Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітня реформа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

2.


    Іваненко, О. А.
    Міжнародні зв'язки університету св. Володимира (60-ті рр. ХІХ ст.) / О. А. Іваненко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 1. - С. 52-70. - Примітки посторінкові : 56 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)5

Кл.слова (ненормовані):
19 ст. -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- европейские университеты -- європейські університети -- Западная Европа -- Західна Європа -- История -- история образования в Украине -- история университетов -- Історія -- історія освіти -- історія університетів -- Киевский университет св. Владимира -- Київський університет св. Володимира -- международное сотрудничество вузов -- международное сотрудничество культурное -- международное сотрудничество научное -- международные отношения -- міжнародне наукове співробітництво -- міжнародне співробітництво вищих навчальних закладів -- міжнародні відносини -- образование -- освіта -- освітня реформа -- реформа образования -- Російська імперія -- Российская империя -- Украина -- Україна -- университеты -- університети -- Центральна Європа -- Центральная Европа
Анотація: У статті на основі опублікованих джерел та архівних матеріалів висвітлено значення співпраці Київського Університету св. Володимира з провідними науковими центрами світу, передусім – Центральної і Західної Європи, у 60-х рр. ХІХ ст.

Перейти к внешнему ресурсу: Текст статьи

Знайти схожі

3.


    Авксєнтьєв, М. Ю. (докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.56(4УКР)
Рубрики: Образование
   Освіта

   Професионально-техническое образование

   Професійно-технічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадры -- кадри -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные инновации -- освітні інновації -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные услуги -- освітні послуги -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты образования -- професійні стандарти освіти -- рабочие специальности -- робітничі спеціальності -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- системная структуризация -- системна структуризація
Анотація: У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Кирієнко, Олександр (кандидат історичних наук; науковий співробітник відділу історії України Інституту історії України НАН України).
    "Нічого без відома єпископів своїх і дозволу їх не друкували...": духовна цензура у ХVІІ-ХVІІІ ст. [Текст] / О. Кирієнко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 10. - С. 1-5. - Библиогр.: с. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 63.3(4УКР)46
Рубрики: Історія України, 17-18 стст.
   Истоия Украины, 17-18 стст.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
духовна цензура -- освітня реформа -- церковні книги -- книговидання -- світська цензура -- релігійна література -- духовная цензура -- образовательная реформа -- церковные книги -- книгоиздания -- светская цензура -- религиозная литература
Анотація: Наприкінці ХVІІІ ст. склався цілий комплекс зовнішніх та внутрішніх факторів, які змушували владу реформувати систему загального цензурного нагляду і тим самим контролювати інформаційне поле, спрямовувати інформаційні потоки держави.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова

Дод.точки доступу:
Петро, I (російський цар) \о нем\; Катерина, II (императрица ; 1729-1796) \о ней\; Російська православна церква \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (25.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Бердимуратова, Куралай (студент PhD; Казахский экономический университет им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан).
    Государственное реформирование системы высшего образования в Казахстане / К. К. Бердимуратова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 73-78 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-1 + 74.58(5КАЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственное реформирование образования -- державне реформування освіти -- доступность образования -- доступність освіти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- реформа освіти -- реформа образования -- качество образования -- якість освіти -- профессорско-преподавательские кадры -- професорсько-викладацькі кадри -- университеты -- університети -- целевое инвестирование -- цільове інвестування -- человеческий капитал -- людський капітал -- человеческий потенциал -- людський потенціал -- інвестиції в вищу освіту -- инвестиции в высшее образование
Анотація: Показано, что главной целью реформирования высшего образования в Казахстане является повышение его качества и доступности. Проведен анализ влияния показателей высшего образования на развитие человеческого капитала. Эконометрически доказано, что развитие человеческого потенциала в большей степени зависит от инвестирования в высшее образование. Учтен опыт Республики Казахстан, но результаты исследования могут быть применены для развития системы высшего образования других стран.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Макулова, Айымжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой прикладной математики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан); Рыскулова, Майра (кандидат экономических наук; преподаватель кафедры государственного регулирования экономики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан)

Знайти схожі

6.
   65.497(5МАЛ)в7-2
   Б 19


    Бакар, Нур Амін абу (PhD (міжнародна економіка); доцент Школи економіки, фінансів та банківської справи Бізнес-коледжу Університету Утара Малайзія; м.Келах; Малайзія).
    Взаємозалежність освіти та економічного росту в Малайзії : аналіз за методом коінтеграції та підходу Тода-Ямомото / Н.А. абу Бакар, М. Хасіб, М. Азам // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 131-141 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою.
ББК 65.497(5МАЛ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 1975-2013 гг.

