Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=оповещение о рисках<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- качество продукции -- якість продукції -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- опасные продукты питания -- небезпечні продукти харчування -- оповещение о рисках -- сповіщення про ризики -- пищевая промышленность -- харчова промисловість -- потребительская безопасность -- споживча безпека -- потребительская информация -- споживча інформація -- потребительские риски -- споживчі ризики -- продовольственные кризисы -- продовольчі кризи -- довіра споживачів -- доверие потребителей -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- экологично чистотые продукты -- екологічно чисті продукти
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)