Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=общеобразовательные учебные учреждения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; інститут педагогіки НАПН України).
    Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інновації -- педагогічне моделювання -- загальноосвітні навчальні заклади -- педагогічна інноватика -- прогностичні моделі -- инновационное развитие -- инновации -- педагогическое моделирование -- общеобразовательные учебные учреждения -- педагогическая инноватика -- прогностические модели
Анотація: Розглянуто проблему вибору інноваційної моделі загальної середньої освіти України в контексті динаміки світових тенденцій розвитку суспільних процесів. Інновації стають тим механізмом, який дає можливість здійснити процес випереджального розвитку в усіх галузях освітньої діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії педагогічних інновацій Інституту педагогіки НАПН України).
    Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- система освіти -- система образования -- інноваційний розвиток школи -- инновационное развитие школы -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- школа майбутнього -- школа будущего -- моделювання школи майбутнього -- моделирование школы будущего -- моделювання шкільної освіти -- моделирование школьного образования -- прогнозування шкільної освіти -- прогнозирование школьного образования -- інваріантна модель школи -- инвариантная модель школы -- реформування змісту освіти -- реформирование содержания образования
Анотація: Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні, наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шукевич, Юрій.
    Велосипед із квадратними колесами, або Парадокси української шкільної освіти [Текст] / Ю. Шукевич // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 175-177. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- освітня політика -- образовательная политика -- фінансування шкіл -- финансирование школ -- управління школами -- управление школами -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения
Анотація: Проаналізовано недоліки наявних в Україні особливостей фінансування шкіл та управління ними, подано поради щодо їх усунення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН УКраїни; директор).
    Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 9-12 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські науково-педагогічні проекти -- всеукраинские научно-педагогические проекты -- методологічні основи проектів -- методологические основы проектов -- діяльний підхід -- деятельный подход -- теорія поетапного формування розумових дій -- теория поэтапного формирования умственных действий -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- орієнтована основа дії -- ориентированная основа действия -- типи ООД -- типы ООД -- вміння вчитися -- умение учиться
Анотація: Охарактеризовано методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Визначено основні напрями удосконалення проекту.


Дод.точки доступу:
Гальперін, П. Я. (радянський психолог; експериментатор; теоретик науки; автор теорії формування розумових дій та понять ; 1902-1988) \о нем\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Грабовий, Андрій (кандидат педагогічних наук ; доцент ; професор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- хімічні експерименти -- химические эксперименты -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- технологія технізації хімічного експеріменту -- технология технизации химического эксперимента -- технологія програмованого навчання -- технология программного обучения -- технологія навчання за допомогою схем-конспектів -- технология обучения с помощью схем-конспектов -- технологія групового навчання -- технология группового обучения -- технологія дидактичної гри -- технология дидактической игры -- гуманізація навчального хімічного експеріменту -- гумманизация учебного химического эксперимента
Анотація: Обгрунтовано напрями оновлення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Полякова, В. (головний спеціаліст; Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради).
    Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 14-17 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- профільне навчання -- профильное обучение -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учащичся -- самостійна навчальна діяльність учнів -- самостоятельная учебная деятельность учащихся -- організаційні аспекти самостійної навчальної діяльності -- организационные аспекты самостоятельной учебной деятельности -- мотивація учнів -- мотивация учащихся -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Висвітлюється аналіз мотивації учнів старшої школи до самостійної навчальної діяльності в умовах профільного освітнього простору закладу. Досліджено організаційний та мотиваційний аспекти цієї діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслено найпоширеніші організаційні форми самостійної навчальної діяльності. Описано навчально-пізнавальний мотив старшокласника як інтерес до методів теоретичного та творчого мислення. Експериментально з'ясовано рівень мотивації щодо організації самостійної навчальної діяльності в учнів старшої школи (на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею).


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

7.


    Холтобіна, Олександра (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний універсистет імені Г. С. Сковороди).
    Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єва, В. Зданюк // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 60-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные учреждения -- здоров'язбережувальні освітні технології -- здоровьесохраняющие образовательные технологии -- комплексні вправи -- комплексные упражнения -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты
Анотація: Висвітлено сутність понять "здоров'язбереження" і "здоров'язбережувальні освітні технології". Узагальнено погляди сучасних науковців щодо їх трактування. Схаракетризовано досвід застосування здоров'язбережувальних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України. Запропоновано практичні розробки комплексів вправ, що можуть застосовуватися на уроках у проектних класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\15.pdf

Дод.точки доступу:
Юр'єва, Катерина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди); Зданюк, Вадим (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)