Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательные системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.


    Васильченко, І. (професор кафедри загальної математики Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор технічних та економічних наук).
    Удосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу / І. Васильченко, З. Васильченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 77-89
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    США

    Велика Британія

Кл.слова (ненормовані):
освітні системи -- навчальний процес -- дошкільні установи -- середня школа -- професійне навчання -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- образовательные системы -- учебный процесс -- дошкольные учреждения -- средняя школа -- профессиональное обучение -- высшее образование -- высшие учебные заведения
Анотація: Узагальнюється накопичений досвід організації, вдосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу на прикладі Сполучених Штатів Америки і Великої Британії. Окреслюються напрями модернізації освітніх процесів у вітчизняній практиці.


Дод.точки доступу:
Васильченко, З. (професор кафедри фінансів і грошового обігу Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор економічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бірюкова, М. (проректор з науково-дослідницької роботи Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат соціологічних наук; доцент).
    Аспірантура і докторантура як механізми формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 52-59
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- наукові звання -- наукові дослідження -- освітні системи -- підготовка наукових кадрів -- аспіранти -- докторанти -- высшее образование -- ВНЗ -- ВУЗы -- научные звания -- научные исследования -- образовательные системы -- подготовка научных кадров -- аспиранты
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням розвитку аспірантури та докторантури як показників механизмів розвитку інтелектуального та наукового потенціалу навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Народна українська академія \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; завідувач лабороторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Універсальність педагогічного новаторства В.О. Сухомлинського / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 8-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна практика -- духовна культура -- освітні системи -- видатні педагоги -- педагогічне новаторство -- социокультурная практика -- духовная культура -- образовательные системы -- выдающиеся педагоги -- педагогическое новаторство
Анотація: Розкривається значення новаторського підходу В.О. Сухомлинського у галузі освіти і виховання підростаючого покоління для розвитку духовної культури та соціокультурної практики.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Суліма, Євген (доктор філософських наук; професор; заступник міністра освіти і науки України).
    Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи / Є. Суліма // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 3-8 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- ИКТ -- освітні системи -- образовательные системы -- інноваційний розвиток освіти -- инновационное развитие образования -- напрями інноваційного розвитку освіти -- направление инновационного развития образования -- програми інноваційного розвитку освіти -- программы инновационного развития -- стратегічні пріоритети розвітку освіти -- стратегические приоритеты развития села -- глосарій
Анотація: Розглянуто концептуальні засади щодо впровадження ІКТ у систему освіти України. Виявлено головну мету сучасного етапу розвитку освіти у нашій державі, та основні напрямки її інноваційного розвитку до 2015 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Пальчук, Марина (доцент кафедри психології і педагогіки Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти; директор Сімферопольського вищого професійного училища ресторанного сервісу та туризму; кандидат педагогічних наук).
    Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії / М. Пальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 85-98 : 7 рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Велика Британія

    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
подготовка кадров -- подготовка кадров -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- виробничий персонал -- производственный персонал -- освітні системи -- образовательные системы -- професійні освітні системи -- профессиональные образовательные программы -- система освіти -- система образования -- професійна освіта -- профессиональное образование -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- післяшкільна освіта -- британское профессиональное образование -- британська професійна освіта -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Обгрунтовується важливість проведення порівняльного аналізу стану та розвитку освітніх систем країн - членів ЄС для практичного використання вітчизняною системою професійної освіти і вивчення їх передового досвіду.

Перейти к внешнему ресурсу: Еволюційний розвиток професійної підготовки
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Перванекіене, Г. (доцент).
    Реформи системи вищої освіти в Литві / Г. Перванекіене // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Литва
Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- вища освіта -- Болонський процес -- університети -- реформы образования -- высшее образование -- Болонский процесс -- университеты -- освітні системи -- образовательные системы
Анотація: Досвід реформи освітньої системи Литви.


