Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опыт ВУЗов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Вінарева, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; декан факультету англійської мови Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
    Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 40-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Горлівка

    Горловка

Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- новітні освітні технології -- новые образовательные технологии -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- навчальний процес -- учебный процесс -- досвід ВУЗів -- опыт ВУЗов -- виховна робота -- воспитательная работа -- подготовка педагогических кадров -- підготовка педагогічних кадрів
Анотація: Розглядаються тенденції розвитку особистосі майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі вищого педагогічного навчального закладу лінгвістичного профілю. Охарактеризовано конкретні шляхи реалізації завдань, які ставить життя і держава перед системою професійної підготовки педегогічних кадрів.


Дод.точки доступу:
Марченко, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри педагогіки Горлівського держаного педагогічного інституту іноземних мов); Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Брюховецький, В'ячеслав (почесний президент Національного університету "Києво-Могилянська академія"; доктор філологічних наук).
    Дослідження ефективності реорганізаційних кроків у процедурі вступу до ВНЗ України на прикладі Києво-Могилянської академії / В. Брюховецький, О. Кирієнко, В. Ковальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 7/8. - С. 38-50 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вступ до ВНЗ -- поступление в ВУЗ -- умови вступу до ВНЗ -- условия поступления в ВУЗ -- правила прийому -- правила приема -- мовна грамотність -- языкрвая граммотность -- кореляція успішності студентів -- корреляция успешности студентов -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ефективності відбору майбутніх студентів Києво-Могилянської академії за результатами сертифікатів ЗНО протягом 2008-2010 років. Дослідження проводилися з використанням бази даних вступників 2005-2010 років та результатів експериментальних тестувань за технологією НаУКМА.

Перейти к внешнему ресурсу: Дослідження ефективності реорганізаційних кроків

Дод.точки доступу:
Кирієнко, Оксана (науковий співробітник Національного університету "Києво-Могилянська академія"); Ковальчук, Валентина (науковий співробітник Національного університету "Києво-Могилянська академія"); Києво-Могилянська Академія \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Манько, Володимир (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- науково-педагогічний склад -- научно-педагогический состав -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- програми підвищення педагогічної компетентності -- программы повышения педагогической компетентности -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ
Анотація: Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

4.


    Латишева, Наталія (директор навчально-методичного центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ).
    Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України / Н. Латишева, Г. Алексюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 55-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальні програми -- учебные программы -- професійна домінанта -- профессиональная доминанта -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна підготовка кадрів СБ -- профессиональная подготовка кадров СБ -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов
Анотація: Розглядається проблема змісту та організації навчання з іноземної мови на другому рівні - на ступінь магістра - з урахуванням сучасних наукових досліджень та багаторічного досвіду викладання на основі інтегрованих контенту та мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.8.pdf

Дод.точки доступу:
Алексюк, Галина (професор кафедри романо-германських мов навчально-наукового центру Національної академії Служби безпеки України ; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ); Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

5.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)