Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=начальное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-38 
1.


    Харченко, Тетяна.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04 (4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Франція
    Ам'єн

    Франция

    Амьен

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\

Знайти схожі

2.


    Анатольєва, О. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри історії держави і права (Київський національний університет внутрішніх справ)).
    Державно-правовий захист неповнолітніх в УСРР (20-ті роки ХХст.) / О. Анатольєва // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 170-174. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Право
   Сімейне право

   Право

   Семейное право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
охорона дитинства -- захист неповнолітніх -- реформування охорони дитинста -- органи захисту неповнолітніх -- дитяча безпритульність -- освіта дітей -- початкова освіта -- виховна робота -- охрана детства -- защита несовершеннолетних -- реформирования охраны дитинста -- органы защиты несовершеннолетних -- детская беспризорность -- образование детей -- начальное образование -- воспитательная работа -- государственная политика -- державна політика
Анотація: Аналіз державно-правового захисту неповнолітніх в УССР (20-ті роки ХХ ст.).

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2622ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Богуславський, Михайло (головний науковий співробітник інституту теорії та історії педагогіки Російської академії освіти (РАО); член кореспондент РАО; доктор педагогічних наук; професор).
    Розвиток теоретичних основ змісту загальної освіти у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогічна наука, 20 ст. друга пол.
   Образование. Педагогическая наука

   Росcия
    Москва

Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна педагогіка -- зміст освіти -- світолядний аспект -- теорія змісту освіти -- методологічний аспект -- інноваційний розвиток -- рефлексія -- типологія підходів змісту освіти -- типологізація теорії змісту освіти -- періодизація змісту освіти -- прагматична педагогіка -- школа навчання -- педагогіка російського зарубіжжя -- політехнічна освіта -- початкова освіта -- квінтесенція -- інноваційні феномени -- теорія евристичного навчання -- отечественная педагогика -- функции содержания образования -- методологичный аспект -- инновационное развитие -- прагматичная педагогика -- школа обучения педагогики русского зарубежья -- политехническое образование -- начальное образование -- инновационный феномен -- теория эвристического обучения
Анотація: Аналіз світоглядно-методологічних засад розвитку теорії змісту освіти дає можливість не тільки виокремити відповідні підходи до тлумачення змісту освіти, досліджувати сучасний стан проблеми, а виявити етапи і тенденції розвитку цього процесу.


Дод.точки доступу:
Краєвський, В.В. \о нем\; Лазарев, В.С. \о нем\; Хуторський, А.В. \о нем\; Дьюї, Дж. \о нем\; Кершенштайнер, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Пригоровська, Л. В.
    Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О.П.Довженка / Л. В. Пригоровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- жизненный путь писателя -- життєвий шлях письменника -- история педагогики -- история украинской школы -- история школ -- історія педагогіки -- історія української школи -- історія шкіл -- начальная школа -- начальное образование -- педагогика Украины -- педагогіка України -- початкова освіта -- початкова школа -- украинские писатели -- українські письменники -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто деякі малозвісні факти, що стосуються витоків початкової освіти на історичній батьківщині видатного діяча культури О.П.Довженка та його навчання в приходській школі. Сосницька початкова школа була важливим етапом у навчанні й вихованні О.П. Довженка. Вона значно поширила уявлення майбутнтього письменника й кінодраматурга про навколишній світ, активно сприяла розвитку його пізнавальних інтересів, природних задатків, найліпших морально-вольових якостей. Як відмінник навчання, він прагнув пізнати й осягти більше, ніж того вимагали тодішні шкільні програми, і ніколи не зупинятися на досягнутому.


Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер) \о нем\; Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер) \о нем\; Сосницька початкова школа \о ней\; Сосницкая начальная школа \о нем\

Знайти схожі

5.


    Бондар, Л. С.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця ХІХ ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 121-128. - Бібліографія : С.127-128 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка--19 ст. кін.-20 ст. поч.
   Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.

