Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітньо-професійні програми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструктування Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; лауреат державних премій СРСР та України; заслужений діяч науки і техніки України).
    Стандартизація освіти як імператив регулювання вищої школи / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 24-30
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- стандартизація освіти -- система освіти -- якість вищої освіти -- міжнародні документи -- освітньо-кваліфікаційні характеристики -- освітньо-професійні програми -- высшее образование -- качество высшего образования -- международные документы -- образовательно-квалификационные характеристики -- образовательно-профессиональные программы
Анотація: Стандартизація розглядається як основа для об'єктивної й назрілої категорізації вищих навчальних закладів з погляду їх конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Лісабонська конвенція \о ней\; Сорбонська декларація \о ней\; Болонська декларація \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Майборода, Василь Каленикович (доктор педагогічних наук; професор; Інститу вищої освіти НАПН України).
    Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / В. К. Майборода // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв
ББК 74.580.25
Рубрики: Професійно-практична підготовка студентів
   Профессионально-практическая подготовка студентов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентність фахівців -- праксеологічні уміння -- практична підготовка студентів -- практика -- вища школа -- підготовка фахівців -- освітньо-професійні програми -- кваліфікаційний рівень -- професійна діяльність -- студенти -- навчально-виховний процес -- компетентность специалистов -- праксеологические умения -- практическая подготовка студентов -- высшая школа -- образовательно-профессиональные программы -- квалификационный уровень -- профессиональная деятельность -- студенты -- учебно-воспитательный процесс -- подготовка специалистов
Анотація: Висвітлено основні проблеми розвитку практичної підготовки студентів вищої школи України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Колесниченко, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри німецької філології Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова).
    Підготовка бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Н Колесниченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2014. - № 4. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта Німеччини -- професійна підготовка -- бакалаври романо-германської філології -- освітньо-професійні програми -- кредитно-модульні технології -- университетское образование Германии -- профессиональная подготовка -- бакалавры романо-германской филологии -- образовательно-профессиональные программы -- кредитно-модульные технологии
Анотація: Стаття присвячена висвітленню змісту й особливостей організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі сучасної університетської освіти Німеччини під дією чинників євроінтеграції.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Отич, Олена (доктор педагогічних наук; професор; директор).
    Педагогічна освіта в Україні в умовах соціальних і законодавчих змін : на прикладі Миколаївського навчально-виховного комплексу "Школа-коледж "Академія дитячої творчості" / О. Отич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 15-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Миколаїв

    Николаев

Кл.слова (ненормовані):
неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- інноваційні навчальні заклади -- инновационные учебные заведения -- школи-коледжи -- школы-колледжи -- освітньо-професійні програми -- образовательно-профессиональные программы -- допрофесійна педагогічна освіта -- допрофессиональное педагогическое образование -- навчально-виховні комплекси -- учебно-воспитательные комплексы
Анотація: Проаналізовано проблеми та визначено перспективи розвитку неперервної педагогічної освіти в Україні. Обгрунтовано педагогічну доцільність введення до чинного переліку навчальних закладів нового типу "навчальний/навчально-виховний комплекс "школа-коледж". Проаналізовано досвід діяльності такого інноваційного навчального закладу на прикладі Миколаївського НВК "Школа-коледж "Академія дитячої творчості".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\; "Школа-коледж "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Панасевич, Дмитро (кандидат технічних наук; доцент; заслужений працівник освіти України; старший науковий співробітник ).
    Новий Закон України "Про вищу освіту", або навіщо п'яте колесо до воза? [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 20-36 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- рівні вищої освіти -- уровни высшего образования -- ступені вищої освіти -- ступени высшего образования -- освітньо-професійні програми -- образователльно-профессиональные программы -- освітньо-наукові програми -- образовательно-научные программы -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- стандарти освітньої діяльності -- стандарты образовательной деятельности -- автономія вищого навчального закладу -- автономия высшего учебного заведения -- диплом про вищу освіту -- диплом о высшем образовании -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- аналіз законів -- анализ законов
Анотація: Аналізуються окремі положення нового Закону України "Про вищу освіту", які викликають найбільше питань. Відзначається його невідповідність Закону України "Про освіту", термінологічна та понятійна некоректність, відсутність єдиної методології щодо формування структури та змісту закону. Надаються певні пропозиції щодо розв'язування обговорюваних проблем.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту України, закон України \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Афанасьєв, Микола (кандидат економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Форсайт-вектор руху університету / М. Афанасьєв // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 42-58 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
форсайт -- методологія форсайт -- методология форсайт -- компетентність -- компетентность -- освітні технології -- образовательные технологии -- індивідуальні освітні траєкторії -- индивидуальные образовательные траектории -- освітньо-професійні програми -- образовательно-профессиональные программы -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- прогресивні методології прогнозування -- прогрессивные методологии прогнозирования -- моделі розвитку університетів -- модели развития университетов -- програми дій університетів -- программы действий университетов -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Підкреслюється актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

8.


    Десятник, Григорій (викладач кафедри кіно-, телемистецтва; член Національної спілки кінематографістів України; кінорежисер).
    Кінотелемонтаж як академічна дисципліна [Текст] / Г. Десятник // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- підготовка фахівців у галузі кіно і телебачення -- подготовка специалистов в отрасли кино и телевидения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- комфортний монтаж -- комфортный монтаж -- акцентний монтаж -- акцентный монтаж -- оповідний монтаж -- паралельний монтаж -- параллельный монтаж -- монтажні технології -- монтажные технологии -- монтажні програми -- монтажные программы -- монтажне мислення -- монтажное мышление -- освітньо-професійні програми -- образовательно-профессиональные программы
Анотація: Розглядається проблема викладання кінотелемонтажу як однієї з фундаментальних навчальних дисциплін комплексу підготовки фахівців у галузі кіно і телебачення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)