Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические инновации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.


    Дічек, Н. (доктор едагогічних наук; завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Педагогічне новаторство як історико-педагогічна проблема: підходи до вивчення / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне новаторство -- українська школа -- історія української школи -- педагогічні інновації -- класифікація педагогічних інновацій -- персоніфіковане педагогічне новаторство -- творці-новатори -- педагогическое новаторство -- украинская школа -- история украинской школы -- педагогические инновации -- классификация педагогических инноваций -- персонифицированное педагогическое новаторство -- творцы-новаторы
Анотація: Представлени можливі теоретичні підходи до відображення і систематизації явища педагогічного новаторства в історії української школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Горлач, Тетяна (завідувач сектору відділу інноваційної діяльності та дослідно-експерементальної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України).
    ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 66-68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інновації в управлінні ЗОШ -- инновации в управлении школой -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- міжнародні фестивалі -- международные фестивали


Дод.точки доступу:
Назаренко, Галина (кандидат педагогічних наук; заступник директора з наукової та видавничої роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників); міжнародний фестиваль педагогічних інновацій \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шарата, Наталія (кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
    Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- реформування освіти -- освітні технології -- інноваційні освітні технології -- педагогічні інновації -- технології навчання -- кредитно-модульна система -- міжнародне співробітництво -- нормативно-правове регулювання -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- реформирование образования -- образовательные технологии -- инновационные образовательные технологии -- педагогические инновации -- технологии обучения -- международное сотрудничество -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних освітніх технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній технології навчання.


Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- педагогічгі інновації -- педагогические инновации -- науково-методичний супровід -- научно-методическое сопровождение -- проектно-впроваджувальна діяльність -- проектно-внедренческая деятельность -- технології проектно-впроваджувальної діяльності -- технологии проектно-внедренческой деятельности -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- учреждения последипломного педагогического образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- експертні оцінювання -- экспертные оценивания -- критерії експертних оцінювань -- критерии экспертных оцениваний -- критерії вибору інновацій -- критерии выбора инноваций
Анотація: Розкрито сутність, специфіку, орієнтири реалізації концепції науково-методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.6.pdf

Знайти схожі

5.


    Шпонтак, І. М. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД Закарпатської області).
    Психолого-педагогічні аспекти впровадження інновацій у навчально-виховному процесі / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Педагогика