Кл.слова (ненормовані):
воскресные школы -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- земские школы -- земські школи -- история образования -- история образования в России -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- министерские начальные школы -- міністерські початкові школи -- навчальний процес -- начальное образование -- недільні школи -- початкова освіта -- Російська імперія -- Российская империя -- учебный процесс -- церковнопарафіяльна школа -- церковноприходская школа -- школи грамоти -- школы грамоты
Анотація: В статті розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл - та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційованого під ходу до навчального процесу.


Знайти схожі

6.


    Шаравара, Т. О.
    Історіографія освітніх реформ у Російській імперії другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Т. О. Шаравара // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 5. - С. 147-161. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 66 назв
УДК
ББК 63.3(2)5
Рубрики: Історія, 19-20ст. поч.
   История, 19-20 ст. нач.

   Російська імперія
    Российская империя

    Россия

    Росія

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- зарубежная историография -- зарубіжна історіографія -- история высшего образования -- история образования в России -- історіографія -- історія вищої освіти -- історія освіти в Росії -- начальное образование -- образовательные реформы -- освітні реформи -- початкова освіта -- радянська історіографія -- середня освіта -- советская историография -- современная историография -- среднее образование -- сучасна історіографія
Анотація: Проаналізовано радянську, зарубіжну та сучасну історіографію реформ вищої, середньої й початкової освіти в Російській імперії. Визначено чинники, що вплинули на характер публікацій, окреслено недостатньо висвітлені проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Чечилова, Галина (заступник директора з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; викладач методист).
    Бориславський педагогічний коледж: минуле, сучасне, майбутнє / Г. Чечилова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 52-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Хмельницька область

    Хмельницкая область

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- система виховної роботи -- система воспитательной работы -- виховна робота -- воспитательная работа -- педагогічні коледжі -- педагогические колледжи -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Описано особливості діяльності Бериславського педагогічного коледжу. Висвітлюються напрацювання та здобутки навчального закладу впродовж вісімдесятирічного періоду його функціонування. Зосереджено увагу на таких аспектах діяльності, як виховна робота, проходження студентами педагогічної практики, організація культурно-масових заходів, робота творчих колективів, спортивна підготовка молоді.


Дод.точки доступу:
Бериславський педагогічний коледж \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Шкворченко, Галина (викладач інформатики).
    Підготовка вчителя інформатики початкової школи / Г. Шкворченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 68-70. - Библиогр. в конце ст. - 1табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- информатизация -- початкова освіта -- начальное образование -- інформатика у початковій школі -- информатика в начальной школе -- вчителя інформатики -- учителя информатики -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- інформаційні технології -- информационные технологии -- педагогічні коледжі -- педагогические колледжи -- досвід коледжів -- опыт колледжей
Анотація: Описано зміст та особливості підготовки вчителя інформатики початкової школи у Бериславському педагогічному коледжі. Аналізується досвід проходження студентами практики з викладання інформатики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Бериславський педагогічний коледж \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Таровська, Олена (науковий співробітник відділу філософських та етнопсихологічних проблем українознавства ННДІУВІ).
    Концептуальні засади комплекту варіативних підручників з літературного читання для 2,3 і 4 класів з Українською мовою навчання [Текст] / О. Таровська // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 279-280. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання читання -- початкова осівта -- компетентнісне навчання -- виховні технології -- українознавство -- розвиток школярів -- підручники -- методика преподавания чтения -- начальное образование -- компетентностное обучение -- технологии воспитания -- украиноведение -- развитие школьников -- учебники
Анотація: Проаналізовано напрямки виховання дитини у сучасній початковій школі і відповідність комплекту підручників з літературного читання для 2, 3 і 4 класів цим напрямкам.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Сазонець, І. Л. (доктор економічних наук; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Україна).
    Пріоритети концепції " економічного імперіалізму" в дослідженні соціальної відповідальності транснаціональних корпорацій як формальних інститутів / І. Л. Сазонець // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 54-61 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Капиталистический способ производства, 1997-2010 гг.