   Економіка освіти, 1975-2013 рр.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
анализ временных рядов -- аналіз часових рядів -- государственное финансирование образования -- державне фінансування освіти -- долгосрочные системные взаимозависимости -- довгострокові системні взаємозалежності -- метод Тода-Ямамото -- образовательная реформа -- освітня реформа -- инфраструктура образования -- інфраструктура освіти -- Тода-Ямамото метод -- экономический рост -- економічне зростання -- образовательный потенциал экономики -- освітній потенціал економіки
Анотація: Досліджено взаємозалежність між освітою та економічним розвитком в Малайзії за даними часових рядів за 1975–2013 роки. Тест на одиничний корінь продемонстрував інтеграцію першого порядку між досліджуваними змінними. Для виявлення довготривалої взаємозалежності використано тест Йохансена на коінтеграцію. Він також підтвердив існування взаємозалежності. Далі застосовано тест Тода-Ямамото для виявлення напрямку взаємозалежності. Результати тестування свідчать про двосторонність взаємозалежності. Загальні висновки даного дослідження містять рекомендації про те, що уряду Малайзії слід збільшити видатки на освіту, що у подальшому буде стимулювати економічний розвиток країни. Уряд має сконцентрувати зусилля на таких напрямках вже початих реформ як переорієнтація навчання на розвиток аналітичних здібностей та підприємництва, будівництво шкіл у сільській місцевості, розвиток інфраструктури та адекватної сучасним реаліям освіті для самих вчителів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хасіб, Мухаммад (пошукач PhD Школи економіки, фінансів та банківської справи Бізнес-коледжу Університету Утара Малайзія; м.Келах; Малайзія); Азам, Мухаммад (PhD (макроекономіка); аспірант; старший викладач економіки Школи економітки, фінансів і банківської справи Коледжу бізнесу університету Утара Кедах; Малайзія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ярмистий, Микола (магістр державного управління; директор Департаменту правового забезпечення Міністерства оосвіти і науки України).
    Особливості нормативно-правового регулювання вищої юридичної освіти [Текст] / М. М. Ярмистий, О. В. Сич // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 9. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401(4УКР)в7 + 74.58(4УКР)в
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные правоотношения -- адміністративні правовідносини -- квалификационные уровни -- кваліфікаційні рівні -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные степени -- освітні ступені -- образовательные уровни -- освітні рівні -- профессиональная подготовка -- професійна підгот овка -- юридические кадры -- юридичні кадри
Анотація: Сучасні процеси реформування вищої освіти та судової системи актуалізують проблему визначення вищої юридичної освіти та її нормативно-правового регулювання. Авторами проаналізовано нормативно-правове врегулювання «вищої юридичної освіти», виявлено проблемні питання у правозастосуванні цього поняття, надано пропозиції щодо його вирішення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сич, О.В. (заступник директора Департаменту - начальник відділу нормативної роботи та правової експертизи Днпартаменту правового забезпечення Міністерства оосвіти і науки України); О высшем образовании, закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, закон України \о произв.\; О судоустройстве и статусе судей, Закон Украины \о произв.\; Про судоустрій і статус суддів, закон України \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Сторонянська, І. З. (доктор економічних наук; професор; заступник директора).
    Бюджетне забезпечення сфери освіти в територіальних громадах Карпатського регіону: виклики сучасних реформ [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 7-24 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2017 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 1990-2017 гг.

