Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=общеобразовательная школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
1.


    Алфімов, Валентин (доктор педагогічних наук, професор).
    Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки / В. Алфімов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- професійне вигорання педагогів -- професійне довголіття вчителя -- общеобразовательная школа -- профессиональное выгорание педагогов -- профессиональное долголетие учителя
Анотація: Висвітлено актуальні проблеми підтримки професійного довголіття педагогів. Розглянуто чинники і симптоми професійного вигорання вчителів, визначено напрями, форми і методи підтримки педагогів в їхньому професійному довголітті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление -- державно-громадське управління -- директора школ -- директори шкіл -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітні школи -- загальноосвітній навчальний заклад -- загальноосвітня школа -- институт последипломного образования -- інститут післядипломной освіти -- качество образования -- керівники учбових закладів -- керівники освіти -- методология образования -- методологія освіти -- общеобразовательная школа -- общеобразовательные учебные заведения -- общеобразовательные школы -- підготовка керівників -- післядипломна освіта -- подготовка руководителей -- последипломное образование -- руководители учебных заведений -- философия образования -- філософія освіти -- якість освіти
Анотація: У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.


Знайти схожі

3.


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.


Знайти схожі

4.


    Лазаренко, Андрій (кадидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики та методики викладання фізикиІнституту фізико-математичної та технологічгої освіти Бердянського державного педагогічного університету).
    Засоби створення проблемних ситуацій під час розв'язання задач на уроках фізики в загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- творча активність -- творческая активность -- учбові предмети -- учкбные предметы -- фізика -- физика -- фізичні задачі -- физические задачи -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- творча активність учнів -- творческая активность учеников -- образні модельні уявлення -- образные модельные представления -- послідовні символічні перетворення -- последовательные символические превращения
Анотація: Висвітлюється питання підвищення якості навчального процесу з фізики за рахунок використання проблемних ситуацій під час розв'язання задач. Наголошується на необхідності формування в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі, завдяки чому школярі отримують універсальний гнучкий алгоротм для розв'язання більшості задач, зокрема підвищеної складності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету).
    Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітній процес -- образовательный процесс -- гетерогенне мислення -- гетерогенное мышление -- діалоги -- диалоги -- сутність діалогу -- сущность диалога -- діалогічне навчання -- диалоговое обучение -- навчальні діалоги -- обучающие диалоги -- уроки-діалоги -- уроки-диалоги -- дебати -- дебаты
Анотація: Розглядається сутність діалогу як основи розвитку гетерогенного мислення особистості. Висвітлена роль учителя в створенні технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення учнів, а також їхньої пізнавальної активності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Скиба, Марія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики навчання природничих дисциплін Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- 5 клас -- 5 класс -- природознавство -- природоведение -- екологічна культура -- экологическая культура
Анотація: Окреслено найефективніші методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 5-му класі. Наголошено на значенні екологічних знань для формування екологічної культури молодого покоління, вироблення вмінь природоохоронної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- музичне навчання -- музыкальное обучение -- музично-просвітницька діяльність -- музыкально-просветительская деятельность -- театролізована діяльність -- театролизованная деятельность -- театри ляльок -- театры кукол -- музично-дидактичні ігри -- музыкально-дидактические игры -- комп'ютерні навчальні ігри -- компьютерные обучающие игры
Анотація: Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Барзиловська, Ніна (вчитель трудового навчання; старший учитель).
    Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 79-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- трудове навчання -- трудовое обучение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 9 клас -- 9 класс
Анотація: Розробка інтегрованого уроку з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики для учнів 9 класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Олекса, Вікторія (вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Впровадження курсів за вибором як елементу допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 71-76 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальні курси -- учебные курсы -- курси за вибором -- курсы по выбору -- країнознавство -- страноведение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- елективні курси -- элективные курсы -- тематика занять -- тематика занятий
Анотація: Обгрунтовано необхідність введення в загальноосвітній школі навчальних курсів за вибором і запропоновано власну розробку програми елективного курсу "Країнознавство".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Кузнєцова, Галина (вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 68-70. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- гимназии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- поглиблене вивчення іноземних мов -- углыбленное изучение иностранных языков -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- комунікатівна компетенція -- коммуникативная компетенция
Анотація: Висвітлюється сутність моделі поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії, що реалізується, зокрема, завдяки використанню інтерактивних технологій, методу проектів, інтеграції наукових знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Варгас, Олена (вчитель української мови та літератури; старший учитель).
    Залишаймося відкритими для казки! : розробка уроку з української літератури для учнів 6-го класу за творчістю Ірини Жиленко / О. Варгас // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 65-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- українська література -- украинская литература -- творчість письменників -- творчество писателей -- українські письменники -- украинские писатели -- розробки уроків -- разработки уроков -- 6 клас -- 6 класс
Анотація: Розробка уроку з української літератури для уснів 6 класу за творчістю Ірини Жиленко.