   Капіталістичний спосіб виробництва, 1997-2010 рр.

   Україна
    Украина

    Франція

    Німеччина

    Японія

    Боливия

    Болівія

Кл.слова (ненормовані):
институты -- інститути -- інституционализм -- институционализм -- економічна теорія -- экономическая теория -- капитализм -- капіталізм -- корпоративная социальная отвественность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неоинституционализм -- неоінституціоналізм -- ТНК -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- экономический империализм -- экономічний імперіалізм -- технологічний детермінізм -- технологических детерминизм -- прямі іноземні інвестиції -- прямые иностранные инвестиции -- іноземні інвестиції -- иностранные инвестиции -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- рівень освіти -- уровень образования -- початкова освіта -- начальное образование -- рівень життя -- уровень жизни -- якість життя -- качество жизни
Анотація: Проаналізовано діяльність транснаціональних корпорацій як глобальних інститутів з позицій неоконституціоналзму. Розглянуто окремі наукові концепції економічного розвитку. Проаналізовано головні напрями корпоративної соціальної свідомості з позицій наукового підходу - економічного імперіалізму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Кошолап, О. Ф. (доцент кафедри педагогіки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського; канидат педагогічних наук).
    Розвиток єврейської освіти на території Поділля наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. / О. Ф. Кошолап // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін.-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон.-20 ст. нач.

   Україна
    Украина

    Поділля

    Подолье

Кл.слова (ненормовані):
єврейські громади -- початкова освіта -- професійна освіта -- талмуд-тори -- хедери -- ремісничі училища -- комерційні училища -- жіночі училища -- еврейские общины -- начальное образование -- профессиональное образование -- талмуд-торы -- хедеры -- ремесленные училища -- коммерческие училища -- женские училища -- національні меншини -- євреї -- национальные меншинства -- евреи
Анотація: На основі аналізу архівних джерел висвітлюється складний процес розвитку єврейської початкової та професійної освіти національної меншини в Російській імперії, зокрема на Поділлі в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., переважно зусиллями єврейської релігійної громади.


Знайти схожі

12.


    Стрілецька, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка).
    Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : кінець ХІХ - початок ХХ ст. / Н. Стрілецька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 64-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін.-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон.-20 ст. нач.

   Україна
    Украина

    Наддніпрянська Україна

    Надднепрянская Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- шкільна математична освіта -- школьное математическое образование -- викладання математики -- преподавание математики -- математична наука -- математическая наука -- учбові предмети -- учебные предметы -- напрями освіти -- направления образования -- класична освіта -- классическое образование -- реальна освіта -- реальное образование -- філософські принципи освіти -- философские принципы образования -- модернізація шкільної математики -- модернизация школьной математики -- навчальні заклади -- учебные заведения -- система навчальних закладів -- система учебных заведений -- ступені загальної освіти -- ступени общего образования -- початкова освіта -- начальное образование -- нижча освіта -- низшее образование -- середня освіта -- среднее образование -- чоловічі гімназії -- мужские гимназии -- жіночі гімназії -- женские гимназии
Анотація: Аналізується система шкільної математичної освіти у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ - початку ХХ ст., розкриваються філософські положення, що лежать в основі обгрунтування принципів, змісту, методів, прийомів, форм навчання, розвитку та виховання учнів, з'ясовуються тенденції щодо удосконалення шкільної математичної освіти на початку ХХ ст.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.14.pdf

Знайти схожі

13.