   Україна
    Украина

    Карпатський регіон

    Карпатский регион

Кл.слова (ненормовані):
фінансування освіти з місцевих бюджетів -- територіальні громади -- освітні заклади -- місцеві бюджети -- бюджетна децентралізація -- освітні послуги -- кваліфікація педагогічного персоналу -- гірські території -- освітня реформа -- реформа освіти -- об'єднані територіальні громади -- освітні субвенції -- фінансування дошкільної освіти -- фінансування професійно-технічної освіти -- оптимізація освітніх послуг -- ефективність фінансування освіти -- опорні школи -- видатки зведеного бюджету на освіту -- малокомплектні школи -- гроші йдуть за дитиною -- якість освіти -- финансирования образования из местных бюджетов -- территориальные громады -- образовательные учреждения -- местные бюджеты -- бюджетная децентрализация -- образовательные услуги -- квалификация педагогического персонала -- горные территории -- образовательная реформа -- реформа образования -- объединены территориальные громады -- образовательные субвенции -- финансирование дошкольного образования -- финансирование профессионально-технического образования -- оптимизация образовательных услуг -- эффективность финансирования образования -- опорные школы -- расходы сводного бюджета на образование -- малокомплектные школы -- деньги следуют за ребенком -- деньги идут за ребенком -- качество образования
Анотація: Проаналізовано основні проблеми фінансування освіти з місцевих бюджетів в умовах бюджетної децентралізації, такі як низька ефективність бюджетного забезпечення освіти, фінансування мережі закладів, а не освітньої послуги для конкретного учня, відсутність стимулів для підвищення кваліфікації педагогічного персоналу та ін. Показано специфіку бюджетного забезпечення освітньої галузі в Карпатському регіоні, що пов’язана з розташуванням у його межах гірських територій, низьким ступенем урбанізації. Зазначено, що започаткована реформа освітньої сфери, котра реалізується в рамках адміністративно-територіальної реформи в Україні, спричинена зміною підходів у системі фінансування, підзвітності та підпорядкованості освітніх закладів на регіональному й місцевому рівнях. Розкрито особливості фінансування освіти об’єднаними територіальними громадами, використання освітньої субвенції, вдосконалення формули її нарахування. Виокремлено ключові проблеми фінансування дошкільної й професійно-технічної освіти, акцент у фінансуванні яких зміщено на місцеві бюджети, що передбачає розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізацію процесу надання освітніх послуг. Підкреслено, що для реформування освітньої галузі необхідно за допомогою системного підходу розробити взаємоузгоджені механізми впровадження змін на національному, регіональному й базовому рівнях. Із метою підвищення ефективності фінансового забезпечення освітньої діяльності в територіальних громадах потрібно насамперед посилити його інституційні засади, вдосконалити механізм фінансування закладів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, оптимізувати освітню мережу з акцентом на створенні нових форм навчальних закладів (опорних шкіл).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Беновська, Л. Я. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу регіональної фінансової політики)

Знайти схожі

9.


    Комаров, В'ячеслав Васильович (професор; академік НАПрН України; проректор з навчально-методичної роботи Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого; заслужений юрист України; м.Харків ; 1950-).
    Вища юридична освіта України: нові виміри / В. В. Комаров // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 20-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- глобализация -- глобалізація -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- компетентостный подход -- компетентнісний підхід -- компетенции -- компетентності -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- учебные результаты -- учбові результати -- юридическое образование -- юридична освіта -- модульний принцип побудови програм -- модульный принцип построение программ
Анотація: Визначено вплив глобалізації на вищу освіту і стан вищої юридичної освіти, підходи до імплементації Закону України «Про вищу освіту» з метою модернізації політики і практики вищої юридичної освіти. Акцентовано увагу на методологічному значенні компетентнісного підходу, покладеному в основу оновлення стандартів вищої юридичної освіти в сучасних умовах. Проаналізовано критерії освітніх стандартів нового покоління та їх інтерпретації при розробці освітніх програм та освітніх технологій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Пацурківський, Петро Станіславович (доктор юридичних наук; професор; заслужений юрист України; декан юридичного факультету; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького національного університиету імені Юрія Федьковича).
    Ціннісні виклики українській юридичній (правничій) професії / П. С. Пацурківський, Р. О. Гаврилюк // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 38-55. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Высшее юридическое образование

