіти -- экономический рост -- економічне зростання
Анотація: На основі аналізу статистики Світового банку та авторської методики протестовано кореляцію між рівнем державного фінансування освіти та макроекономічною динамікою країн світу, що класифіковані на чотири групи за рівнем їх добробуту. Виділено основні закономірності реалізації економічної ефективності державних видатків на освіту, надано висновки відносно принципів модернізації національної системи адміністрування освітніх послуг.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Архіпов, Олексій Юрйович (доктор економічних наук; професор кафедри світової економіки та міжнародних відносин Південного федерального університету; м.Ростов-на-Дону; Росія)

Знайти схожі

20.


    Сухомлин, Л. Є. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу модернізації вищої освіти ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти").
    Методологічні підходи до макроекономічного планування системи вищої освіти [Текст] / Л. Є. Сухомлин // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 80-85 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.497в7-80 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
индикативные показатели -- індикативні показники -- инструменты обеспечения развития -- інструменти забезпечення розвитку -- концепции социально-экономического развития -- концепції соціально-економічного розвитку -- макроэкономическое планирование системы высшего образования -- макроекономічне планування системи вищої освіти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- планирование в системе высшего образования -- планування в системі вищої освіти -- учебные мощности -- учбові потужності -- качество образования -- якість освіти -- професійна компетентність випускників -- профессиональная компетентность выпускников -- факторы развития высшего образования -- фактори розвитку вищої освіти -- людський капітал -- человеческий капитал -- экономическая эффективность планирования -- економічна ефективність планування -- загальноєвропейський освітній простір
Анотація: За результатами аналізу методів регулювання розвитку вищої освіти на загальноєвропейському та у світовому освітньому просторі запропоновані методологічні підходи до планування розвитку вітчизняної системи вищої освіти. Наведено концептуальні підходи до планування, сформульовано специфічні принципи організації планування. Визначено характерні чинники, критерії, показники, механізми забезпечення запланованого розвитку.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)