    Нос, Любов (викладач англійської мови Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- вчителі початкової освіти -- учителя начальной школы -- навчальні програми -- учебные программы -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- рівні освіти -- уровни образования -- умови вступу до канадських університетів -- условия поступления в канадские университеты -- моделі підготовки вчителів -- модели подготовки учителей -- освітні програми -- образовательные программы -- шкільні ради -- школьные советы -- асоціації вчителів -- ассоциации учителей
Анотація: Розглянуто особливості системи підготовки вчителів початкової школи у Канаді. Зокрема, проаналізовано умови вступу до канадських університетів на факультети освіти. Описано програми підготовки вчителів початкової школи, висвітлено роль шкільних рад, Асоціацій вчителів у професійному становлення педагогів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.16.pdf

Знайти схожі

14.


    Присяжна, Тетяна (науковий співробітник відділу цивілізаційного генезису Національного науково-дослідного інституту українозавства та всесвітньої історії; відмінник освіти України; співавтор навчальних програм з українознавства для ЗНЗ).
    Методичні рекомендації щодо викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Т. Присяжна // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 211-213. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- середня освіта -- українознавство -- викладання українознавства -- методика викладання українознавства -- патріотичне виховання -- образование в Украине -- среднее образование -- украиноведение -- преподавание украиноведения -- методика преподавания украиноведения -- патриотическое воспитание -- преподавание географии -- преподавание истории -- преподавание этнографии -- начальное образование -- викладання географії -- викладання історії -- викладання етнографії -- початкова освіта
Анотація: Загальна методична концепція викладання українознавчих дисциплін у ЗНЗ України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Джоковіч, Александр (асистент кафедри статстики факультету управління Університету Белграду; Сепбія).
    До ефективної початкової освіти : сербська перспектива / А. Джоковіч, В. Єреміч, З. Радоїчіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 294-300 : табл., граф., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4СЕР)в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
начальное образование -- початкова освіта -- ранжирование -- ранжування -- статистические методы -- статистичні методи -- эффективность работы школы -- ефективність роботи школи -- оцінювання успішності -- оценка успешности учнів -- оценка успеваемости учащихся -- якість освіти -- качество образования
Анотація: Використано векторний коефіцієнт кореляції як міру оцінювання ефективності шкіл. Використовуючи цей підхід, було визначено, в яких школах учні показали високий результат як у навчанні, так і під час вступних іспитів. Школи, в яких страждає система викладання, продемонстрували наявність високих оцінок, але низькі результати на іспитах, і навпаки. Відповідно до цього запропоновано базову концепцію системи оцінювання успішності в початковій школі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Єреміч, Велько (аспірант та асистент кафедри статстики факультету управління Університету Белграду; Сепбія); Радоїчіч, Зоран (доцент факультету організаційних наук Університету Белграду; Сепбія; PhD (ком'ютерна статистика))

Знайти схожі

16.


    Капушуцоглу, Садуман (доцент кафедри педагогіки Університету Абант Ізет Байзал; м.Голкой; Болу; Туреччина; PhD).
    Оцінювання ефективності підвищення кваліфікації / С. Капушуцоглу, А. Дірек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 325-336 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5ТУЦ)в7-2 + 74.04(5ТУЦ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Турция
    Туреччина

Кл.слова (ненормовані):
административные кадры -- адміністративні кадри -- организация образования -- організація освіти -- директора -- директори -- начальное образование -- початкова освіта -- начальные школы -- початкові школи -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- производительность труда -- продуктивність праці -- учителя -- вчителі -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- производительность рабочей силы -- продуктивність робочої сили
Анотація: Показано, яким чином ефективне підвищення кваліфікації впливає на внутрішню і зовнішню продуктивність робочої сили і як цей процес робить свій внесок в економічне зростання. Відповідно до цього, використано думки вчителів, сприйняття і очікування директорів відносно підвищення кваліфікації, яке відбувається у вересні і червні щорічно, в основному на базі власних шкіл. Отримані висновки надають можливість зробити крок уперед у розвитку самих учителів і підвищити змістовність такого періоду. Анкету для збору даних під назвою "Роздуми про підвищення кваліфікації для початкової школи", розробленої Тонбулом (2006), було роздано 425 вчителям і 120 директорам. В результаті дослідження ми дійшли висновку, що буде корисно оцінити думки вчителів стосовно розробки, підготовки, звітування про теми семінарів і щодо вільніших нестандартних видів діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дірек, Айхан (завідувач відділу провінційного управління національної освіти м.Караденіз Ереглі; Зонгулдак; Туреччина)

Знайти схожі

17.


