Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=національні системи освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Степко, М. Ф.
    Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти
Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость -- додана освітня вартість -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- информационная система -- информационная система управления -- інформаційна система -- інформаційна система управління -- качество высшего образования -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- национальная система мониторинга -- национальные системы образования -- національна система моніторингу -- національні системи освіти -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- управление образованием -- управління освітою -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Знайти схожі

3.


    Карпенко, О. В.
    Упровадження болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Література : С. 97-98 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Латвия
    Литва

    Эстония

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- принципи Болонського процесу -- принципы Болонского процесса -- государственная политика -- державна політика -- європейська інтеграція -- страны Балтики -- країни Балтії -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательная политика -- образовательные услуги -- освітні послуги -- освітня політика -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\15.pdf

Дод.точки доступу:
Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)