Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=общеобразовательные учебные учреждения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Щекатунова, Ганна
(кандидат педагогічних наук; інститут педагогіки НАПН України).
Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток
--
інновації
--
педагогічне моделювання
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
педагогічна інноватика
--
прогностичні моделі
--
инновационное развитие
--
инновации
--
педагогическое моделирование
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
--
педагогическая инноватика
--
прогностические модели
Анотація:
Розглянуто проблему вибору інноваційної моделі загальної середньої освіти України в контексті динаміки світових тенденцій розвитку суспільних процесів. Інновації стають тим механізмом, який дає можливість здійснити процес випереджального розвитку в усіх галузях освітньої діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Щекатунова, Ганна
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
--
загальна середня освіта
--
общее среднее образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
система освіти
--
система образования
--
інноваційний розвиток школи
--
инновационное развитие школы
--
інноваційна діяльність
--
инновационная деятельность
--
інноваційна освітня діяльність
--
инновационная образовательная деятельность
--
педагогічне моделювання
--
педагогическое моделирование
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
моделювання школи майбутнього
--
моделирование школы будущего
--
моделювання шкільної освіти
--
моделирование школьного образования
--
прогнозування шкільної освіти
--
прогнозирование школьного образования
--
інваріантна модель школи
--
инвариантная модель школы
--
реформування змісту освіти
--
реформирование содержания образования
Анотація:
Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Шукевич, Юрій
.
Велосипед із квадратними колесами, або Парадокси української шкільної освіти [Текст] / Ю. Шукевич> // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 175-177. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК
74.04(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта
--
образование
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
освітня політика
--
образовательная политика
--
фінансування шкіл
--
финансирование школ
--
управління школами
--
управление школами
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
Анотація:
Проаналізовано недоліки наявних в Україні особливостей фінансування шкіл та управління ними, подано поради щодо їх усунення.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН УКраїни; директор).
Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 9-12 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські науково-педагогічні проекти
--
всеукраинские научно-педагогические проекты
--
методологічні основи проектів
--
методологические основы проектов
--
діяльний підхід
--
деятельный подход
--
теорія поетапного формування розумових дій
--
теория поэтапного формирования умственных действий
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
--
орієнтована основа дії
--
ориентированная основа действия
--
типи ООД
--
типы ООД
--
вміння вчитися
--
умение учиться
Анотація:
Охарактеризовано методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Визначено основні напрями удосконалення проекту.
Дод.точки доступу:
Гальперін, П. Я. (радянський психолог; експериментатор; теоретик науки; автор теорії формування розумових дій та понять ; 1902-1988) \о нем\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Грабовий, Андрій
(кандидат педагогічних наук ; доцент ; професор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
учебные
предметы
--
хімія
--
химия
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
хімічні експерименти
--
химические эксперименты
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
--
технологія технізації хімічного експеріменту
--
технология технизации химического эксперимента
--
технологія програмованого навчання
--
технология программного обучения
--
технологія навчання за допомогою схем-конспектів
--
технология обучения с помощью схем-конспектов
--
технологія групового навчання
--
технология группового обучения
--
технологія дидактичної гри
--
технология дидактической игры
--
гуманізація навчального хімічного експеріменту
--
гумманизация учебного химического эксперимента
Анотація:
Обгрунтовано напрями оновлення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
6.
Полякова, В.
(головний спеціаліст; Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради).
Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 14-17 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
самостійна робота учнів
--
самостоятельная работа учащичся
--
самостійна навчальна діяльність учнів
--
самостоятельная учебная деятельность учащихся
--
організаційні аспекти самостійної навчальної діяльності
--
организационные аспекты самостоятельной учебной деятельности
--
мотивація учнів
--
мотивация учащихся
--
досвід ліцеїв
--
опыт лицеев
Анотація:
Висвітлюється аналіз мотивації учнів старшої школи до самостійної навчальної діяльності в умовах профільного освітнього простору закладу. Досліджено організаційний та мотиваційний аспекти цієї діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслено найпоширеніші організаційні форми самостійної навчальної діяльності. Описано навчально-пізнавальний мотив старшокласника як інтерес до методів теоретичного та творчого мислення. Експериментально з'ясовано рівень мотивації щодо організації самостійної навчальної діяльності в учнів старшої школи (на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею).
Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Холтобіна, Олександра
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний універсистет імені Г. С. Сковороди).
Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єва, В. Зданюк> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 60-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні
--
одаренные учащиеся
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные
учебные
учреждения
--
здоров'язбережувальні освітні технології
--
здоровьесохраняющие образовательные технологии
--
комплексні вправи
--
комплексные упражнения
--
проектні класи
--
проектные классы
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
Анотація:
Висвітлено сутність понять "здоров'язбереження" і "здоров'язбережувальні освітні технології". Узагальнено погляди сучасних науковців щодо їх трактування. Схаракетризовано досвід застосування здоров'язбережувальних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України. Запропоновано практичні розробки комплексів вправ, що можуть застосовуватися на уроках у проектних класах.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\15.pdf
Дод.точки доступу:
Юр'єва, Катерина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди); Зданюк, Вадим (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)