   Вища юридична освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейские стандарты -- європейські стандарти -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общедоступность образования -- загальнодоступність освіти -- правнича освіта -- правовое образование -- ценностные вызовы -- ціннісні виклики -- юридическое образование -- юридична освіта -- юристы -- юристи -- реформування юридичної освіти -- реформирование юридического образования
Анотація: Зміна парадигми розвитку українського соціуму з етатистської на людиноцентристську з неминучістю вимагає аналогічної зміни парадигми розвитку й української юридичної (правничої) освіти. Цього вимагають й інші небезпечні виклики, що постали перед нею: відсутність державної стратегії і взагалі будь-якої послідовної державної політики у сфері юридичної (правничої) освіти; академічна недоброчесність значної частини викладачів і студентів правничих шкіл, передусім корупція, пов’язані з професійною підготовкою правників і контролем її якості; відірваність сучасної правничої освіти від актуальних потреб суспільної практики та недо оцінка практичної підготовки правників ще у вишах; вкрай недостатня мотивація учасників освітнього процесу у юридичних (правничих) школах, передусім викладачів і студентів. Їхньому подоланню вирішальною мірою сприятиме прийняття Закону України «Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії» та державного Стандарту юридичної (правничої) освіти в Україні.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Руслана (доктор юридичних наук; доцент; завідувач кафедри публічного права Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Мельник, Р. С. (доктор юридичних наук; старший науковий співробітник; професор кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Доктринальна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні / Р. С. Мельник, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 56-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Германия

    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- государственные экзамены -- державні іспити -- доктринальные основы -- доктринальні основи -- европейская практика -- європейська практика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные языки -- іноземні мови -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- профессиональная подготовка юристов -- професійна підготовка юристів -- учебные планы -- навчальні плани -- юридическое образование -- юридична освіта -- оцінювання якості знань -- оценивание качества знаний
Анотація: Проведено системний аналіз проблем і визначено основні напрями, у яких має здійснюватися реформа української юридичної освіти. Автори, на основі аналізу сучасного стану української юридичної освіти, власних напрацювань і досвіду німецьких колег, формулюють конкретні пропозиції, спрямовані на досягнення поставленої мети. Розглядаються проблеми, пов’язані з відсутністю єдиних стандартів підготовки юристів; недосконалістю навчальних планів та їх перевантаженістю дисциплінами неюридичного профілю; недостатністю практичної складової у підготовці та слабкою орієнтацією навчального процесу на європейське законодавство та практику; низьким рівнем володіння фаховими іноземними мовами; використанням застарілих (радянських) конструкції та теорій як доктринального підґрунтя для навчальної та наукової літератури; необхідністю оновлення підручників і навчальних посібників з права; потребою покращення процедури оцінювання якості знань студентів і випускників.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Іванків, І. (керівник проектів у сфері верховенства права та прав людини Координатора проектів ОБСЄ в Україні).
    Зміна підходів до викладання у юридичній освіті як основна передумова формування професійного правника / І. Іванків // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
андрагоника -- андрагогіка -- верховенство права -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- компетентостный поход -- компетентнісний підхід -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- практическая направленность -- практична спрямованість -- профессиональная готовность -- професійна готовність -- публичнополитическая деятельность -- публічнополітична діяльність -- юридическое образование -- юридична освіта -- методика викладання -- методика преподавания -- способи викладання -- способы преподавания -- принципы преподавания -- принципи викладання
Анотація: Проаналізовано різні підходи до викладання у юридичній освіті, що формувалися протягом останніх десятиліть, необхідність переходу від педагогіки до андрагогіки в університетському викладанні. Принципи андрагогіки дають змогу наділити студента більшою відповідальністю за процес і результати навчання, що сприяє ефективності освіти. Також увага звертається на затребуваність міждисциплінарності освітніх програм для майбутніх правників. Для підготовки майбутнього правника в сучасних українських умовах надзвичайно шкідливим є просте передавання знань, адже змінюється не тільки законодавство, а й більш глобальні підходи до розуміння права, тому основою вищої юридичної освіти має бути розвиток компетенцій та вміння навчатися. Дослідження трендів розвитку вищої освіті доводить важливість практичної спрямованості навчання шляхом розвитку компетенцій. Саме тому зроблено акцент на необхідності використання компетентнісного підходу та широкого підходу, спрямованого на розвиток готовності до публічнополітичної діяльності, що відповідає особливій ролі правника у державі, яка заснована на верховенстві права.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Хайн, П. (доктор наук з японознавства; викладач факультету іноземних мов Національного жіночого університетуОтяномидзу; Японія).
    Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних ВНЗів і межі реформи юридичної освіти в Японії / П. Хайн // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 95-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛЮ БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(5ЯПО)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Япония
    Японія