Знайти схожі

7.
   656.2
   С 56


    Ремигайло, О. А.
    Приоритеты в развитии новых информационных технологий в образовании / О. А. Ремигайло // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 110
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Образование

   Інформаційні технології

   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- информационные технологии -- информационное пространство -- образовательные системы -- процесс обучения -- інформаційні технології -- інформаційний простір -- освітні системи -- процес навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Короткий, Г. А.
    Образование: история и современность / Г. А. Короткий // Вопросы философии. - 2011. - № 10. - С. 68-75 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Философия

   Вища освіта

   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- трансформации образовательного процесса -- современные университеты -- образовательные модели -- мифы -- образовательные системы -- учебный процесс -- философия образования -- история высшего образования -- вища освіта -- трансформації освітнього процесу -- сучасні університети -- освітні моделі -- міфи -- освітні системи -- навчальний процес -- філософія освіти -- історія вищої освіти


Дод.точки доступу:
Кант, И. \о нем\; Гумбольдт, В. \о нем\; Кант, І. \про нього\; Гумбольдт, В. \про нього\; Спор факультетов \о произв.\; Болонский университет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Огнев'юк, Віктор (доктор філософськиї наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор Київського університету імені Бориса Гринченка).
    Освітологія - науковий напрям дослідження сфери освіти / В. Огнев'юк, С. Сисоєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 44-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
сфера освіти -- сфера образования -- освітологія -- освитология -- концепція освітології -- концепции освитологии -- освітологічна педагогіка -- освитологическая педагогика -- освітні системи -- образовательные системы -- освітні дослідження -- образовательные исследования -- інтегровані дослідження -- интегрированные исследования
Анотація: Розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування; з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою; визначено основні етапи розвитку освітології; напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, спрямованих на подолання суперечностей між вимогами суспільства до сфери освіти й реальним станом її розвитку.


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету імені Бориса Гринченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН України; дійсний член НАПН України; ректор НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна матриця -- педагогическая матрица -- освітні процеси -- образовательные процессы -- національна матриця освіти -- национальная матрица образования -- українська освіта -- украинское образование -- українська національна освіта -- украинское национальное образование -- інноваційна освіта -- инновационное образование -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- освітні системи -- образовательные системы -- видатні українські педагоги -- выдающиеся украинские педагоги
Анотація: Аналізується внесок українськиї педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Євпропі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Передерій, Ольга (науковий співробітник лабораторії альтернативних педагогічних систем Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Методологічні засади вальдорфської педагогіки / О. Передерій // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 96-103. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- вальфдорфская педагогика -- освітні системи -- образовательные системы -- методологічні засади -- методологические основы -- філософські концепції -- философские концепции -- філософи -- философы -- філософські погляди -- философские взгляды -- антропологічний підхід -- антропологический подход -- феномен розвитку -- феномен развития -- життєві сили -- жизненные силы -- антропософська педагогіка -- антропософская педагогика -- людська істота -- человеческая сущность -- духовне життя людини -- духовная жизнь человека -- процеси розвитку людини -- процессы развития человека -- целостное развитие человека -- цілісний розвиток людини
Анотація: Розглядаються філософські засади вальдорфської педагогіки як гуманістичної освітньої системи, що спрямована на цілісний розвиток особистості через становлення її інтелекту, волі, почуттів за умови збереження та зміцнення фізичного, душевного та духовного здоров'я.


Дод.точки доступу:
Штайнер, Р. (педагог ; 1861-1925) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Парпан, У. М. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри адміністративного та інформаційного права ННІ права та психології).
    Освіта як вагомий чинник розвитку суспільства в умовах глобалізації / У. М. Парпан // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні
   Образование в Украине

Кл.слова (ненормовані):
функції освіти -- освітні системи -- освітній простір -- інформаційне суспільство -- модернізація системи освіти -- соціальний феномен -- розвиток суспільства -- глобалізація -- функции образования -- образовательные системы -- образовательное пространство -- информационное общество -- модернизация системы образования -- социальный феномен -- развитие общества -- глобализация
Анотація: Присвячено розкриттю основних проблем сучасної освітньої парадигми крізь призму провідних теоретичних концепцій соціальної філософії та соціології.


Знайти схожі

13.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.).
    Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / В. П. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 9-12
ББК 74.58ж
Рубрики: Международные связи в высшем образовании
   Міжнародні зв'язки вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- європейські цінності -- педагогическое образование -- міжнародне співробітництво в освіті -- освітні системи -- подготовка учителей -- европейские ценности -- международное сотрудничество в образовании -- образовательные системы
Анотація: Про впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття.