   Інновації

   Инновации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- педагогика -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні системи -- образовательные системы -- інновації -- инновации -- інноваційні освітні системи -- инновационные образовательные системы -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні кадри -- педагогические кадры -- конкурентоспроможні педагоги -- конкурентоспособные педагоги -- інноваційна діяльність педагогів -- инновационная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто проблеми у навчально-виховному процесі навчальних закладів нового покоління, пов'язані із здатністю педагогічних кадрів до сприйняття новітніх ідей та новітніх педагогічних технологій та їх поширенням в освітній практиці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Саломатін, О. (доктор юридичних наук; доктор історичних наук; професор; завідувач кафедри теорії держави і права та політології; керівник Науково-освітнього центру порівняльної правової політики Пензенського державного університету; м. Пенза; Росія).
    Інтеграція юридичної компаративістики у навчальні програми вищих навчальних закладів / О. Саломатін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 265-272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- магистратура -- магістратура -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные семинары -- міжнародні семінари -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- отраслевое сравнительное право -- галузеве порівняльне право -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- преподавание права -- викладання права -- преподавательский обмен -- викладацький обмін -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительная политология -- порівняльна політологія -- сравнтельное государствоведение -- порівняльне державознавство -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглядаються можливості посилення вивчення викладання компаративістики на юридичних факультетах. Автор наголошує, що юридична компаративістика складається з порівняльного правознавства, порівняльного державознавства, порівняльної політології, і кожна дисципліна дуже важлива для юридичної освіти. Елементи порівняльного правознавства можуть бути відстежені в різних дисциплінах, які викладаються для бакалаврів: у теорії держави і права, історії держави і права зарубіжних країн. Те саме можна сказати і про порівняльне державознавство. А порівняльну політологію необхідно викладати як частину загальної політології. Спецкурси, присвячені праву конкретної зарубіжної країни, теж дуже важливі, як і курси з європейського права. Для магістерських програм основними елементами є обов’язкова дисципліна порівняльне правознавство і додаткові дисципліни галузевого порівняльного права (такі як порівняльне кримінальне право, порівняльне цивільне право та ін.). Одне з ключових припущень — налагодити обмін викладачами порівняльного правознавства з різних країн та університетів і проводити короткі міжнародні семінари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Оніщенко, Наталія (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; завідувач відділу теорії держави і права Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; заслужений юрист України).
    До питання методики викладання порівняльно-правових дисциплін / Н. М. Оніщенко // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 273-279. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
механизмы взаимодействия -- механізми взаємодії -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- правовые взаимодействия -- правові взаємодії -- правовые сближения -- правові зближення -- правовые семьи -- правові сім'ї -- правогосударствоведение -- праводержавознавство -- преподавание права -- викладання права -- сравнительные методы -- порівняльні методи -- сравнительные способы -- порівняльні способи -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Висвітлено актуальні проблеми викладання порівняльно-правових дисциплін. Автор висвітлює низку міркувань і пропозицій з приводу використання замість дисципліни «порівняльне правознавство» — дисципліну «порівняльне праводержавознавство». Окрема увага приділяється виокремленню сутнісних відмінностей дисциплін «порівняльне правознавство», «юридична компаративістика» і «правові системи сучасності». Самостійний вектор дослідження пов’язаний з аналізом категорій «механізм зближення» і «механізм взаємодії» правових систем сучасності, зокрема щодо процесів праводержавотворення сьогодення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Саїдов, А. (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного правознавства; голова Комітету по демократичним інститутам, недержавним організаціям та органам самоврядування громадян Законодавчої палати Олій Меджліса Республіки Узбекістан).
    Порівняльне цивільне право як навчальна дисципліна / А. Саїдов // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 284-298. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Від порівняльного правознавства до порівняльного цивільного права ; Застосування порівняльного методу в цивільному праві ; Цивілізаційна цінність сучасного цивільного права ; Висновки . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
гражданские правоотношения -- цивільні правовідносини -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- научные исследования -- наукові дослідження -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- правовая имплементация -- правова імплементація -- правовая институциализация -- правова інституціалізація -- правовое регулирование -- правове регулювання -- правовые заимствования -- правові запозичення -- правовые рецепции -- правові рецепції -- правовые трансплантанты -- правові трансплантанти -- преподавание сравнительного гражданского права -- викладання порівняльного цивільного права -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- сравнительное гражданское право -- порівняльне цивцільне право -- учебная литература -- учбова література -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные курсы -- учбові курси -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Інтернаціоналізація суспільного життя, глобалізація економіки, активізація світогосподарських і гуманітарних зв’язків, регіональна інтеграція, уніфікуючий вплив міжнародно-правового регулювання, прагнення до вирівнювання умов конкуренції на світовому ринку — все це привело до зближення національних систем цивільного права різних країн, ініціювало процес гармонізації цивільного права у світовому масштабі, тенденцію до зближення національних систем цивільного права, до уніформності в регулюванні важливих компонентів цивільно-правових відносин. У цивільному праві багатьох країн з’явилися зовнішні запозичення на основі трансплантації фрагментів або навіть цілих інститутів права зарубіжних країн, імплементації у національне право норм міжнародних конвенцій. Такий розвиток «глобального виміру» цивільного права робить необхідними структурну перебудову навчальної дисципліни цивільного права, розробку нових напрямів наукових досліджень, підготовку навчальних курсів та посібників з новими структурою і змістом. Значення порівняльного цивільного права як навчальної дисципліни полягає в тому, що під час навчання студенти мають можливість пізнати багатющий світовий досвід у сфері цивільно-правового регулювання для вдосконалення національного законодавства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Лабус, Олександра (аспірант; викладач факультету права Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія).
    Викладання основ електронного бізнесу з використанням навчальних ігор / О. Лабус, К. Сіміч, О. Міліч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 311-322 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЕР)с-2 + 74.58(4СЕР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Сербия
    Сербія

    Белград

    Бєлград

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- игровые компьютерные технологии -- ігрові комп'ютерні технології -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- обучающие игры -- навчальні ігри -- електронна освіта -- электронное образование -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- учебная методология -- учбова методологія -- экспериментальная педагогика -- експериментальна педагогіка -- электронное обучение -- електронне навчання -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- Moodle -- системы управления обучением -- системи управління навчанням
Анотація: Розглянуто використання навчальних ігор у процесі електронної освіти. Основною метою є покращення результатів навчання і підвищення мотивації студентів у процесі навчання шляхом введення розважально-навчальних заходів. Вони здійснюються в Moodle – системі управління начанням, в Лабораторії електронного бізнесу в Белградському університеті. Результати експерименту показали, що досягнення студентів значно кращі на курсі із застосуванням навчальних ігор у порівнянні з результатами традиційного курсу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сіміч, Костянтин (викладач; молодший науковий співробітник Лабораторії електронного бізнесу факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Міліч, Олександр (викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

10.


