Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=оповещение о рисках<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кім, Рені Бо
(доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей
--
захист прав споживачів
--
качество продукции
--
якість продукції
--
клиентское восприятие
--
клієнтське сприйняття
--
опасные продукты питания
--
небезпечні продукти харчування
--
оповещение
о
рисках
--
сповіщення про ризики
--
пищевая промышленность
--
харчова промисловість
--
потребительская безопасность
--
споживча безпека
--
потребительская информация
--
споживча інформація
--
потребительские риски
--
споживчі ризики
--
продовольственные кризисы
--
продовольчі кризи
--
довіра споживачів
--
доверие потребителей
--
СМИ
--
ЗМІ
--
средства массовой информации
--
засоби масової інформації
--
экологично чистотые продукты
--
екологічно чисті продукти
Анотація:
Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)