Дод.точки доступу:
Жиленко, Ірина (письменник) \о ней\; Жар-птиця, поезія \о произв.\Підкова, поезія \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Скільський, Дмитро (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри загальної педагогіки Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту імені Тараса Шевченка; заслужений працівник освіти України).
    До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі / Д. Скільський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- естетичне виховання школярів -- эстетическое воспитание школьников -- учбові предмети -- учебные предметы -- предмети неестетичного циклу -- предметы неэстетического цикла -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- естетичні переживання -- эстетические переживания -- естетичні елементи учбових предметів -- эстетические элементы учебных предметов
Анотація: Розглянуто питання естетичного виховання школярів на уроках з предметів неестетичного циклу. Проаналізовано основні шляхи і засоби естетичного виховання учнів у навчальному процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Українознавство" 1-4 класи : затверджено Вченою радою Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії МОНМС України (протокол №4 від 14.06.2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії ; підготували: П. П. Кононенко, Т. М. Присяжна // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 80-103. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.2
Рубрики: Учебные программы в школе
   Навчальні програми у школі

Кл.слова (ненормовані):
учебные программы -- навчальні програми -- українознавство -- украиноведение -- шкільні предмети -- школьные предметы -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- 1 клас -- 2 клас -- 3 клас -- 4 клас


Дод.точки доступу:
Кононенко, П. П. (доктор філологічних наук; професор; академік УАН, Академії наук вищої школи України, Української Вільної Академії Наук у США, Міжнародної слов'янської академії, Української академії політичних наук; президент Міжнародної асоціації "Україна і світове українство"; директор Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії МОНМС України ) \підготували.\; Присяжна, Т. М. (науковий співробітник відділу цивілізаційного генезису Національного науково-дослідного інституту українозавства та всесвітньої історії; відмінник освіти України) \підготували.\; М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії

Знайти схожі

14.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- зміст навчання -- содержание обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- підручники з іноземних мов -- учебники иностранных языков -- 5 клас -- 6 клас -- 8 клас -- 7 клас -- 9 клас -- навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- методи навчання -- методы обучения -- комунікативний метод -- коммуникативный метод -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- характеристики педагогічних технологій -- характеристики педагогических технологий -- навчальний матеріал -- учебный материал -- принципи добору навчального матеріалу -- принципы подбора учебного материала -- принципи реалізації змісту навчання -- принципы реализации содержания обучения -- структура підручників -- структура учебников -- концепції підручників -- концепции учебников
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

15.


    Грабовий, Андрій (кандидат педагогічних наук; доцент; професор).
    Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- хімічні експерименти -- химические эксперименты -- майбутні вчителі хімії -- будущие учителя химии -- експериментально-методичні компетенції -- экспериментально-методические компетенции -- гностично-методичні компетенції -- конструктивно-методичні компетенції -- конструктивно-методические компетенции -- організаційно-методичні компетенції -- организационно-методические компетенции -- комунікативно-методичні компетенції -- коммуникативно-методические компетенции -- рефлексивно-методичні компетенції -- рефлексивно-методические компетенции
Анотація: Представлено методику формування експериментально-методичних компетенцій майбутніх учителів хімії щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто компоненти експериментально-методичних компетенцій, принципи, методи, підходи, засоби та етапи процесу формування компетенції і наведено результати експериментальної перевірки їх ефективності у навчальному процесі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

16.


    Скиба, Марія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики навчання природничо-географічних дисциплін).
    Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 48-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- позакласна робота -- внеклассная работа -- екологічна освіта -- экологическое образование -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- форми позакласної роботи -- формы внеклассной работы -- індивідуальна позакласна робота -- индивидуальная внеклассная работа -- екологічні дослідження -- экологические исследования -- етапи екологічних досліджень -- этапы экологических исследований -- масова позакласна робота -- массовая внеклассная работа -- групова позакласна робота -- групповая внеклассная работа -- конференції -- конференции -- наукові вечори -- научные вечера -- екологічні журнали -- экологические журналы -- екологічні ігри -- экологические игры -- екологічні стежці -- экологические тропы -- масові екологічні акції -- массовые экологические акции
Анотація: Охарактеризовано різні форми (індивідуальну, групову, масову) позакласної роботи екологічного спрямування. Запропоновано тематику проведення позакласних заходів з екології, рекомендації щодо їх організації.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

17.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
    Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів
Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Знайти схожі

18.


    Ігнатенко, Микола (доктор педагогічних наук ; професор).
    Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами історії науки / М. Ігнатенко // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- історія математики -- история математики -- математичне мислення -- математическое мышление -- історичні задачі -- исторические задачи -- прикладна спрямованість навчання математики -- прикладная направленность обучения математики
Анотація: Про використання відомостей з історії математики з метою розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення математики.


Знайти схожі

19.


    Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук).
    Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.


Дод.точки доступу:
Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук)

Знайти схожі

20.


    Семеренко, Ганна (кандидат філологічних наук ; професор кафедри мов та методики їх викладання ; НПУ імені М. П. Драгоманова ; м. Київ).
    Мовна норма як основний критерій культури мовлення / Г. Семеренко // Українська мова й література в сучасній школі : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Методика викладання мови та літератури
   Методика преподавания языка и литературы

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська мова -- украинский язык -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- культура мовлення -- культура речи -- українська літературна мова -- украинский литературный язык -- норми української літературної мови -- нормы украинского литературного языка -- мовні явища -- речевые явления -- трактування -- трактование -- аналіз трактування -- анализ трактования -- матеріали до уроку -- материалы к урокам
Анотація: Проаналізовано неоднозначні тлумачення різних мовних явищ видатними українськими мовознавцями, підкреслено важливість єдиної норми на всіх рівнях літературної мови.


Дод.точки доступу:
Ужевич, Іван (мовознавець) \о нем\; Погрібний, М. (мовознавець) \о нем\; Грінченко, Борис (письменник, мовознавець, педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)