    Цветіч, Біляна (асистент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м. Бєлград; Сербія).
    Використання ігор для підвищення якості викладання логістики і управління ланцюжком постачань : (досвід Сербії) / Б. Цветіч, Д. Василевич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 514-524 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЕР)с-2 + 74.586.5(4СЕР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Сербия
    Сербія

    Белград

    Бєлград

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-логистика -- бізнес-логістика -- геймизация -- геймізація -- игровая информативность -- ігрова інформативність -- игровые информационные технологии -- ігрові інформаційні технології -- игроориентированное обучение -- ігроорієнтоване навчання -- образовательное качество -- освітня якість -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- сценарные компьютерные игры -- сценарні комп'ютерні ігри -- управление цепочками поставок -- управління ланцюжками постачань -- управленческое образование -- управлінська освіта -- экономическое образование -- економічна освіта
Анотація: Показано, що логістика і управління ланцюжком постачань стали популярними напрямами освіти в останні декілька десятиліть. Проаналізованіо і оцінено ігри, які підходять для процесу навчання двох курсів, пов'язаних із бізнес-логістикою і управлінням ланцюжками постачань на факультеті організаційних наук Університету Белграду. База даних ігор з логістики і управління ланцюжками постачань була створена на основі вторинних джерел даних і для вибору відповідних ігор було розроблено і застосовано багатокритеріальний аналіз. Оцінювання ігор проводилось за допомогою анкет типу Лайкерта. Це дослідження показало, що студентам подобаються ігри з логістики і управління ланцюжком постачань і що ці ігри дають їм нову інформацію. Результати даного дослідження можуть бути корисні викладачам економічних і управлінських шкіл.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Василевич, Драган (доцент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м. Бєлград; Сербія; PhD); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

11.


    Радовіч-Марковіч, Міряна (почесний професор Вищої школи економіки бізнесу та підприємництва; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Розвиток творчого підходу, пізнавальних здібностейц і духу підприємництва завдяки новим моделям освіти / Радовіч-Марковіч М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 363-372 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4СЕР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
высшее экономическое образование -- вища економічна освіта -- вища освіта -- высшее образование -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательные программы -- освітні програми -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- познавательные способности -- пізнавальні здібності -- предпринимательство -- підприємництво -- творческие подходы -- творчі підходи -- электронное обучение -- електронне навчання
Анотація: Зроблено спробу показати, якою мірою освіта впливає на творчий підхід і як онлайн-програми з підприємництва сприяють успіху в бізнесі і підприємницькій кар'єрі. Проведено опитування серед групи з 98 студентів Школи бізнесу в Белграді (Сербія). Наведено теоретичні викладки, запропоновано методологію дослідження, за результатами зроблено відповідні висновки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Белградская Школа бизнеса \о ней\

Знайти схожі

12.


    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов; Інститут природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді / О. Корсак // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 53-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- педагогічні умови -- педагогические условия -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- міжнародне тестування школярів -- международное тестирование школьников -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- контрольовані умови -- контролированные условия -- досвід Японії -- опыт Японии
Анотація: Висвітлюється поширення в Україні досліджень, що стосуються різноманітних аспектів педагогічних умов. Зроблено припущення, що це явище стало наслідком демократизації України, припинення тоталітарного тиску на педагогів. Досліджено ставлення українських наковців до поняття "педагогічні умови" та можливості його використання. Вказано на значні відмінності використання терміна "умови" у педагогіці і точних науках. Висвітлено негативний результат спроби змін педагоічних наук навчання молодших школярів у Японії, що мало в основі хибне переконання у високому і позитивному освітньому потенціалі комп'ютерної техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
    Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемия // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25 + 74.4
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Образование взрослых

   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогічні інновації -- освіта дорослих -- Веб-квести -- Блог-квести -- е-Lеаrning -- педагогические технологии -- педагогические инновации -- образование взрослых -- Веб-квесты -- Блог-квесты -- електронне навчання -- электронное обучение -- е-lеагning -- мобільне навчання -- мобильное обучение -- m-lеагning -- всепроникаюче навчання -- всепроникающее обучение -- u-lеаrning -- змішане навчання -- смешанное обучение -- електронні навчально-методичні комплекси -- электронные учебно-методические комплексы
Анотація: Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання.


