Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=организационно-педагогические условия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- інноваційний аспект освіти -- инновационный аспект образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- система освіти регіону -- система образования региона -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- нормативно-правове регулювання -- соціально-педагогічні умови -- социально-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- програми модернізації освіти -- программы модернизации образования -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- профорієнтація -- профориентация -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- школа майбутнього -- школа будущего -- освітні округи -- образовательные округи -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- школи сприяння здоров'ю -- школы способствования здоровью -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- освітні технології -- образовательные технологии -- соціалізація освіти -- социализация образования
Анотація: Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Набока, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. першого проректора ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
    Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 48-53 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- технології навчання -- технологии обучения -- професійно-орієнтовані технології -- профессионально-ориентированные технологии -- фахова підготовка економістів -- профессиональная подготвка экономистов -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- працевлаштування випускників -- трудоустройство выпускников
Анотація: Досліджено організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій у фаховій підготовці майбутніх економістів. Доведено, що за спеціально створених умов фахової підготовки використання професійно-орієнтованих технологій сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, які мають більш високі педагогічні характеристики порівняно з традиційними дидактичними системами.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Пузіков, Дмитро (кандидат педагогічних наук; завідувач відділу інновацій та стратегій розвитку освіти).
    Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації / Д. Пузіков, К. Гораш. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- оцінювання інноваційного розвитку -- оценивание инновационного развития -- рівні інноваційного розвитку -- уровни инновационного развития -- теоретичні моделі оцінювання інноваційного розвитку -- теоретические модели оценивания инновационного развития -- результати оцінювання інноваційного розвитку -- результаты оценивания инновационного развития -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- фандрайзинг
Анотація: Розглянуто проблему оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу із врахуванням особливостей та умов організації цього процесу відповідно до рівня інноваційного розвитку закладу. Визначено поняття "рівень інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу", обгрунтовано чотири рівні цього процесу, виокремлено основи для класифікації означених особливостей та умов. Описано основні особливості та умови оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, які відповідають визначеним рівням його інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Гораш, Катерина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти)

Знайти схожі

4.


    Католіченко, О. (учитель хімії і біології; учитель вищої категорії; завідувач кафедри природничих дисциплін).
    Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 46-50 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
ліцеї -- лицеи -- наукові товариства ліцеїстів -- научные общества лицеистов -- розвиток інтелекту -- развитие интеллекта -- інтелектуальні конкурси -- интеллектуальные конкурсы -- система підготовки учнів -- система подготовки учащихся -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- методика роботи наукового товариства ліцеїстів -- методика работы научного общества лицеистов -- подготовка учащихся к интеллектуальным курсам -- підготовка учнів до інтелектуальних конкурсів
Анотація: Обгрунтовується актуальність створення особистісно орієнтованої системи, що сприятиме розвитку інтелекту учнів. Визначаються організаційно-педагогічні умови їхньої підготовки до інтелектуальних конкурсів. Розкривається методика роботи наукового товариства ліцеїстів, основні етапи та рівні їх інтелектуального розвитку під час навчання в ліцеї.


Знайти схожі

5.


    Задорожній, В. (вчитель фізики та іфнорматики; вчитель І категорії).
    Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- розвиток інформаційних технологій -- развитие информационных технологий -- інформатика -- информатика -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- комп'ютерні технології на уроках фізики -- компьютерные технологии на уроках физики -- творчий розвиток учнів -- творческое развитие учащихся -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- методи навчання -- методы обучения -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- діяльність учнів -- деятельность учащихся -- фізика -- физика
Анотація: Розглядаються проблеми застосування комп'ютерної технології на уроках фізики, зокрема під час проведення уроків різних типів. Обґрунтовується, що така технологія є ефективним засобом активізації учнів у процесі навчання. Пропонуються шляхи використання комп'ютера на уроках фізики.


Дод.точки доступу:
Про заходи щодо забезпечення комп'ютерної грамотності учнів середніх навчальних закладів і широкого впровадження електронно-обчислювальної техніки в навчальний процес, постанова \о произв.\

Знайти схожі

6.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Жигунова, В. О.
    Організаційно-педагогічні умови формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної інформації / В. О. Жигунова // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 6(87): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 46-57 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Виховання

   Воспитание

   Соціальне виховання

   Социальное воспитание

   Педагогіка

   Педагогика

   Педагогічна психологія

   Педагогическая психология

   Психологія

   Психология

   Методи викладання. Форми навчання

   Методы преподавания. Формы обучения

   Мовознавство

   Языкознание

   Іноземна мова

   Иностранный язык

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- майбутні фахівці з міжнародної інформації -- будущие специалисты по международной информации -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- іншомовна компетентність -- иноязычная компетентность


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Літвінова-Головань, О. П.
    Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців із туризму до організації та проведення заходів спортивно-розважальної анімації / О. П. Літвінова-Головань // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 149-160. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Туризм

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- майбутній фахівець із туризму -- будущий специалист по туризму -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- заходи спортивно-розважальної анімації -- мероприятия спортивно-развлекательной анимации


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)