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- квалификационные тесты -- кваліфікаційні тести -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- научные степени -- наукові ступені -- национальные квалификационные экзамены -- національні кваліфікаційні іспити -- образовательная реформа -- освітня реформа -- юридична освіта -- юридическое образование -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії -- система юридичної освіти -- система юридического образования
Анотація: У більшості західних країн система юридичної освіти є уніфікованою, натомість у Японії стати професіоналом в юридичній галузі можна різними способами і на підставі різної кваліфікації. Юристи, судді та прокурори становлять лише незначну частку від загальної кількості фахівців-правників. Таким чином, багато юристів, які отримали академічну підготовку, працюють не як юристи, а на посадах, що відповідають кваліфікації середнього юридичного персоналу. На цьому тлі в 2004 р. Японія впровадила систему юридичної освіти за прикладом американської системи з метою збільшення кількості юристів, повноцінно підготованих за західними стандартами. Як стверджується автором, ситуація з реформуванням юридичної освіти виглядає таким чином: основний акцент зроблений на досягненні кількісних показників, без урахування ширшого кола освітніх і професійних потреб та невідповідності між попитом і пропозицією, при цьому недосить гарні перспективи працевлаштування на тлі високих витрат на освіту лягають на плечі самих студентів і потенційних кандидатів на посади.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Жултек, С. (доктор права; заступник декана з виховної роботи факультету права й адміністрації Варшавського університету).
    Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету / С. Жултек, К. -Ю. Ковальска // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 108-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4ПОЛ)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование, 2016-2017 гг.

   Вища професійна освіта, 2016-2017 рр.

   Польша
    Польща

    Варшава

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индивидуальные траектории обучения -- індивідуальні траєкторії навчання -- итоговые аттестации -- підсумкові атестації -- образовательная реформа -- освітня реформа -- обучающие модули -- навчальні модулі -- правовое образование -- правнича освіта -- практическая подготовка юристов -- практична підготовка юристів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- учебные программы -- учбові програми -- юридическое образование -- юридична освіта -- реформи навчальних програм -- реформы учебных програм
Анотація: Описано реформи навчальної програми, запровадженої 2016/2017 академічного року на факультеті права й адміністрації Варшавського університету. Надається аналіз існуючої системи підготовки правників на факультеті та вказуються причини, що зумовили суттєве оновлення змісту навчання і підходів у викладанні правничих дисциплін. По-перше, серед ключових новацій виокремлюється надання студентам більших можливостей для формування власних навчальних планів. По-друге, акцентується увага на необхідності постійного оновлення змісту навчального плану відповідно до існуючих потреб практики. Третьою складовою реформи стала прив’язка до циклу (блоку) вибіркових дисциплін практичної підготовки студентів. Ще одним моментом реформи є орієнтація підсумкової атестація студентів-правників на вимоги доступу до правничих професій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ковальска, К.-Ю. (доктор права; адвокат; куратор юридичної клініки Варшавського університету); Варшавский университет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Барабаш, Юрій Григорович (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; проректор з навчальної роботи; завідувач кафедри конституційного права України Національного університета "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого").
    Висновки та рекомендації з національної правничої дискусії / Ю. Г. Барабаш // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 130-132. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освіти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- юридическое образование -- юридична освіта -- підсумкові висновки -- итоговые заключения
Анотація: Підсумкові висновки та рекомендації з національної правничої дискусії "Реформа вищої юридичної освіти в Україні ".

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\; Про вищу освіту, Закон України \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


   
    Про юридичну (правничу) освіту та юридичну (правничу) професію : законопроект: (реєстраційний №7147 від 17 жовтня 2017 р.) / Верховна Рада України // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 152-158. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- законопроекты -- законопроекти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- юридическая профессия -- юридична професія -- правовое образование -- правнича освіта -- тексти законопроектів -- тексты законопроектов
Анотація: Текст законопроекту №7147 від 17 жовтня 2017 р. "Про юридичну (правничу) освіту та юридичну (правничу) професію".

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)