Знайти схожі

14.


    Костіна, Лариса (відмінник освіти України; директор).
    Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 3-8 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний потенціал педагогів -- инновационный потенциал педагогов -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- готовність до інноваційної діяльності -- готовность к инновационной деятельности -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- самоосвітня діяльність педагогів -- самообразовательная деятельность педагогов -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначається поняття інноваційного потенціалу педагога та його складових, критеріїв, показників та рівнів сформованості. Обгрунтовуються уміння та якості, якими повинен володіти вчитель, готовий до інноваційної педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

15.


    Мінчев, Красімір (Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Болгарії в Україні).
    "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" / К. Мінчев ; інтерв'ю підготувала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 9-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- болгарська мова -- болгарский язык -- міжнародна співпраця -- международное солтрудничество -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Про українсько-болгарські зв'язки у галузі освіти.


Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна (головний редактор журналу "Рідна школа"); Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

16.


    Гриценко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи).
    Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 12-15 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
експериментальні навчальні заклади -- экспериментальные учебные заведения -- моделі системи роботи навчальних закладів -- модели системы работы учебных заведений -- структурні підрозділи навчальних закладів -- структурные подразделения учебных заведений -- імідж навчальних закладів -- имидж учебных заведений -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- філософія освіти -- философия образования -- особистість випускника ліцею -- личность выпускника лицея -- школи дошколяриків -- школы дошкольников -- школи слов'янських мов і культур -- школы славянских языков и культур -- школи спортивного розвитку -- школы спортивного развития -- малі мистецькі академії -- малые академии искусств -- школи життєвого самовизначення -- школы жизненного самоопределения -- школи батьківства -- школы отцовства
Анотація: Розглянуто історію становлення, основні етапи розвитку Ліцею № 293 І-ІІІ ступеня Деснянського району м. Києва. Висвітлено напрями експериментальної роботи навчального закладу над створенням нової моделі роботи освітнього закладу на основі інноваційних психолого-педагогічних технологій.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

17.


    Постолюк, Тамара (начальник управління освіти).
    Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 16-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Київ

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
експериментальні навчальні заклади -- экспериментальные учебные заведения -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- заклади освіти -- учреждения образования -- експериментальні програми -- экспериментальные программы -- експериментальні проекти -- экспериментальные проекты
Анотація: Про основні напрями інноваційної діяльності закладів освіти Деснянського району в місті Києві.


Знайти схожі

18.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
    Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 19-24 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- педагогическая инноватика -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- інноваційне середовище -- инновационная среда -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения культуры -- готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- готовность к инновационной педагогической деятельности -- інноваційна компетентність педагогів -- инновационная компетентноть педагогов -- регулятори інноваційної педагогічної діяльності -- регуляторы инновационной педагогической деятельности -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательльные учебные заведения -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття, як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи.


Знайти схожі

19.


    Остренко, С. А. (Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара; Днепропетровск).
    Бинарный характер инновационной деятельности в образовании / С. А. Остренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 41-46. - Библиогр.: с. 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бинарные оппозиции -- бінарні опозиції -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- инновационная деятельность -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- інноваційна діяльність -- образовательные инновации -- педагогические инновации -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Раскрывается бинарный характер инновационной деятельности. Обосновывается универсальность инновационной деятельности как установленного когнитивного или культурного образца.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Кузьмук, Лідія (завідувач).
    Плекаємо патріотів : досвід організації роботи з педагогами і батьками / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. - 2015. - № 8. - С. 14-17
Рубрики: Громадянське виховання
   Гражданское воспитание

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- нормативно-правова база -- професійна майстерність -- патріотичне середовище -- робота з батьками -- групові батьківські збори -- інтелект-карты -- педагогічні інновації -- педагогічні технології -- онлайн-лекції -- патриотическое воспитание -- нормативно-правовая база -- профессиональное мастерство -- патриотическая среда -- работа с родителями -- групповые родительские сборы -- интеллект-карти -- педагогические инновации -- педагогические технологии -- онлайн-лекции -- дошкольные учреждения -- дошкільні заклади
Анотація: Пропонується алгоритм управлінської роботи з патріотичного виховання.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; Про дошкільну освіту, закон України \о произв.\Школа професійних знань \о произв.\; Україна-єдина країна, інтелект-карта \о произв.\

Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)