Дод.точки доступу:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\; Педагогічна конституція Європи \о произв.\; Педагогическая конституция Европы \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Карпенко, О. В.
    Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- национально-образовательная политика -- образование во Франции -- образовательные системы -- образовательные услуги -- освіта у Франції -- освітні послуги -- освітні системи -- освітня політика -- реформа образования -- реформа освіти -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи освіти Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.

Знайти схожі

15.


    Шпонтак, І. М. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД Закарпатської області).
    Психолого-педагогічні аспекти впровадження інновацій у навчально-виховному процесі / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Педагогика

   Інновації

   Инновации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- педагогика -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні системи -- образовательные системы -- інновації -- инновации -- інноваційні освітні системи -- инновационные образовательные системы -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні кадри -- педагогические кадры -- конкурентоспроможні педагоги -- конкурентоспособные педагоги -- інноваційна діяльність педагогів -- инновационная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто проблеми у навчально-виховному процесі навчальних закладів нового покоління, пов'язані із здатністю педагогічних кадрів до сприйняття новітніх ідей та новітніх педагогічних технологій та їх поширенням в освітній практиці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Кремень, Василь Григорович (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
    Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні. 11 березня 2013 р. / В. Г. Кремень // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 8-10
ББК 74.58в2
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- доповіді -- підготовка вчителів -- сучасна освіта -- глобализация -- доклады -- подготовка учителей -- современное образование -- образовательные системы -- освітні системи
Анотація: Про сучасні освітні системи.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Хмель, В. В.
    Образование и культура в современном измерении [Электронный ресурс] / В. В. Хмель // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2013. - № 8. - С. 130-136. - Литература : С.136 : 5 названий. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2640/1/1.pdf. - Полный текст (246,16 kB)
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Німеччина

    Германия

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФС -- Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- відчуження -- высшее образование за рубежом -- образование в Германии -- образование и культура -- образовательные системы -- освіта в Німеччині -- освіта за кордоном -- освіта і культура -- освіта України -- освітні системи -- отчуждение -- порівняльна педагогіка -- современное украинское образование -- сравнительная педагогика -- системи освіти -- системы образования -- технократизм -- украинское образование -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Осуществляется сравнительный анализ украинской системы образования и образовательных тенденций некоторых зарубежных стран. Выявлены совпадения и различия в подходах Германии, что дает возможность увидеть сильные и слабые стороны отечественной системы образования.

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (246,16 kB)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
    Педагогічна синергетика: понятійно-категоріальний синтез / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 3-19. - Бібліогр. в кінці ст. 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.00в
Рубрики: Синергетика педагогики
   Синергетика педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна синергетика -- освітні системи -- міждисциплінарність -- самоорганізація складних систем -- методологія синергетики -- творчість -- педагогическая синергетика -- образовательные системы -- междисциплинарность -- самоорганизация сложных систем -- методология синергетики -- творчество -- модель освіти -- модель образования -- відкрита модель освіти -- открытая модель образования -- закрита освіта -- закрытое образование -- професійна діяльність педагога -- профессиональная деятельность педагога -- сінергетична структура педагогічної діяльності -- синергетическая структура педагогической деятельности
Анотація: Підкреслено, що педагогічна синергетика є новою філософією освітнього процесу та пояснює розвиток складної системи, якою є освіта.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

19.


    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании
Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf

Знайти схожі

20.


    Яковенко, Марина (професор кафедри світової філософії та естетики; доктор філософських наук).
    Проблеми управління освітніми системами вищої школи / М. Яковенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 51-58 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освітні системи -- образовательные системы -- управління освітніми системами -- управление образовательными системами -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- внутрішнє середовище -- внутренняя среда -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- образовательный менеджмент -- освітній менеджмент -- педагогічний менеджмент -- педагогический менеджмент -- ієрархії управління -- иерархии управления
Анотація: Аналізуються пріоритетні напрями досліджень управлінської діяльності в системі освіти на мікро- та макрорівнях, розглядаються проблемні зони здійснення ефективного освітнього менеджменту, акцентується увага на стратегічні орієнтири її розвитку.


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)