    Ляшенко, О. І.
    Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 25-28. - Література : С.28 : 4 назви
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
базова освіта -- базовое образование -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- загальна середня освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- начальное образование -- образование в Европейском Союзе -- общее среднее образование -- освіта в Європейському Союзі -- повна середня освіта -- полное среднее образование -- початкова освіта -- продолжительность обучения -- рівні освіти -- середня освіта -- среднее образование -- тривалість навчання -- уровни образования -- классификация образования -- класифікація освіти -- країни ЄС -- страны ЕС -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2011 р.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

18.


    Чоу, Мей-Цзюй (науковий співробітник кафедри початкової освіти Університету Тайвань-Шоуфу; м.Тайвань; Тайвань).
    Вплив комп'ютеризованого викладання на задоволеність навчанням : на прикладі використання іPad учнями початкової школи / М. -Д. Чоу // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 460-467 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Тайвань
    Цзяи

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- компьютеризированное преподавание -- комп'ютеризоване викладання -- мультимедийные устройства -- мультимедійні пристрої -- начальное образование -- початкова освіта -- педагогическая эффективность -- педагогічна ефективність -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- факторный анализ -- факторний аналіз -- удовлетворенность обучением -- задоволеність навчанням
Анотація: Йдеться про те, що у сфері освіти важлива інтеграція інформаційних технологій у викладання. З використанням функцій мультимедійних пристроїв інтеграція текстів, графіків, аудіофайлів, зображень, відео і анімації здатна мотивувати учнів до навчання і підвищити ефективність викладання і задоволеність навчанням. Надано огляд літератури, обговорено відношення між ком'ютеризованим викладанням і задоволеністю навчанням. Суб'єктами дослідження були вибрані учні 20 початкових шкіл міста Цзяї, які використовують iPad. Дані, отримані методом анкетування, піддано факторнома аналізу, аналізу надійності і точності, аналізу регресії за допомогою SPSS 14.0. Результати дослідження свідчать, що: 1) ком'ютеризоване викладання і середовище навчання показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 2) ком'ютеризоване викладання, вчителі і викладання представили помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 3) ком'ютеризоване викладання, розклад і матеріали показали помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 4) ком'ютеризоване викладання і адміністративні послугми показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланнями кореляції із заодволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланням на інші наукові дослідження, також запропоновано напрями для подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

19.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Розвиток змісту початкової освіти : 40-80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна початкова освіта -- школьное начальное образование -- початкова освіта -- начальное образование -- історія освіти -- история образования -- історія початкової освіти -- история начального образования -- етапи розвитку початкової освіти -- этапы развития начального образования -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. , зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.


Знайти схожі

20.


    Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди; науковий керівник Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України").
    Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні проекти -- гнаучно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- початкова освіта -- начальное образование -- академічно здібні учні -- академично способные ученики -- дидактична модель -- дидактическая модель -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- проектні класи -- проектные классы -- моделі меритократичної освіти -- модели меритократического образования -- модель збагачення -- модель обогащения -- модель проблематизації -- модель проблематизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- ситуації успіху -- ситуации успеха
Анотація: Охарактеризовано теоретико-методологічні, методичні та організаційні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито особливисті організації навчально-виховного процесу в 1-4-х проектних класах: система пропедевтика шкільної неуспішності в основній школі; охоплення навчальним планом предметів "Навчаємося разом" і "Еврика"; реалізація системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експерементальної роботи інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; науковий консультант Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Щербаков, Олександр (директор Харківської гімназії № 169); Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України" \о произв.\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Харківська гімназія № 169 \о ней\

Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)